Volgens dit corrupte onderzoekje?quote:Volgens hem blijkt na vele onderzoeken dat moslimdiscriminatie een groot probleem is.
Dit klinkt allemaal vrij dubieus. Alsof er buitenlandse krachten met een islamistische agenda achter zitten om verregaande repressie tegen islamcritici in te voeren zoals nu ook al het geval is in het VK.quote:Het onderzoek werd onder andere gefinancierd door de ISN Academie. De academisch directeur van de ISN Academie is de echtgenoot van de wetenschapper die het onderzoek aanstuurde namens KIS. De ISN Academie komt voort uit moskeekoepel Diyanet, die banden heeft met de Turkse overheid.
Ja johquote:Op zondag 15 maart 2026 14:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onterechte gejank?
Je kunt zeggen wat je wil, maar moslims worden heel erg gediscrimineerd.
Dat is een simpel feit, ongeacht of je voor of tegen ze bent.
Zo'n aanpak is heel hard nodig.
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:13 schreef thedeedster het volgende:
Welke scholen moeten er trouwens beveiligd worden?
Echt; opflikkeren met die eeuwige slachtofferrol. Helemaal klaar met dat onterechte gejank.
Herhaal na mij, bianconeri.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:20 schreef bianconeri het volgende:
Als FOK! ook maar enige afschaduwing van de maatschappij zou zijn dan is rechts extremisme heel hard aan het groeien in NL.
Racisme en discriminatie op FOK! is normaler dan wat dan ook.
(Waarmee het ook een reden is dat FOK! uit elkaar aan het vallen is).
Goed dat er iets aan gedaan wordt.
Please.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als er hier geen moslims zijn kunnen ze hier ook niet gediscrimineerd worden.
[ afbeelding ]
Please.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als er hier geen moslims zijn kunnen ze hier ook niet gediscrimineerd worden.
[ afbeelding ]
'Kuffar'quote:Op zondag 15 maart 2026 14:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Onterechte gejank?
Je kunt zeggen wat je wil, maar moslims worden heel erg gediscrimineerd.
Dat is een simpel feit, ongeacht of je voor of tegen ze bent.
Zo'n aanpak is heel hard nodig.
Echt heeeeeeeeeeeeeel raar.quote:Op zondag 15 maart 2026 16:06 schreef theguyver het volgende:
Gek dat iedereen een pis hekel heeft aan moslims maar geen issues heeft met grote hoeveelheden polen Surinamers indo's of het laatste beetje joden of Hindoes of andere religies..
Dat onderzoek zal ook vast vol zitten van de verstrengelde belangen.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat onderzoek is een aanfluiting.
Dat weten we ook, omdat de islam in dit land geen strobreed in de weg gelegd wordt.
Ik bedoel, als je het zelfs voor elkaar krijgt iftars te organiseren op christelijke scholen met gescheiden ingangen voor jongens en meisjes vraag ik me af wat de jankende 'we worden gediscrimineerd'-brigade der eeuwig jankenede islamisten nog meer wil.
Nou ja, dat vraag ik me niet af, dat weet ik al: complete dominantie.
Alleen een complete randdebiel, een salafist of een woke adept gelooft in 'moslimsdiscriminatie' in Nederland.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat onderzoek zal ook vast vol zitten van de verstrengelde belangen.
Die:quote:Op zondag 15 maart 2026 16:06 schreef theguyver het volgende:
Gek dat iedereen een pis hekel heeft aan moslims maar geen issues heeft met grote hoeveelheden polen Surinamers indo's of het laatste beetje joden of Hindoes of andere religies..
quote:Op zondag 15 maart 2026 14:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is er al.
Wellicht dat moslims terreur daarom zo weinig voorkomt?
Laat maar zien dan die "vele onderzoeken" meneer Baldewsingh. Ik durf te wedden dat die allemaal uit dezelfde hoek komen.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:05 schreef matspontius het volgende:
"Er was vanuit de moslimgemeenschap een wens voor een nationaal coördinator tegen moslimdiscriminatie. De politiek heeft daar geen gehoor aan gegeven", zegt Baldewsingh. Volgens hem blijkt na vele onderzoeken dat moslimdiscriminatie een groot probleem is. "Maar niemand heeft de handschoen opgepakt. Dus nu doe ík dat."
Dat volk wil geen acceptatie, het wil dominantie.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laat maar zien dan die "vele onderzoeken" meneer Baldewsingh. Ik durf te wedden dat die allemaal uit dezelfde hoek komen.
Islam, veel nemen, niks geven.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat volk wil geen acceptatie, het wil dominantie.
Moet zeggen ben in veel full time moslim landen geweest zoals Qatar Indonesie en Egypte.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat volk wil geen acceptatie, het wil dominantie.
Een fobie is een irrationele angst, hier lijkt me eerder sprake van islam-aversie.quote:Nu noemt hij islamofobie toch een te "groot en toenemend probleem", dat om extra aandacht vraagt.
Ik kan hoe dan ook geen moslim-gejank over discriminatie meer horen.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet zeggen ben in veel full time moslim landen geweest zoals Qatar Indonesie en Egypte.
En vooral in indonesie merk ik na lang gesprek met verschillende christenen die er wonen dat ze behoorlijk onder druk staan en hun aantal zien afnemen door de Islam regels, je kan alleen met een moslima trouwen als je bekeert en ik moest heel erg opletten op bepaalde regels..
daar is niet zo van een boete nee, daar ben je gewoon fucked.
Meegemaakt:quote:Op zondag 15 maart 2026 19:27 schreef raptorix het volgende:
Ok laten we maar zelf met het onderzoek starten, vraag 1: Hoe zou het toch komen dat Moslims veel erger gediscrimineerd worden dan Aziaten die hier leven. U mag er gerust even over nadenken.
je hebt ook geen christenofobie of jodofobie of hindoefobie alleen islamofobie..quote:Op zondag 15 maart 2026 19:26 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een fobie is een irrationele angst, hier lijkt me eerder sprake van islam-aversie.
Als je de gedragingen van die sekte en haar leden ziet dan is het heel gezond om daar een afkeer van te hebben.
Hoe graag mensen als Jetten ook in een [url="https://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_en_homoseksualiteit]droomwereld[/url] leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |