abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220356467
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:01 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
eens hoor, buitensporig veel.
:Y
pi_220356706
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 11:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
33% is echt veel voor een minderheid. En gezien de heftigheid van veel misdaden is het niet zo raar dat mensen er genoeg van hebben.
Je kan als regering een nationale aanpak daartegen organiseren i.p.v. een nationale aanpak tegen Discriminatie en mensen monddood te maken.

Daar help je de Moslims die zich wel aanpassen en de westerse normen en waarden gewoon accepteren veel meer mee dan het discriminatie geroep.
Daarom dat ik ook wat zei over procentueel he....
Dat er rotte appels zijn ontkent niemand, en dat vooral de jeugd lastig is ontkent ook niemand.
Alhoewel dat dan vaak Turkse of Marokkaanse jongeren zijn die in NL opgegroeid zijn en vaak niet eens moslim is. Maar goed.

De oplossing is in elk geval niet om die gehele groep te discrimineren en te haten.
pi_220356738
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Alhoewel dat dan vaak Turkse of Marokkaanse jongeren zijn die in NL opgegroeid zijn en vaak niet eens moslim is. Maar goed.

:D :')
  maandag 16 maart 2026 @ 13:34:04 #254
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220356884
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:23 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
:D :')
Het zijn vermoeiende, doelbewuste bad faith argumenten, iedere keer opnieuw de feiten verdraaien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220356890
quote:

[..]
Dat er rotte appels zijn ontkent niemand, en dat vooral de jeugd lastig is ontkent ook niemand.

De oplossing is in elk geval niet om die gehele groep te discrimineren en te haten.
De 1ste stap voor acceptatie ligt bij de Moslimgemeenschap niet bij de overige bevolking.
En voordat je gaat roeptoeteren over 1 kam scheren, dat is juist wat een groot deel van deze groep doet.

Haat naar het Westen.
Haat naar Israeliers/Joden.
Haat naar vrouwen.
Haat naar homo's
Haat naar Christenen.
Etc.

Dit komt uit een hele grote groep uit deze gemeenschap die het westen niet wil accepteren en een ander geloof al helemaal niet.
En daar mag best over geklaagd worden, dat jij er over 1 kam scheren van maakt omdat mensen zeggen dat het weer uit die hoek komt is BS want dat komt het ook.
Dit is gewoon mensen monddood willen maken.
pi_220356899
quote:

Hardop gelachen om zulks volkvermaak. Bedankt weer bianconeri.
pi_220356954
ONZIN! Moslims worden helemaal niet gediscrimineerd. Maar ik vind ze wel enorm kut, want religie en/of cultuur!

We moeten het hier juist hebben over hoe de moslims degenen zijn die discrimineren!

Vat ik het topic zo goed samen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_220356968
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hardop gelachen om zulks volkvermaak. Bedankt weer bianconeri.
Ah, wat heb je nou weer te zeuren?

Of ben je het er niet mee eens dat het vooral Turkse en Marokkaanse jeugd is?
Altijd die vervloekte Nederlanders die rotzooi schoppen!
pi_220356991
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
De 1ste stap voor acceptatie ligt bij de Moslimgemeenschap niet bij de overige bevolking.
En voordat je gaat roeptoeteren over 1 kam scheren, dat is juist wat een groot deel van deze groep doet.

Haat naar het Westen.
Haat naar vrouwen.
Haat naar homo's
Haat naar Christenen.
Etc.

Dit komt uit een hele grote groep uit deze gemeenschap die het westen niet wil accepteren en een ander geloof al helemaal niet.
En daar mag best over geklaagd worden, dat jij er over 1 kam scheren van maakt omdat mensen zeggen dat het weer uit die hoek komt is BS want dat komt het ook.
Ik moet mijzelf blijkbaar herhalen aangezien lezen lastig blijkt te zijn:

-Kritiek hebben mag. Ik ben het ook zeker niet eens met hun manier van leven.
Kritiek op hun manier van leven en kritiek op criminelen is voor te stellen.
Dat is echter heel wat anders dan alle moslims maar direct gaan haten en discrimineren.

-Iedereen die in een ander land gaat wonen moet zich aanpassen, logisch.
Alleen ´´wij´´ kunnen natuurlijk niet gaan roepen dat ze tolerant moeten zijn, als wij zelf alle moslims haten en discrimineren. Dat geeft en geen goed voorbeeld en het gaat alleen maar voor meer problemen zorgen.
  maandag 16 maart 2026 @ 13:43:17 #260
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220356996
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:39 schreef probeer het volgende:
ONZIN! Moslims worden helemaal niet gediscrimineerd. Maar ik vind ze wel enorm kut, want religie en/of cultuur!

We moeten het hier juist hebben over hoe de moslims degenen zijn die discrimineren!

Vat ik het topic zo goed samen?
Nee, want niemand maakt hier een argumenten tegen individuele moslims, wel tegen de Islam. Je tuigt dus een stropop op.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220356998
Leuk, dit soort mannetjes die mogen spelen met miljoenen aan belastinggeld zonder enige controle of verantwoordelijkheid. Fijn aandenken aan de manie van 2020.
pi_220357085
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, want niemand maakt hier een argumenten tegen individuele moslims, wel tegen de Islam. Je tuigt dus een stropop op.
Ik beweer nergens dat jullie iets stellen over individuele moslims.

Ik stel dat jullie constant lopen te zeiken op moslims als groep. Want religie en/of cultuur.

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Haat naar het Westen.
Haat naar vrouwen.
Haat naar homo's
Haat naar Christenen.
Etc.

Bijvoorbeeld deze post. Een post die je nota bene een like gaf. En zo zal vast het hele topic wel weer vol staan (ik ga die shit niet lezen). Zoals gewoonlijk.

Houd een ander voor de gek Howard met je 'we hebben het niet over moslims, we hebben het alleen over de islam' onzin. Het is overduidelijk wat je hier al jarenlang roeptoetert.
pi_220357127
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik moet mijzelf blijkbaar herhalen aangezien lezen lastig blijkt te zijn:

-Kritiek hebben mag. Ik ben het ook zeker niet eens met hun manier van leven.
Kritiek op hun manier van leven en kritiek op criminelen is voor te stellen.
Dat is echter heel wat anders dan alle moslims maar direct gaan haten en discrimineren.

-Iedereen die in een ander land gaat wonen moet zich aanpassen, logisch.
Alleen ´´wij´´ kunnen natuurlijk niet gaan roepen dat ze tolerant moeten zijn, als wij zelf alle moslims haten en discrimineren. Dat geeft en geen goed voorbeeld en het gaat alleen maar voor meer problemen zorgen.
Het punt dat discrimineren word verward met kritiek.
Als mensen het belachelijk vinden dat we altijd maar rekening moeten houden met hun cultuur dan is dat een mening, maar jij ziet het als over 1 kam scheren en discriminatie.

Dat is waar het over gaat en daarom willen ze nu een nationale aanpak tegen Moslim discriminatie.
En helaas geven ze genoeg voorbeelden waaruit blijkt dat veel proberen iedereen te dwingen om niet alleen hun geloof te accepteren maar er zelfs aan mee te doen.
  maandag 16 maart 2026 @ 13:55:24 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220357129
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zou de wereld mooi zijn als er geen religies waren.
:P southpark heeft daar een leuke aflevering van.
https://www.southparkstud(...)d-go-season-10-ep-12

Maar het zou een stuk beter zijn! :Y
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  maandag 16 maart 2026 @ 13:56:09 #265
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220357139
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik stel dat jullie constant lopen te zeiken op moslims als groep. Want religie en/of cultuur.
[..]
Bijvoorbeeld deze post. Een post die je nota bene een like gaf. En zo zal vast het hele topic wel weer vol staan (ik ga die shit niet lezen). Zoals gewoonlijk.

Houd een ander voor de gek Howard met je 'we hebben het niet over moslims, we hebben het alleen over de islam' onzin. Het is overduidelijk wat je hier al jarenlang roeptoetert.
De Islam en daaruit voortvloeiende culturen zijn een groot probleem vanwege de mate waarin deze haaks staan op de Westerse cultuur. Dat resulteert vervolgens is disproportioneel veel moslims die zich onderscheiden in negatief gedrag (statisch aantoonbaar) en totaal onterecht gejammer over discriminatie die er niet is. Wat is er mis met dit te bekritiseren?
pi_220357156
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Godsammuh zeg.
Er staat EEN HELE GROTE GROEP NIET DE HELE GROEP!

Jij bewijst hiermee gelijk mijn punt. Kritiek op een groot deel van de groep MAG NIET!
pi_220357171
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De Islam en daaruit voortvloeiende culturen zijn een groot probleem vanwege de mate waarin deze haaks staan op de Westerse cultuur. Dat resulteert vervolgens is disproportioneel veel moslims die zich onderscheiden in negatief gedrag (statisch aantoonbaar) en totaal onterecht gejammer over discriminatie die er niet is. Wat is er mis met dit te bekritiseren?
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Godsammuh zeg.
Er staat EEN HELE GROTE GROEP NIET DE HELE GROEP!

Jij bewijst hiermee gelijk mijn punt. Kritiek op een groot deel van de groep MAG NIET!
Ik zeg nergens dat jullie geen kritiek mogen hebben.

Ik impliceer dat ik het enorm triest vind dat het bijna het enige lijkt te zijn wat jullie hier doen.

Maar het blijft heus altijd alleen maar bij kritiek, want moslimdiscriminatie bestaat echt niet. :')
pi_220357176
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou veel Moslims ff in hoofdletters zetten.
  maandag 16 maart 2026 @ 14:01:43 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220357191
quote:

[..]

Bekijk deze YouTube-video

Christenen hebben vaticaan stat.. moslims... New York!

ik haat de groep niet ik vind het sneu voor de vrouwen en jonge meisjes.
Ik vind sneu voor de Homos onder moslims.
Ik vind het sneu voor de mensen die niet kunnen zeggen ik aanbid niet meer.
Ik vind het sneu voor hun geiten.. :P

Christenen gaan aardig met de tijd mee, bedoel wanneer heb je gehoord dat een Katholiek iemand dood heeft gegooid met stenen omdat deze homo is?
Als voorbeeld!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220357207
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik zou veel Moslims ff in hoofdletters zetten.
Alsof niet iedereen al weet wat voor ongelofelijke moslim hater hij is lol

quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:59 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]

Ik impliceer dat ik het enorm triest vind dat het bijna het enige lijkt te zijn wat jullie hier doen.
Je hebt het tegen een groep dat niets kan hebben en moeite heeft met lezen.
pi_220357211
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Alsof niet iedereen al weet wat voor ongelofelijke moslim hater hij is lol
[..]
Je hebt het tegen een groep dat niets kan hebben en moeite heeft met lezen.
Howard is een intelligente man. Die heeft dondergoed door wat hij doet en hoe hij dat verwoordt.

De posters die zijn sentimenten beamen en herhalen, in sommige gevallen wat minder.
pi_220357213
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:59 schreef probeer het volgende:

[..]
[..]

Wat is het probleem dan?
Als je kritiek hebt dan is er gelijk een discussie alsof je de hele Moslimgemeenschap haat terwijl dat helemaal niet zo is.
Ik wil juist dat de Moslims die dat willen kunnen samenleven met iedereen hier, maar daar is vanuit die groep ook aanpassingen voor nodig.

En ik zeg niet dat dat vanuit iedereen moet he, er zijn er zat die gewoon normaal doen.
pi_220357215
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Het punt dat discrimineren word verward met kritiek.
Als mensen het belachelijk vinden dat we altijd maar rekening moeten houden met hun cultuur dan is dat een mening, maar jij ziet het als over 1 kam scheren en discriminatie.

Dat is waar het over gaat en daarom willen ze nu een nationale aanpak tegen Moslim discriminatie.
En helaas geven ze genoeg voorbeelden waaruit blijkt dat veel proberen iedereen te dwingen om niet alleen hun geloof te accepteren maar er zelfs aan mee te doen.
En nogmaals blijkt lezen lastig.

Kritiek hebben is prima. Dat mag je op alles en iedereen hebben.
Kritiek hebben op Islam als religie? Sure, dat mag.
Kritiek op een crimineel? Sure, logisch.

Maar dat is niet wat ik zeg of wel dan?
Zeker bepaalde figuren hier op FOK! zijn zeer anti moslims. En dan hebben we het niet over kritiek op iemand, maar het haten van allen.
pi_220357225
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 14:05 schreef probeer het volgende:

[..]
Howard is een intelligente man. Die heeft dondergoed door wat hij doet en hoe hij dat verwoordt.

De posters die zijn sentimenten beamen en herhalen, in sommige gevallen wat minder.
Denk je?
Of hij is intelligent en krijgt betaal om die onzin rond te spuwen, of hij is dat niet en denkt echt dat hij goed zit met zijn extreme zienswijze.

Ik denk meer dat 2e eigenlijk.
Owh en de rest van die extreem rechtse groep op FOK! is ook niet serieus te nemen nee. Die posten al helemaal onzin.
pi_220357232
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 07:46 schreef bianconeri het volgende:

Maar zeker hier op FOK! is het de norm geworden om buitenlanders te haten en blij te zijn met alle ellende die ze meemaken.
Dit is compleet gefantaseerde onzin.
quote:
Als je tolerantie en vrijheid wilt behouden dan is het wel erg tegenstrijdig als je hele bevolkingsgroepen diep gaat haten.

Het probleem, waar jij zo te zien ook in trapt, vooral dat mensen alles over 1 kam scheren.
1 moslim doet wat fout? ALLEMAAL FOUT.

Tegenwoordig mag je dus niet meer naar de feiten kijken?
Kijk jij nog wel naar de feiten?

Roepen dat het hier op Fok een plek is waar de norm is geworden om ''buitenlanders en hele bevolkingsgroepen diep te haten'' toont echt een gestoorde visie van de werkelijkheid.

En ik benoem en heb het specifiek over een cultuur, een ideologie en de doorgeslagen politieke correctheid waarbij ik benadruk dat ik geen mensen haat ''omdat ze moslim zijn'', maar volgens jou trap ik ook in ''het probleem'' omdat ik -volgens jou- ''alle moslims over één kam scheer''.

Je verzint deze onzin allemaal zelf, en dan ook nog de ander verwijten of die persoon wel naar de feiten kijkt.

Het probleem wat hier speelt, toon jij feilloos aan; de bubbel van doorgeslagen politieke correctheid die inhoudelijke kritiek en herhalende waarnemingen die niet in het eigen narratief passen zorgt voor vertroebeling van de werkelijke feiten waarbij zodoende ruimte overblijft om de eigen fantasie als werkelijkheid te zien.

Feit; de islamitische cultuur gaat niet samen met de moderne westerse en zorgt voor -relatief gezien- ontzettend veel cultuur gerelateerde maatschappelijke problemen

Jouw bubbel; HAAT OP ALLE BUITENLANDERS.

Dit is verder zinloos. Kan net zo goed gaan schaken met een duif. Toont ook weer aan hoe kansloos alles is.
En hoe idioot dit idee van ''nationale aanpak tegen de zogenaamde moslim discriminatie'' is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')