Daarom dat ik ook wat zei over procentueel he....quote:Op maandag 16 maart 2026 11:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
33% is echt veel voor een minderheid. En gezien de heftigheid van veel misdaden is het niet zo raar dat mensen er genoeg van hebben.
Je kan als regering een nationale aanpak daartegen organiseren i.p.v. een nationale aanpak tegen Discriminatie en mensen monddood te maken.
Daar help je de Moslims die zich wel aanpassen en de westerse normen en waarden gewoon accepteren veel meer mee dan het discriminatie geroep.
quote:Op maandag 16 maart 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alhoewel dat dan vaak Turkse of Marokkaanse jongeren zijn die in NL opgegroeid zijn en vaak niet eens moslim is. Maar goed.
Het zijn vermoeiende, doelbewuste bad faith argumenten, iedere keer opnieuw de feiten verdraaien.quote:
De 1ste stap voor acceptatie ligt bij de Moslimgemeenschap niet bij de overige bevolking.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook wat zei over procentueel he....
Dat er rotte appels zijn ontkent niemand, en dat vooral de jeugd lastig is ontkent ook niemand.
Alhoewel dat dan vaak Turkse of Marokkaanse jongeren zijn die in NL opgegroeid zijn en vaak niet eens moslim is. Maar goed.
De oplossing is in elk geval niet om die gehele groep te discrimineren en te haten.
Hardop gelachen om zulks volkvermaak. Bedankt weer bianconeri.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:
Ah, wat heb je nou weer te zeuren?quote:Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hardop gelachen om zulks volkvermaak. Bedankt weer bianconeri.
Ik moet mijzelf blijkbaar herhalen aangezien lezen lastig blijkt te zijn:quote:Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De 1ste stap voor acceptatie ligt bij de Moslimgemeenschap niet bij de overige bevolking.
En voordat je gaat roeptoeteren over 1 kam scheren, dat is juist wat een groot deel van deze groep doet.
Haat naar het Westen.
Haat naar Israeliers/Joden.
Haat naar vrouwen.
Haat naar homo's
Haat naar Christenen.
Etc.
Dit komt uit een hele grote groep uit deze gemeenschap die het westen niet wil accepteren en een ander geloof al helemaal niet.
En daar mag best over geklaagd worden, dat jij er over 1 kam scheren van maakt omdat mensen zeggen dat het weer uit die hoek komt is BS want dat komt het ook.
Dit is gewoon mensen monddood willen maken.
Nee, want niemand maakt hier een argumenten tegen individuele moslims, wel tegen de Islam. Je tuigt dus een stropop op.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:39 schreef probeer het volgende:
ONZIN! Moslims worden helemaal niet gediscrimineerd. Maar ik vind ze wel enorm kut, want religie en/of cultuur!
We moeten het hier juist hebben over hoe de moslims degenen zijn die discrimineren!
Vat ik het topic zo goed samen?
Ik beweer nergens dat jullie iets stellen over individuele moslims.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, want niemand maakt hier een argumenten tegen individuele moslims, wel tegen de Islam. Je tuigt dus een stropop op.
Bijvoorbeeld deze post. Een post die je nota bene een like gaf. En zo zal vast het hele topic wel weer vol staan (ik ga die shit niet lezen). Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De 1ste stap voor acceptatie ligt bij de Moslimgemeenschap niet bij de overige bevolking.
En voordat je gaat roeptoeteren over 1 kam scheren, dat is juist wat een groot deel van deze groep doet.
Haat naar het Westen.
Haat naar Israeliers/Joden.
Haat naar vrouwen.
Haat naar homo's
Haat naar Christenen.
Etc.
Dit komt uit een hele grote groep uit deze gemeenschap die het westen niet wil accepteren en een ander geloof al helemaal niet.
En daar mag best over geklaagd worden, dat jij er over 1 kam scheren van maakt omdat mensen zeggen dat het weer uit die hoek komt is BS want dat komt het ook.
Dit is gewoon mensen monddood willen maken.
Het punt dat discrimineren word verward met kritiek.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf blijkbaar herhalen aangezien lezen lastig blijkt te zijn:
-Kritiek hebben mag. Ik ben het ook zeker niet eens met hun manier van leven.
Kritiek op hun manier van leven en kritiek op criminelen is voor te stellen.
Dat is echter heel wat anders dan alle moslims maar direct gaan haten en discrimineren.
-Iedereen die in een ander land gaat wonen moet zich aanpassen, logisch.
Alleen ´´wij´´ kunnen natuurlijk niet gaan roepen dat ze tolerant moeten zijn, als wij zelf alle moslims haten en discrimineren. Dat geeft en geen goed voorbeeld en het gaat alleen maar voor meer problemen zorgen.
quote:Op maandag 16 maart 2026 10:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat zou de wereld mooi zijn als er geen religies waren.
De Islam en daaruit voortvloeiende culturen zijn een groot probleem vanwege de mate waarin deze haaks staan op de Westerse cultuur. Dat resulteert vervolgens is disproportioneel veel moslims die zich onderscheiden in negatief gedrag (statisch aantoonbaar) en totaal onterecht gejammer over discriminatie die er niet is. Wat is er mis met dit te bekritiseren?quote:Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat jullie iets stellen over individuele moslims.
Ik stel dat jullie constant lopen te zeiken op moslims als groep. Want religie en/of cultuur.
[..]
Bijvoorbeeld deze post. Een post die je nota bene een like gaf. En zo zal vast het hele topic wel weer vol staan (ik ga die shit niet lezen). Zoals gewoonlijk.
Houd een ander voor de gek Howard met je 'we hebben het niet over moslims, we hebben het alleen over de islam' onzin. Het is overduidelijk wat je hier al jarenlang roeptoetert.
Godsammuh zeg.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:50 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat jullie iets stellen over individuele moslims.
Ik stel dat jullie constant lopen te zeiken op moslims als groep. Want religie en/of cultuur.
[..]
Bijvoorbeeld deze post. Een post die je nota bene een like gaf. En zo zal vast het hele topic wel weer vol staan (ik ga die shit niet lezen). Zoals gewoonlijk.
Houd een ander voor de gek Howard met je 'we hebben het niet over moslims, we hebben het alleen over de islam' onzin. Het is overduidelijk wat je hier al jarenlang roeptoetert.
quote:Op maandag 16 maart 2026 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Islam en daaruit voortvloeiende culturen zijn een groot probleem vanwege de mate waarin deze haaks staan op de Westerse cultuur. Dat resulteert vervolgens is disproportioneel veel moslims die zich onderscheiden in negatief gedrag (statisch aantoonbaar) en totaal onterecht gejammer over discriminatie die er niet is. Wat is er mis met dit te bekritiseren?
Ik zeg nergens dat jullie geen kritiek mogen hebben.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Godsammuh zeg.
Er staat EEN HELE GROTE GROEP NIET DE HELE GROEP!
Jij bewijst hiermee gelijk mijn punt. Kritiek op een groot deel van de groep MAG NIET!
Ik zou veel Moslims ff in hoofdletters zetten.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Islam en daaruit voortvloeiende culturen zijn een groot probleem vanwege de mate waarin deze haaks staan op de Westerse cultuur. Dat resulteert vervolgens is disproportioneel veel moslims die zich onderscheiden in negatief gedrag (statisch aantoonbaar) en totaal onterecht gejammer over discriminatie die er niet is. Wat is er mis met dit te bekritiseren?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 16 maart 2026 13:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Daarom dat ik ook wat zei over procentueel he....
Dat er rotte appels zijn ontkent niemand, en dat vooral de jeugd lastig is ontkent ook niemand.
De oplossing is in elk geval niet om die gehele groep te discrimineren en te haten.
Alsof niet iedereen al weet wat voor ongelofelijke moslim hater hij is lolquote:Op maandag 16 maart 2026 14:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zou veel Moslims ff in hoofdletters zetten.
Je hebt het tegen een groep dat niets kan hebben en moeite heeft met lezen.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:59 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg nergens dat jullie geen kritiek mogen hebben.
Ik impliceer dat ik het enorm triest vind dat het bijna het enige lijkt te zijn wat jullie hier doen.
Howard is een intelligente man. Die heeft dondergoed door wat hij doet en hoe hij dat verwoordt.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof niet iedereen al weet wat voor ongelofelijke moslim hater hij is lol
[..]
Je hebt het tegen een groep dat niets kan hebben en moeite heeft met lezen.
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 16 maart 2026 13:59 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg nergens dat jullie geen kritiek mogen hebben.
Ik impliceer dat ik het enorm triest vind dat het bijna het enige lijkt te zijn wat jullie hier doen.
En nogmaals blijkt lezen lastig.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het punt dat discrimineren word verward met kritiek.
Als mensen het belachelijk vinden dat we altijd maar rekening moeten houden met hun cultuur dan is dat een mening, maar jij ziet het als over 1 kam scheren en discriminatie.
Dat is waar het over gaat en daarom willen ze nu een nationale aanpak tegen Moslim discriminatie.
En helaas geven ze genoeg voorbeelden waaruit blijkt dat veel proberen iedereen te dwingen om niet alleen hun geloof te accepteren maar er zelfs aan mee te doen.
Denk je?quote:Op maandag 16 maart 2026 14:05 schreef probeer het volgende:
[..]
Howard is een intelligente man. Die heeft dondergoed door wat hij doet en hoe hij dat verwoordt.
De posters die zijn sentimenten beamen en herhalen, in sommige gevallen wat minder.
Dit is compleet gefantaseerde onzin.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:46 schreef bianconeri het volgende:
Maar zeker hier op FOK! is het de norm geworden om buitenlanders te haten en blij te zijn met alle ellende die ze meemaken.
Kijk jij nog wel naar de feiten?quote:Als je tolerantie en vrijheid wilt behouden dan is het wel erg tegenstrijdig als je hele bevolkingsgroepen diep gaat haten.
Het probleem, waar jij zo te zien ook in trapt, vooral dat mensen alles over 1 kam scheren.
1 moslim doet wat fout? ALLEMAAL FOUT.
Tegenwoordig mag je dus niet meer naar de feiten kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |