abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220333429
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze zijn pas sinds gisteren begonnen met gerichte aanvallen op het IRGC voetvolk. Geef het nog een paar weken.
In Gaza zijn er na jaren bombarderen en gevechten op de grond nog altijd talloze Hamas-strijders.

Maar misschien dat alle Iraanse troepen bij elkaar gaan staan, zodat ze met bommen zijn uit te schakelen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 18:40:00 #52
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220333431
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:37 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Zulk cynisme past beter bij het resultaat van 47 jaar theedrinken.
Welk "theedrinken"?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220333432
Grondoorlog gaat ook bij Israël en de VS tot heel veel doden leiden. Ze mogen dan oppermachtig zijn in de lucht, maar man tot man sta je toch ineens voor elkaar met alleen kogels.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220333435
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:25 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze zijn pas sinds gisteren begonnen met gerichte aanvallen op het IRGC voetvolk. Geef het nog een paar weken.
Israël heeft in 2024 een gerichte actie tegen Hezbollah gehouden.
Anno 2026 schiet Hezbollah nog steeds raketten naar Israël.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220333443
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:28 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ja, de hoofdprijs.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump gaat gewoon het klimaat redden door benzine onbetaalbaar te maken <3
pi_220333457
quote:
81s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:40 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welk "theedrinken"?
Zoiets:
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:44:12 #57
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220333477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:38 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[..]
Intussen is het vrijdag 13 maart.
Dus dat "soon" is vaag.
Dat ben ik met je eens. Dat kan een paar uur, paar dagen of paar weken zijn. Ik zou het ook niet weten.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vind jouw vergelijking mank gaan. Rusland viel een soeverein land aan en dat werd door bijna iedereen afgekeurd, dat er een aantal lui waren die zoals jij zegt vond dat je voorzichtig moest wezen met Rusland ivm kernwapens dreiging (die Rusland gewoon bewezen heeft itt Iran) als 'Poetin pijper' werd aangemerkt is onterecht.

Kiezen voor een partij in een onnodige nutteloze oorlog hoeft helemaal niet.
Deze oorlog is alleen niet nutteloos. Sommige mensen vinden deze oorlog nutteloos en omdat men of het Iraanse regime rustig verder wilt laten aanmodderen of wellicht het gevaar dat dit regime vormt oprecht niet begrijpt.

En als je een probleem hebt met het aanvallen van soevereine landen, dit doet Iran dus al decennia. Sterker nog, Iran heeft in Teheran een enorme klok neer gezet die de tijd tot de totale vernietiging van een soeverein land moet aanduiden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220333483
twitter

Based.
pi_220333484
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ja, zie ook het woord 'indirect'. Dat had jij weggelaten om een vertekend beeld te schetsen. Maar dit is dus wel degelijk wat mensen doen als zij zich tegen de VS en Israël keren. Dan schaar je je indirect aan de kant van het Iraanse regime.

Want laten we bijvoorbeeld eens naar een andere oorlog kijken: als mensen in de oorlog tussen Oekraïne en Rusland alleen maar Oekraïne en het Westen bashen. Staan deze mensen dan aan de kant van de Russen of niet? Daar lijkt het dan wel op.

En nog niet de helft was al nodig om het in topic over die oorlog als een 'Poetin pijper' of 'Kremlin trol' te worden weggezet. Zelfs al stelde iemand dat het wel belangrijk was voorzichtig te zijn gezien de kernwapens van de Russen. Meteen was je al weggezet als iemand die voor Rusland was. Waarom zouden er hier ineens andere regels gelden?

Denk je nu echt in een oorlog tussen twee partijen alleen maar een kant te kunnen bashen en bespotten en dan niet het beeld wekken dat je ergens voor een andere partij bent?
Jij vond dat er een wapenembargo tegen Oekraïne moest worden ingesteld, zodat Oekraïne zich niet kon verdedigen en Rusland snel de overwinning kon claimen.

Dan ben je wat mij betreft een Poetin pijper.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:46:29 #60
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220333501
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
In Gaza zijn er na jaren bombarderen en gevechten op de grond nog altijd talloze Hamas-strijders.

Maar misschien dat alle Iraanse troepen bij elkaar gaan staan, zodat ze met bommen zijn uit te schakelen.
Dat komt omdat Israël zich iedere keer moet inhouden en de Palestijnen weer miljarden krijgen vanuit het Westen en Iran om weer opnieuw te beginnen. Dan krijg je dat natuurlijk.

De vicieuze cirkel wordt gecreëerd door de internationale gemeenschap. De Palestijnen vallen Israël aan, Israël wil hard gaan terugslaan, de hele internationale gemeenschap schreeuwt alles bij elkaar dat Israël moet stoppen en de Palestijnen heel veel hulp en geld moeten krijgen. Op deze manier duurt het conflict eeuwig voort.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220333523
zit er weer een tanker in de fik??
pi_220333526
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:44 schreef RotatoR het volgende:
Based.
Zelensky en Reza Pahlavi zullen vast en zeker besproken hebben hoe ze zich beide genaaid voelen door Trump.
pi_220333529
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat komt omdat Israël zich iedere keer moet inhouden en de Palestijnen weer miljarden krijgen vanuit het Westen en Iran om weer opnieuw te beginnen. Dan krijg je dat natuurlijk.

De vicieuze cirkel wordt gecreëerd door de internationale gemeenschap. De Palestijnen vallen Israël aan, Israël wil hard gaan terugslaan, de hele internationale gemeenschap schreeuwt alles bij elkaar dat Israël moet stoppen en de Palestijnen heel veel hulp en geld moeten krijgen. Op deze manier duurt het conflict eeuwig voort.
Een mooie manier van het punt missen.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:50:34 #64
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220333536
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij vond dat er een wapenembargo tegen Oekraïne moest worden ingesteld, zodat Oekraïne zich niet kon verdedigen en Rusland snel de overwinning kon claimen.

Dan ben je wat mij betreft een Poetin pijper.
Oh, bijzonder, laat maar zien dat ik dat heb gezegd. Toon die quote maar ...

En kunnen we dan ook zeggen dat mensen die nu tegen de VS en Israël zijn een 'Ayatollah pijper' zijn? Ik zal dat trouwens niet doen. Maar even om de vergelijking te maken hoe ridicuul zulke retoriek is.
pi_220333537
quote:

[..]
Ik vind jouw vergelijking mank gaan. Rusland viel een soeverein land aan en dat werd door bijna iedereen afgekeurd, dat er een aantal was die, zoals jij zegt, vond dat je voorzichtig moest wezen met Rusland ivm kernwapens dreiging (die Rusland gewoon bewezen heeft itt Iran) als 'Poetin pijper' werd aangemerkt is onterecht.

Oekraïne was geen sponsor van terrorisme. Dat verhaal is wel totaal anders.
quote:

[..]
Ik vind jouw vergelijking mank gaan. Rusland viel een soeverein land aan en dat werd door bijna iedereen afgekeurd, dat er een aantal was die, zoals jij zegt, vond dat je voorzichtig moest wezen met Rusland ivm kernwapens dreiging (die Rusland gewoon bewezen heeft itt Iran) als 'Poetin pijper' werd aangemerkt is onterecht.

pi_220333545
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

De vicieuze cirkel wordt gecreëerd door andere (olie)belangen dan alleen regimes willen veranderen.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:54:35 #67
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220333562
Zie overal opeens geruchten van een start van een kleine operatie op de grond. Maar zal wel niks concreets zijn?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220333564
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:50 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oh, bijzonder, laat maar zien dat ik dat heb gezegd. Toon die quote maar ...

En kunnen we dan ook zeggen dat mensen die nu tegen de VS en Israël zijn een 'Ayatollah pijper' zijn? Ik zal dat trouwens niet doen. Maar even om de vergelijking te maken hoe ridicuul zulke retoriek is.
Oh, dat wordt de hele tijd gezegd.

Iedereen die kritisch naar deze oorlog kijkt wordt weggezet als anti Israël en pro Iran...
pi_220333567
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

Iedereen die kritisch naar deze oorlog kijkt wordt weggezet als anti Israël en pro Iran...
Ja en dat is enorm vermoeiend en slaat elke discussie dood.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:56:10 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220333571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:51 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
De vicieuze cirkel wordt gecreëerd door andere (olie)belangen dan alleen regimes willen veranderen.
Olie heeft niets te maken met het conflict in Israël, dat is religieus-cultureel.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 18:56:38 #71
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220333576
Dubai verliest rap haar glans.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220333580
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:56 schreef Perrin het volgende:
Dubai verliest rap haar glans.

[ x ]
Och, het was daar altijd al instabiel begreep ik uit de discussie hier.
pi_220333584
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Olie heeft niets te maken met het conflict in Israël, dat is religieus-cultureel.
Dan had de VS zich er niet mee moeten bemoeien.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:00:02 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220333594
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zie overal opeens geruchten van een start van een kleine operatie op de grond. Maar zal wel niks concreets zijn?
Er gaan iig troepen die kant op.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 13 maart 2026 @ 19:00:18 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220333600
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

De 'kritiek' neemt voornamelijk de vorm aan van bashen en bespotten.

Wellicht moet je jezelf eens afvragen, waarom zou de oorlog tussen Oekraïne en Rusland zwart-wit moeten zijn en kunnen we ons kunnen openlijk tegen het Westen keren en mag daar ook nog eens niets over worden gezegd?
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 18:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en dat is enorm vermoeiend en slaat elke discussie dood.
Wat elke discussie doodslaat zijn de talloze oneliners in een poging de Amerikaanse regering en/of Israël te bashen en het beeld te wekken alsof alles aan die kant misgaat en Iran min of meer aan de winnende hand is. En als men hier dan op wordt aangesproken wordt het bashen verkocht als 'kritiek'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')