True to this.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[..]
Weer een Iraniër die waarschuwt voor de islamisering van Europa.
Dit heeft niks met mannelijk of vrouwelijk te maken.quote:
Volgens US Intelligence staat het regiem van Iran niet op omvallen. Dus als dat het doel is, gaat het niet geweldig.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch boots on the ground?
Als dat gebeurt, dan lijkt het mij dat ze in de Straat van Hormuz ingezet gaan worden.
Maar maar, volgens Pete Hegseth en zijn adviseur Jack Daniels is Iran al kapot.
Luchtmacht, marine, leger, allemaal kapot, en van de raketten en drones is 90-95 procent kapot.
Hij zal toch niet gelogen hebben
Meteen terug sturen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:17 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[..]
Weer een Iraniër die waarschuwt voor de islamisering van Europa.
Dan heeft Pete de memo niet gekregenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens US Intelligence staat het regiem van Iran niet op omvallen. Dus als dat het doel is, gaat het niet geweldig.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Meteen terug sturen.
Geen islamisering reality check hier.
1933 belde.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:21 schreef Since2003 het volgende:
Post hem hier nog maar eens. De vorige is al dicht.
Pax Judaica uitgelegd.
Bekijk deze YouTube-video
Dan hadden mijn broertje en ik vroeger ontzettend mannelijke kamersquote:
Ze zijn pas sinds gisteren begonnen met gerichte aanvallen op het IRGC voetvolk. Geef het nog een paar weken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Volgens US Intelligence staat het regiem van Iran niet op omvallen. Dus als dat het doel is, gaat het niet geweldig.
Ik zie het regime ook liever vallen maar het lijkt er op dat de oorlog pas voorbij is wanneer Iran dat zegt. Tot die tijd gaan schepen daar niet varen. Angst is een wapen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:22 schreef Estate2 het volgende:
Zolang de Iraniërs nog iedere dag minimaal 1 raket of drone kunnen lanceren is het nog niet voorbij en dat kan wel eens heel lang duren.
Ja, de hoofdprijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Gaza konden ze na een jaar nog langeafstandsraketten afvuren en de Gazastrook is maar 0,2 promille van Iran.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:22 schreef Estate2 het volgende:
Zolang de Iraniërs nog iedere dag minimaal 1 raket of drone kunnen lanceren is het nog niet voorbij en dat kan wel eens heel lang duren.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze zijn pas sinds gisteren begonnen met gerichte aanvallen op het IRGC voetvolk. Geef het nog een paar weken.
Ja, zie ook het woord 'indirect'. Dat had jij weggelaten om een vertekend beeld te schetsen. Maar dit is dus wel degelijk wat mensen doen als zij zich tegen de VS en Israël keren. Dan schaar je je indirect aan de kant van het Iraanse regime.quote:
Ook al zal de USA er voor het grote publiek mee ophouden , de oorlog Israel -Iran gaat doorquote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:22 schreef Estate2 het volgende:
Tja, sommigen hadden blijkbaar verwacht dat alles nu al klaar zou zijn. Ik blijf mij daar ook over verbazen. Het is dan ook lastig dit soort 'kritiek' serieus te nemen. Het lijkt niet meer dan een excuus om weer flink te kunnen bashen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ze zijn pas sinds gisteren begonnen met gerichte aanvallen op het IRGC voetvolk. Geef het nog een paar weken.
Pijnlik en waar.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan door tot we 4 euro per liter betalen aan de pomp
En dan komt Khamenei junior junior junior aan de macht. Schitterend.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, sommigen hadden blijkbaar verwacht dat alles nu al klaar zou zijn. Ik blijf mij daar ook over verbazen. Het is dan ook lastig dit soort 'kritiek' serieus te nemen. Het lijkt niet meer dan een excuus om weer flink te kunnen bashen.
Intussen is het vrijdag 13 maart.quote:Donald Trump has said he thinks the war with Iran will be over soon. In a phone interview with CBS News on Monday, March 9, the US president said: “I think the war is very complete, pretty much … we’re very far ahead of schedule.”
Maar het verdwijnt ook niet op deze manier. Enige manieren zijn mannen aan de grond of een atoombom.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Soms lijkt de halve wereld nog maar te bestaan uit leugenachtige islamieten, hysterische huisvrouwtjes, woke gekkies en halfzacht linksvolk, kanker verdwijnt ook niet door er lief tegen te praten en een knuffeltje, hups gas erop.
Ik vind jouw vergelijking mank gaan. Rusland viel een soeverein land aan en dat werd door bijna iedereen afgekeurd, dat er een aantal was die, zoals jij zegt, vond dat je voorzichtig moest wezen met Rusland ivm kernwapens dreiging (die Rusland gewoon bewezen heeft itt Iran) als 'Poetin pijper' werd aangemerkt is onterecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:32 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ja, zie ook het woord 'indirect'. Dat had jij weggelaten om een vertekend beeld te schetsen. Maar dit is dus wel degelijk wat mensen doen als zij zich tegen de VS en Israël keren. Dan schaar je je indirect aan de kant van het Iraanse regime.
Want laten we bijvoorbeeld eens naar een andere oorlog kijken: als mensen in de oorlog tussen Oekraïne en Rusland alleen maar Oekraïne en het Westen bashen. Staan deze mensen dan aan de kant van de Russen of niet? Daar lijkt het dan wel op.
En nog niet de helft was al nodig om het in topic over die oorlog als een 'Poetin pijper' of 'Kremlin trol' te worden weggezet. Zelfs al stelde iemand dat het wel belangrijk was voorzichtig te zijn gezien de kernwapens van de Russen. Meteen was je al weggezet als iemand die voor Rusland was. Waarom zouden er hier ineens andere regels gelden?
Denk je nu echt in een oorlog tussen twee partijen alleen maar een kant te kunnen bashen en bespotten en dan niet het beeld wekken dat je ergens voor een andere partij bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |