Ik durf niet te zeggen of dit recent is.quote:
quote:
quote:OP is an Iranian disinformation account.
The video depicts a fire that took place in Mandaluyong City, a city that is part of Metro Manila, in the Philippines in December 2025.
There are no reported fires or damages of these scale in Tel Aviv as of March 14.
https://gulfnews.com/worl(...)homeless-1.500378007
https://www.philstar.com/(...)ess-mandaluyong-fire
https://tribune.net.ph/20(...)-fire-in-mandaluyong
https://www.facebook.com/share/r/18ERrrDjkH/
https://www.facebook.com/share/r/1CPtPoSFqJ/
Bekijk deze YouTube-video
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dit niet een troll account?
Ja precies, heb ik zelf ook al verschillende keren gezegd trouwens. Bibi is gewoon aan het duiken voor de pers. Lastige vragen enzo, dat moeten we natuurlijk niet hebben. Gatsie.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed natuurlijk. Beetje onverwacht nieuws dat Hezbollah sterker terug gekomen is. Een aankomende invasie naar Zuid Libanon. Iedereen moet al 2 weken constant naar de schuilkelders rennen. Bibi doet voorlopig een 'low profile' om gezeik te vermijden denk ik.
Twitter en Instagram en zulks zijn nou niet bepaald de meest betrouwbare informatiebronnen ('da hep op Feesboek gestaan').quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:45 schreef WillemVOC het volgende:
[..]
De man is dood. Dat is al een week bekend op twitter en Instagram. Maar Israel wil dat niet bekend maken want dat zou echt groot gezichtsverlies zijn.
Goed artikel, bedankt voor het delen. Ik zou iedereen aanraden het te lezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:10 schreef Monolith het volgende:
Stukje over de mogelijke escalatiepaden van het conflict:
https://www.theguardian.c(...)-netanyahu-us-israel
Hoe populair is hij nog onder de Israëlische bevolking?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waarom zou Netanyahu dood zijn? Er zijn helemaal geen reports van drones of aanvallen op hem of ook maar in de buurt van zijn lokatie.
Wss is er wel een bepaald veiligheids risico waardoor ze hem even uit het zicht houden.
Kom deze wel erg vaak tegen en alleen recente beelden. Denk dat het wel recent en echt is.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Zou ook weer iets in de fik hebben gestaan op zee, maar dat zou dan wel eerder vannacht gebeurd moeten zijn. Hoor ik ook weinig verder over dus neem het met een korrel zout
[ x ]
Beetje zoals Trump niet? Een deel haat hem, een deel staat achter hem.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoe populair is hij nog onder de Israëlische bevolking?
Als de VS dat inneemt verliest Iran dus 95% van zijn capaciteit. Dat wordt heel vervelend voor o.a. China.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik sluit troepen vanuit Israel ook niet uit btw
Lijkt me ook dat Iran dan zoeits heeft van als wij het niet hebben, dan niemand.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Als de VS dat inneemt verliest Iran dus 95% van zijn capaciteit. Dat wordt heel vervelend voor o.a. China.
Nou, de media die ik volg is alles behalve positief over deze strijd en een eventuele goede afloop voor met name Amerika.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:43 schreef WillemVOC het volgende:
De westerse propaganda gaat maar door. Men doet net alsof Iran deze oorlog aan het verliezen is. Iran is een verschrikkelijk groot land. Ze hebben overal wapens verborgen de afgelopen 20 jaar want ze wisten dat ze ooit aangevallen zouden worden.
Israel en de VS hebben zich vreselijk vergist in de strijdkracht van Iran. Het zou een paar dagen duren. Beter trekken de vs en israel zich terug en geven ze toe dat ze de oorlog verloren hebben anders krijgen we een oorlog die 20 jaar gaat duren en dit zal vreselijke gevolgen hebben voor heel de wereld als het om olie gaaat.
Niet Israel is de baas over deze wereld maar Iran. En daarom zijn ze ook aangevallen. De VS en Israel konden het niet hebben dat Iran de straat van Homerus regeert waar elke olietanker doorheen moet.
Dat is de enige reden dat Iran aangevallen is.
Dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de media die ik volg is alles behalve positief over deze strijd en een eventuele goede afloop voor met name Amerika.
Logisch. Spanje heeft helemaal geen trek om zich een oorlog in te laten piepelen waar ze part nog deel van uitmaken.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:57 schreef WillemVOC het volgende:
[ x ]
Ik sta achter de spanjaarden. De rest in europa zijn lafbekken die geregeerd worden door joods geld.
En dat geldt voor zo'n beetje alle grote westerse media (op wat Amerikaanse na dan misschien).quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de media die ik volg is alles behalve positief over deze strijd en een eventuele goede afloop voor met name Amerika.
ik lees vooral hoe Iran gebombardeerd worden in de nederlandse media. Ik weet niet welke media jij dan leest?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier hebben we 80 jaar oorlog gevoerd tegen de spanjaarden. Verraders heb je overalquote:
Hijzelf niet, want corrupt, maar z'n partij (Likud) staat echter nog altijd ver bovenaan in de peilingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oktober verkiezingen in Israël.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Filips II dacht ook vast dat het in 2-4 weken gepiept zou zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 11:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Hier hebben we 80 jaar oorlog gevoerd tegen de spanjaarden. Verraders heb je overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |