Degene die dit gefilmd heeft weet welk figuur dat is? Of "jurk, dus slecht"?quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:20 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De ratten verlaten het zinkende schip.
Yup.quote:
Leuk verzonnen.quote:De Burj Khalifa willen opblazen want je bent getriggerd. Ok.
Ah, dan opeens geldt het internationaal recht wel?quote:Is dat iets nieuws in het befaamde internationale recht? Of geldt internationaal recht niet voor Iran?
ik verwacht boots on the ground nuquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu de beurzen dicht zijn zie ik zo nog wel een aankondiging komen van Trumpmans, iets van een escalatie denk ik
Trump heeft geen keuze denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik verwacht boots on the ground nu
Ik kan niks vinden, uberhaupt iets dat dit zou gebeuren.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup.
Of dacht je dat het bombarderen van Iran zonder gevolgen zou zijn.
Dat is wel heel naļef van je.
[..]
Leuk verzonnen.
[..]
Ah, dan opeens geldt het internationaal recht wel?
Niet dat dat verder relevant is: de VS had kunnen weten dat een aanval op Iran escaleert naar de omliggende landen.
Dit is geen potje cricket waarbij iedereen netjes volgens de regels werkt.
Iran weet dat ze de VS niet kunnen raken, dus raken ze Amerikaanse belangen die wel binnen bereik zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Trump heeft geen keuze denk ik.
Ze zullen de kustlijn moeten innemen om de straat van Hormūz veilig te stellen.
Ik mis namen en rugnummers.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degene die dit gefilmd heeft weet welk figuur dat is? Of "jurk, dus slecht"?
Moah, Trump heeft bij zijn tournee door het Midden Oosten luchtverdedigingswapens die door Biden waren toegezegd aan Oekraļne verscheept naar de Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden, uberhaupt iets dat dit zou gebeuren.
Dat Iran Israel zou bestoken ja, dat Iran basis van de VS zou aanvallen ja.
Dat Iran random als een debiel alles bestookt, meh niemand hier had dit verwacht denk ook niet dat men uberhaupt had verwacht dat Iran dit als uitgangs punt ging gebruiken bij een mogelijke aanval.
Sure het zou vast wel eens besproken zijn maar denk niet dat men echt van Iran had verwacht dat men dit ging doen!
Te laat voor de Formule 1quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik verwacht boots on the ground nu
quote:Vertaling
De transformatie van de Amerikaanse regering in een autoritaire, extreemrechtse, ultranationalistische, gewelddadige en onderdrukkende regering is voltooid. In de politieke wetenschap is er een zeer precieze term voor dit type bewind: fascisme.
Maar hier op Fok mag het f woord nog steeds niet gezegd wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:19 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
Ik ben het trouwens eens met de man.
[..]
Even doorzetten, alle begin is lastigquote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:58 schreef Perrin het volgende:
Trump leert dat het moeilijkste deel van een twee weken durende oorlog de eerste vier jaar zijn.
Fascisme is tegenwoordig een scheldwoord geworden voor de post-1945 generaties, maar in wezen is het een politiek en economisch systeem. Ik benader het zoals ik ook liberalisme, communisme of islamisme benader: als een manier om samenlevingen te ordenen. Voor mij is het geen scheldwoord.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar hier op Fok mag het f woord nog steeds niet gezegd worden
Dan geef je het toch een andere naam? Autocratie mag vast wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar hier op Fok mag het f woord nog steeds niet gezegd worden
nu.nlquote:Al Jazeera meldde eerder vandaag dat de pro-Iraanse koepelorganisatie Islamitisch Verzet in Irak een prijs op het hoofd van in de regio gestationeerde Amerikaanse militairen heeft gezet. Wie "accurate en betrouwbare" informatie over hun verblijfslocaties, posities of bewegingen verschaft, kan daar omgerekend 100.000 euro voor ontvangen.
Allemaal logisch en te verwachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
nu.nl
Wel ja, joh, ga lekker door zo!
Ze zijn er nog niet maar het gaat rap.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:19 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
Ik ben het eens met de man. Ik heb geen historicus nodig die over 60 jaar een boek schrijft, noch een minister van onderwijs die in 2083 lesmateriaal in het curriculum doorvoert. De echte kunst is patronen te zien terwijl je midden in de waan van de dag zit, terwijl je zwemt, leeft en ademt in het moment. Het gaat om het herkennen van de (overduidelijke) structuren en om die niet pas achteraf te ontdekken met een herdenkingsmonument.
[..]
Het is opbieden want:quote:Op vrijdag 13 maart 2026 23:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Allemaal logisch en te verwachten.
Kut voor het westen maar logisch vanuit Iran bezien.
quote:VS: beloning tot 10 miljoen dollar voor gouden tip Khamenei
De VS looft tot 10 miljoen dollar (zo'n 8,7 miljoen euro) uit voor tips rond de Iraanse opperste leider Mojtaba Khamenei en enkele belangrijke figuren in zijn kring. Dat meldt Rewards for Justice, een Amerikaanse overheidswebsite met signaleringen. Naast geld wordt tipgever ook een veilig onderkomen en bescherming geboden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 22:56 schreef zakjapannertje het volgende:
Delen van Qatar worden geėvacueerd volgens BBC News wegens het oorlogsgeweld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |