Zodat de NPO hun kijkers kan laten zien hoe slecht rechtse conservatievelingen zijn…quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:49 schreef Since2003 het volgende:
Waarom krijgt deze 'God' een podium bij uitgerekend de NPO.
True, dat is wel vaker gebeurd. Kunnen ze bij de casting ook weinig aan doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:48 schreef Ama het volgende:
Kreeg beetje het gevoel dat ze elkaar al kennen. Zou niet de eerste, tweede of derde keer zijn dat bekenden meedoen en elkaar als voorkeur opgeven om gekoppeld te worden.
Ze stoppen er gelukkig ook mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:04 schreef Kottnauer het volgende:
Waarom houdt de NPO, betaald met belastinggeld, zich bezig met dit soort dingen?
Er kan dus enorm bezuinigd worden op de NPO door te stoppen met dit soort onzin.
Goed nieuws voor jou. Dit programma wordt ook wegbezuinigd.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:04 schreef Kottnauer het volgende:
Waarom houdt de NPO, betaald met belastinggeld, zich bezig met dit soort dingen?
Er kan dus enorm bezuinigd worden op de NPO door te stoppen met dit soort onzin.
Dit idd. Publieke omroep maakt dit soort nutteloze rommel, nutteloze rommel wordt gebruikt door figuren die met over the top-raar gedrag hun momentje van bekendheid willen pakken, media als het AD kunnen weer een halve pagina vullen door over raar figuur te schrijven. Pulp, allemaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:04 schreef Kottnauer het volgende:
9 maart op Nlzietquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Welke aflevering was dit, welke dag? Dan kijk ik het ff terug voordat ik een oordeel vorm.
Een vriend van me heeft meegedaan (en werd hier redelijk afgeschoten - ook wel een beetje terecht), dus in ieder geval een deel is gewoon legit.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:42 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik geloof gewoon niet dat dit geen acteurs zijn, net als dat ene divaatje een tijdje terug dat vond dat hij wel speciaal voor haar koffie z'n nest uit kon komen terwijl zij haar make-upje deed. Niemand is echt zo, toch?En als het uitgangspunt een kansrijke date is koppel je niet een veganist met een vleeseter, alles voor de kijkcijfers
Ik meen dat dit afgelopen Maandag is geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:48 schreef DrDentz het volgende:
Welke aflevering was dit, welke dag? Dan kijk ik het ff terug voordat ik een oordeel vorm.
Dat mensen denken dat het financieel aantrekkelijker en efficiënter is om dit soort dingen te scripten in plaats van gewoon tactisch een paar loonies naast elkaar te zetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 11:48 schreef raptorix het volgende:
Dat mensen naar dit soort gescripte troep kijken, man man man.
M’n neefje heeft ook meegedaan. Inderdaad helemaal niks gescript. Met een beetje knippen en plekken valt er altijd wel wat van zo’n etentje te maken. En dan zijn er nog de mensen zoals deze knul die zelf besluiten om er een show van de maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat mensen denken dat het financieel aantrekkelijker en efficiënter is om dit soort dingen te scripten in plaats van gewoon tactisch een paar loonies naast elkaar te zetten.
quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat mensen denken dat het financieel aantrekkelijker en efficiënter is om dit soort dingen te scripten in plaats van gewoon tactisch een paar loonies naast elkaar te zetten.
We hebben zelfs een FOK!ker gehad die mee heeft gedaan 1 (of 2 alweer) jaar geleden. Heeft toen verslag gedaan in de SC van First Dates in RLS .quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
M’n neefje heeft ook meegedaan. Inderdaad helemaal niks gescript. Met een beetje knippen en plekken valt er altijd wel wat van zo’n etentje te maken. En dan zijn er nog de mensen zoals deze knul die zelf besluiten om er een show van de maken.
Alles op TV is gescript, ook al die kijken zonder kopen achtige troep, of help mijn man is een klusser.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik had een collega die aan de Undatables heeft meegenaamquote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:23 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
We hebben zelfs een FOK!ker gehad die mee heeft gedaan 1 (of 2 alweer) jaar geleden. Heeft toen verslag gedaan in de SC van First Dates in RLS .
Lijkt mij best sneu als je overal in denkt te zien dat het gescripte troep is.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Alles op TV is gescript, ook al die kijken zonder kopen achtige troep, of help mijn man is een klusser.
Of het is sneu voor degene die het script moet schrijven. Al die geloofwaardigheid in één klap verdwenen...quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lijkt mij best sneu als je overal in denkt te zien dat het gescripte troep is.
Ik ken wat mensen die in de productie teams zitten, met help mijn man is een klusser doen ze ook niet in echt in 3 dagen, dus ze zorgen dat er visueel een beetje fatsoenlijk uit ziet, en de weken na de uitzendingen maken ze het goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 13:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Lijkt mij best sneu als je overal in denkt te zien dat het gescripte troep is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |