abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220330632
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:03 schreef nietzman het volgende:

[..]
Dat mensen denken dat het financieel aantrekkelijker en efficiënter is om dit soort dingen te scripten in plaats van gewoon tactisch een paar loonies naast elkaar te zetten.
:D Echt ook !
Ook in moeilijke tijden.
pi_220330638
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:13 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
M’n neefje heeft ook meegedaan. Inderdaad helemaal niks gescript. Met een beetje knippen en plekken valt er altijd wel wat van zo’n etentje te maken. En dan zijn er nog de mensen zoals deze knul die zelf besluiten om er een show van de maken. :')
We hebben zelfs een FOK!ker gehad die mee heeft gedaan 1 (of 2 alweer) jaar geleden. Heeft toen verslag gedaan in de SC van First Dates in RLS .
Ook in moeilijke tijden.
pi_220330643
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:03 schreef nietzman het volgende:

[..]
Dat mensen denken dat het financieel aantrekkelijker en efficiënter is om dit soort dingen te scripten in plaats van gewoon tactisch een paar loonies naast elkaar te zetten.
Alles op TV is gescript, ook al die kijken zonder kopen achtige troep, of help mijn man is een klusser.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220330645
quote:
80s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:23 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
We hebben zelfs een FOK!ker gehad die mee heeft gedaan 1 (of 2 alweer) jaar geleden. Heeft toen verslag gedaan in de SC van First Dates in RLS .
Ik had een collega die aan de Undatables heeft meegenaam :)
pi_220330780
Prima en eerlijk toch, behalve de middelvinger.

Zij wijst hem maar wil wel vrienden blijven en hij geeft duidelijk aan dat hij daar niet op zit te wachten.
Corporate translator
pi_220330802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Alles op TV is gescript, ook al die kijken zonder kopen achtige troep, of help mijn man is een klusser.
Lijkt mij best sneu als je overal in denkt te zien dat het gescripte troep is.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 14:41:30 #32
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220331141
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Of het is sneu voor degene die het script moet schrijven. Al die geloofwaardigheid in één klap verdwenen...
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  vrijdag 13 maart 2026 @ 15:04:18 #33
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220331419
Dat je hier in trapt _O- _O- _O-
"Hoka Hey!"
pi_220331456
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ik ken wat mensen die in de productie teams zitten, met help mijn man is een klusser doen ze ook niet in echt in 3 dagen, dus ze zorgen dat er visueel een beetje fatsoenlijk uit ziet, en de weken na de uitzendingen maken ze het goed.
pi_220331866
En dit, lieve mensen, is hoe narcisme eruit ziet. Zie je dit in je eigen leven, dat soort mensen lekker je leven uit bonjouren.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220331963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 15:09 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik ken wat mensen die in de productie teams zitten, met help mijn man is een klusser doen ze ook niet in echt in 3 dagen, dus ze zorgen dat er visueel een beetje fatsoenlijk uit ziet, en de weken na de uitzendingen maken ze het goed.
Ah.
Die medewerker doet ook alles op tv. Goed punt.
pi_220332167
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ah.
Die medewerker doet ook alles op tv. Goed punt.
Dat is het punt niet, ze faken ook niet weer alles, maar dat is juist het hele punt met dit soort formats dat het gewoon vrij saai is als er niks gebeurt, of er geen verassende zaken in zitten. In de VS gaan ze nog verder, daar gebruiken ze gewoon acteurs voor vrijwel alle grote "realitiy" series. Kun je ook gewoon checken omdat die acteurs dat verplicht op IMDB moeten zetten.
pi_220332271
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 11:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Een vriend van me heeft meegedaan (en werd hier redelijk afgeschoten - ook wel een beetje terecht), dus in ieder geval een deel is gewoon legit. :+
Je was het gewoon zelf he. Geef maar toe ..
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220332492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Je was het gewoon zelf he. Geef maar toe ..
Haha nee, gelukkig niet. Maar goed, hij kwam uit een zware depressie (TS, gesloten afdeling) en daar ging vervolgens de hele date over. Snap dat je het ergens in het begin van daten wel wil aanstippen, maar dit was wat teveel rugtasje voor een first date. Ze hebben daarna nog wel even gedate geloof ik, maar liep verder op niets uit.
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
pi_220332505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 16:23 schreef raptorix het volgende:
Dat is het punt niet, ze faken ook niet weer alles
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 13:24 schreef raptorix het volgende:
Alles op TV is gescript
Ok dan.

Fijne avond verder.
  vrijdag 13 maart 2026 @ 17:28:15 #41
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_220332630
quote:
Lineke hoeft zijn nummer niet. „Even goede vrienden, dat sowieso”, zegt Lineke.
Rare manier om iemand af te wijzen bij een eerste date als je elkaar verder niet kent. Lijkt me gescript.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_220333123
Oh ik zie het al, weer zo'n Andrew Tate figuur, meteen zeggen dat je je bloedlijn wilt verbreden met kinderen enzo. Veel jonge jongens zijn raar geworden hierdoor, wie had het 20 jaar geleden nou over zijn bloedlijn op die leeftijd?

Daarbij ken ik de ouders van mijn opa en oma niet dus kinderen hebben maakt je niet onsterfelijk ofzo, het geeft je geen 'legacy'. Iets goeds doen voor de wereld en daar bekend mee worden wel.

Enfin, ik hoop dat hij onvruchtbaar blijkt en alleen wat kinderen uit China kan adopteren met een hazenlip en dat dat dan zijn legacy is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')