De problemen van wie?quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, dat heeft absoluut een impact. Maar Libanon had zelf al veel eerder Hezbollah moeten afstoppen.
Waarom moeten wij hun problemen nu gaan oplossen? Alweer.
De problemen van de Libanezen.quote:
Wat voor uitweg is er mogelijk?quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:59 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik heb wel het idee dat Trump een uitweg zoekt omdat hij ook wel door heeft dat dit nergens heen gaat.
Deze oorlog is nog geen twee weken oud.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:59 schreef Hexagon het volgende:
Maar ik heb wel het idee dat Trump een uitweg zoekt omdat hij ook wel door heeft dat dit nergens heen gaat.
En dus moeten wij er miljoenen naar overmaken elke keer dat zij zelf in de problemen komen omdat er een Libanese terreurgroeperingen raketten begint af te schieten op Israël? Laat het die mensen lekker zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
oh? Ze waren toevallig een buurland van Israel.
Wat ik net voor kleuterkwats uit zijn mond hoorde, sloeg werkelijk alles.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:59 schreef Hexagon het volgende:
Net alsof de meeste burgers ook maar iets te zeggen hebben wat er met Hezbollah gebeurd. Als hier ooit de pleuris uitbreekt hoop dat andere landen ook gewoon willen helpen ondanks vervelende groepen etc.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zeker, dat heeft absoluut een impact. Maar Libanon had zelf al veel eerder Hezbollah moeten afstoppen.
Waarom moeten wij hun problemen nu gaan oplossen? Alweer.
Ik zou in mijn broek doen als ik nu door die straat moest gaan met een boot.....quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:58 schreef Doler12 het volgende:
Uw dapperheid is genoteerd door de Epstein Coalitie.![]()
[ afbeelding ]
Zal Donald Trump nog geld doneren voor de scheepseigenaar, om zijn verlies te compenseren?
Dat snap ik wel want ze willen natuurlijk niet dat Iran een Battle Damage Assesment kan maken en zo zijn wapens nog effectiever kan inzetten.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:54 schreef Peppert het volgende:
[..]
De Israëlische autoriteiten hebben ingegrepen en de bewegingsvrijheid van de media sterk beperkt. Alles valt nu grotendeels onder staatscontrole, met mogelijk uitzondering van Haaretz.
Trump kennende gewoon de overwinning uitroepen, z'n spullen pakken en naar huis gaan en anderen de rotzooi op laten ruimen.quote:
Ik vraag jou wat.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
In hoeverre zit Israel achter het opstoken van de bevolking en de regering tegen elkaar?
Sjiieten volgen Ali.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dan iran alsnog de mo's deathcult groepjes bevoorraden zeker? Gtfo man. Dit iraanse regime mag dood en vervangen door een vreedzame opvolging. Dan wordt het een stuk liever in de wereld.
Maar als de Iraniers niet opgeven zjin de bordjes verhangenquote:Op woensdag 11 maart 2026 22:59 schreef Hexagon het volgende:
Dat verandert weinig aan de puinzooi daar voor de Golfstaten en de wereldeconomie.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trump kennende gewoon de overwinning uitroepen, z'n spullen pakken en naar huis gaan en anderen de rotzooi op laten ruimen.
Laat prima zien dat regime iran de paria van de wereld is en stuk moet.quote:
Ok. Ik denk dat het bombarderen van landen tot een democratie geen werkbare methode is. Vaak genoeg geprobeerd. Ironisch genoeg was Iran tot 1954 een democratie, het was het Westen wat die democratie om zeep geholpen heeft. Ook weer door mensen om te kopen, de bevolking op te hitsen en terroristen te bewapenen.quote:
Dat klopt, maar denk je dat trumpie daar ook maar één stoffige neuk om geeft?quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat verandert weinig aan de puinzooi daar voor de Golfstaten en de wereldeconomie.
Dus nu ook doen? Want dat zooitje verrot wat er nu zit laten zitten, gaat ook niet echt he.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Ik denk dat het bombarderen van landen tot een democratie geen werkbare methode is. Vaak genoeg geprobeerd. Ironisch genoeg was Iran tot 1954 een democratie, het was het Westen wat die democratie om zeep geholpen heeft. Ook weer door mensen om te kopen, de bevolking op te hitsen en terroristen te bewapenen.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar denk je dat trumpie daar ook maar één stoffige neuk om geeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Wil niet zeggen dat we door het gooien van bommen de situatie daar beter maken. De TT is wat dat betreft heel toepasselijk. De doos van Pandora is geopend en wie krijgt de deksel er weer op? Ik denk dat dit een loose-loose wordt. Israel is al helemaal af in de publieke opinie wereldwijd, de massa staat te lachen dat ze nu eindelijk zelf eens klop krijgt, Amerika verliest zijn geloofwaardigheid voor zover nog mogelijk met Trump en van Europa blijft het beeld ongewijzigd, dat het een stel laffe cucks zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus nu ook doen? Want dat zooitje verrot wat er nu zit laten zitten, gaat ook niet echt he.
Ja of terugtrekken en Hegseth de schuld geven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trump kennende gewoon de overwinning uitroepen, z'n spullen pakken en naar huis gaan en anderen de rotzooi op laten ruimen.
Hou Flighttracker in de gaten. Als er een exodus van tanker vliegtuigen komt, dan weet je wel hoe laat het is.quote:Op woensdag 11 maart 2026 23:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat snap ik wel want ze willen natuurlijk niet dat Iran een Battle Damage Assesment kan maken en zo zijn wapens nog effectiever kan inzetten.
Ik denk dat er behoorlijk wat schade is, maar wel grotendeels oppervlakkige schade. De mensen zitten in schuilkelders en de raketten zijn niet nauwkeurig genoeg om heel specifiek doelen te raken. Dus veel kapotte ramen, auto's, puien etc. Ik kan me wel voorstellen dat als dit nog 30 dagen duurt, de bevolking er genoeg van krijgt iedere nacht in de schuilkelder te moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |