Nou ja, het narratieve van de mensen met het geheugen van een goudvis is inderdaad wel dat de Democraten verantwoordelijk zouden zijn voor Amerikaanse oorlogen. Opperengnek Stephen Miller riep het geloof ik inderdaad over Harris.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Stemde mensen niet voor trump omdat Harris zo oorlogzuchtig zou zijn?
Niemand zal stelt dan ook dat Christenen dit niet hebben gedaan. Maar jij wijst naar Joden, specifiek in Europa. Dat mag je dan ook wel wat beter onderbouwen .. vooral gezien het feit dat het Jodendom een bekeerzuchtige religie is. Integendeel zelfs.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:02 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nee hoor, jij wijst naar moslims alsof zij het alleen recht hebben op lelijk behandelen van anders gelovigen. Ik wijs terug. Christenen hebben mensen ook gedwongen tot bekeren, vrouwen verbrandt, kinderen misbruikt. Wijs naar je eigen soort en zeik dan pas op anderen.
Echte oorlogs verklaring moet je terug naar de jaren 40.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, het narratieve van de mensen met het geheugen van een goudvis is inderdaad wel dat de Democraten verantwoordelijk zouden zijn voor Amerikaanse oorlogen. Opperengnek Stephen Miller riep het geloof ik inderdaad over Harris.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:06 schreef Monolith het volgende:
Team pavlov is ook weer van de partij in ieder geval.
Jij deelt een artikel, daar wordt dan ook op gereageerd. Dat artikel komt alleen nogal subjectief over aan de hand van allerlei sterk geladen taalgebruik. En als je geen daadwerkelijke discussie over de inhoud wilt, dan had je het niet moeten delen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:06 schreef Monolith het volgende:
Team pavlov is ook weer van de partij in ieder geval.
Ben je helder of wat? Jij hebt het over dat moslims zo dol zijn op geweld richting niet moslims. Ik zeg jou eerst naar je eigen geschiedenis te kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Niemand zal stelt dan ook dat Christenen dit niet hebben gedaan. Maar jij wijst naar Joden, specifiek in Europa. Dat mag je dan ook wel wat beter onderbouwen .. vooral gezien het feit dat het Jodendom een bekeerzuchtige religie is. Integendeel zelfs.
Ik moet altijd hard lachen om jou en Howard hoor, maar echt, zoek een goede psychiater.quote:
En de Golfoorlog/Desert Storm was een feestje van Bush sr, ook een republikein.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echte oorlogs verklaring moet je terug naar de jaren 40.
Maar bijvoorbeeld irak en afghanistan was onder Bush jr een republikein!
Is dat enkel bij posts die je komisch acht, of ook bij de posts waarin ik gefundeerde kritiek geef op Trump, de GOP sinds Reagan en het evangelical fundamentalisme van rechts Amerika?quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet altijd hard lachen om jou en Howard hoor, maar echt, zoek een goede psychiater.
Wellicht vormt dit een goed advies voor jezelf, dan hoef je misschien ook niet meer terug te vallen op ragebait op-eds van The Guardian maar kun je voortaan met een frisse blik naar (politieke) actualiteiten kijken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet altijd hard lachen om jou en Howard hoor, maar echt, zoek een goede psychiater.
Helaas ons ook.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:53 schreef Buitendam het volgende:
Het wordt elke dag een ergere clusterfuck dan gisterenwat hebben die Israëliërs en Amerikanen zichzelf in de vingers gesneden met deze shitshow.
Wat betreft de jodenvervolging WO2, daarvan zijn er spijtbetuigingen, herinneringsmonumenten geplaatst, en niet te vergeten de dodenherdenking op 4 mei, waarop ook de joodse slachtoffers worden herdacht. Bovendien wordt er decennia lang onderwezen over de holocaust, omdat zoiets nooit meer mag gebeuren.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:07 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ben je helder of wat? Jij hebt het over dat moslims zo dol zijn op geweld richting niet moslims. Ik zeg jou eerst naar je eigen geschiedenis te kijken.
Jij en Etto zijn echt vervelend.
Ik ben geen Arabier, ik stel voor dat je dat even googled.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:20 schreef Swango het volgende:
[..]
Wat betreft de jodenvervolging WO2, daarvan zijn er spijtbetuigingen, herinneringsmonumenten geplaatst, en niet te vergeten de dodenherdenking op 4 mei, waarop ook de joodse slachtoffers worden herdacht. Bovendien wordt er decennia lang onderwezen over de holocaust, omdat zoiets nooit meer mag gebeuren.
Waar zijn de spijtbetuigingen en monumenten in de Islamitische landen zoals Marokko of Jemen die een geschiedenis hebben wbt pogroms? ( en/of christenvervolgingen)
Bestaan die, in Fez? <---oprechte vraag.
Sterker nog, het ongebreidelde antisemitisme in veel Islamitische landen is nog springlevend. De collectieve etnische zuiveringen van grote groepen Joden uit Islamitische landen is erg onderbelicht in het Westen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:20 schreef Swango het volgende:
[..]
Wat betreft de jodenvervolging WO2, daarvan zijn er spijtbetuigingen, herinneringsmonumenten geplaatst, en niet te vergeten de dodenherdenking op 4 mei, waarop ook de joodse slachtoffers worden herdacht. Bovendien wordt er decennia lang onderwezen over de holocaust, omdat zoiets nooit meer mag gebeuren.
Waar zijn de spijtbetuigingen en monumenten in de Islamitische landen zoals Marokko of Jemen die een geschiedenis hebben wbt pogroms? ( en/of christenvervolgingen)
Bestaan die, in Fez? <---oprechte vraag.
Net als de gedwongen bekeringen in Europa of onderling geweld, maar die discussie ontwijk jij elke keer.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Sterker nog, het ongebreidelde antisemitisme in veel Islamitische landen is nog springlevend. De collectieve etnische zuiveringen van grote groepen Joden uit Islamitische landen is erg onderbelicht in het Westen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben geen Arabier, ik stel voor dat je dat even googled.
Spijtbetuigingen maken het idd allemaal beter, alles was weer goed in Europa. Nu nog het koloniaal verleden uitwissen en alles is weer perfect.
Oh en ook mooi hoe je negeert dat in Spanje bijvoorbeeld moslims werden gedwongen te bekeren.
Mijn punt is dat geen enkel religie beter is dan de ander. Jullie punt is dat dat wel zo is.
Nee, niemand heeft dit ooit geprobeerd te ontkennen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:28 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Net als de gedwongen bekeringen in Europa of onderling geweld, maar die discussie ontwijk jij elke keer.
Niet alleen joden natuurlijk. Christenen worden ook in tientallen landen vervolgd, verjaagd en vermoord.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Sterker nog, het ongebreidelde antisemitisme in veel Islamitische landen is nog springlevend. De collectieve etnische zuiveringen van grote groepen Joden uit Islamitische landen is erg onderbelicht in het Westen.
Te fucked voor woorden dat onderbetaalde Aziaten levend verbrand worden terwijl de veroorzaker Trump balkamers aan het maken is.quote:
Dit verdeelde Moses onder zijn soldaten:quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:26 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben geen Arabier, ik stel voor dat je dat even googled.
Spijtbetuigingen maken het idd allemaal beter, alles was weer goed in Europa. Nu nog het koloniaal verleden uitwissen en alles is weer perfect.
Oh en ook mooi hoe je negeert dat in Spanje bijvoorbeeld moslims werden gedwongen te bekeren.
Mijn punt is dat geen enkel religie beter is dan de ander. Jullie punt is dat dat wel zo is.
32000 voornamelijk minderjarige meisjes ontvoeren als seksslaaf is niet het teken van een barbaarse legerleider volgens je discussie partner. De beste man is niet helemaal 100 en je gaat hem nooit overtuigen. Al verklaard dit standpunt wel hoe hij nog fan van Trumpie kan zijn.quote:Numbers 31:32-35
The plunder remaining from the spoils that the soldiers took was 675,000 sheep, 33 72,000 cattle, 34 61,000 donkeys 35 and 32,000 women who had never slept with a man.
het lijkt al snel achterlijk omdat jij er hele achterlijke dingen aan toe zit te voegen die nergens vandaan kom enquote:Op woensdag 11 maart 2026 17:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je probeert twee tegenstrijdige ideeën in je posts te stoppen en als je dat gaat proberen uit te werken lijkt het al snel achterlijk ja.
Je wil met schepen alle shit stoppen zonder mee te doen met de oorlog tegen Iran of passief beschoten te worden. De enige manier die ik nog kan bedenken is dat jij de Amerikaanse vloot wil laten aanvallen door 1 Nederlands bootje. Het alternatief is dat je liegt over meedoen met de oorlog tegen Iran en dat kan niet want jij bent een eerlijke jongen.
Lieverd... Mozes is ook in de islam een profeet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit verdeelde Moses onder zijn soldaten:
[..]
32000 voornamelijk minderjarige meisjes ontvoeren als seksslaaf is niet het teken van een barbaarse legerleider volgens je discussie partner. De beste man is niet helemaal 100 en je gaat hem nooit overtuigen. Al verklaard dit standpunt wel hoe hij nog fan van Trumpie kan zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 20:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nee, en daarom zou het beter zijn als Israel geen atoomwapens meer zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |