Ach, in ieder geval niet zo erg als de joden in Europa.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel vreemd dat dat Christenen het zo lastig hebben in Islamitische landen en vaak ernstig onderdrukt of afgeslacht worden. Eeuwenlang waren Christenen onder Islamitisch bewind gedegradeerd tot 'dhimmi's' een soort tweederangsburgers die bij wet gediscrimineerd mochten worden.
Voor fans van Claudia de Breij is dit ongetwijfeld hilarisch.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:
Ohjee, iemand heeft Etto opgeroepen.
[ afbeelding ]
Ik. Waar ik ben is hij. Ik mis de dagen dat hij borderline reli fanaat was.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:49 schreef Perrin het volgende:
Ohjee, iemand heeft Etto opgeroepen.
[ afbeelding ]
Sommige mensen ontwikkelen zich.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik. Waar ik ben is hij. Ik mis de dagen dat hij borderline reli fanaat was.
Beter dan borderline atheist iddquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:50 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik. Waar ik ben is hij. Ik mis de dagen dat hij borderline reli fanaat was.
Waarom trek je dan zo fel van leer tegen religie? Of ben je anti-Abrahamische religie geworden?quote:
Goed dat het een keer gebeurd. Het houdt niet op vanzelfquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:53 schreef Buitendam het volgende:
Het wordt elke dag een ergere clusterfuck dan gisterenwat hebben die Israëliërs en Amerikanen zichzelf in de vingers gesneden met deze shitshow.
Religie en geloof zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom trek je dan zo fel van leer tegen religie? Of ben je anti-Abrahamische religie geworden?
Ok. Maar wat beters is niet voorhanden wmbquote:Op woensdag 11 maart 2026 21:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Religie en geloof zijn niet hetzelfde.
Dat er verder heel wat aan te merken is op Abrahamitische religie lijkt me duidelijk.
Humanisme.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Maar wat beters is niet voorhanden wmb
Poeh, brand los ... Wat hebben 'de Joden' (daar zijn er hier amper van over trouwens) in de Europa verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:49 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ach, in ieder geval niet zo erg als de joden in Europa.
Dat moet je aan je voorouders vragen, geen idee.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Poeh, brand los ... Wat hebben 'de Joden' (daar zijn er hier amper van over trouwens) in de Europa verkeerd gedaan?
Betrof het soms het uitblinken in de universiteiten? Of wellicht het produceren van succesvolle ondernemers, intellectuelen, artsen, handelaren, schrijvers, wiskundigen of economen? Zeg het maar hoor ...
Erfschuld, en boeten voor zaken waar je zelf geen schuld aan hebt... nog zo'n zegen van religieus denken.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat moet je aan je voorouders vragen, geen idee.
wil je zeggen dat het niet zo is?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dat moet je aan je voorouders vragen, geen idee.
Nee hoor, jij wijst naar moslims alsof zij het alleen recht hebben op lelijk behandelen van anders gelovigen. Ik wijs terug. Christenen hebben mensen ook gedwongen tot bekeren, vrouwen verbrandt, kinderen misbruikt. Wijs naar je eigen soort en zeik dan pas op anderen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]_!
Kortom, geen onderbouwing op je eerder claim.
Ik meen dat het afgelopen jaar was dat we een rechtzaak hadden over het dood schieten van terroristen die een trein gekaapt hadden in de jaren 70.quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Erfschuld, en boeten voor zaken waar je zelf geen schuld aan hebt... nog zo'n zegen van religieus denken.
Stemde mensen niet voor trump omdat Harris zo oorlogzuchtig zou zijn?quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:59 schreef Monolith het volgende:
Prima column in de Guardian:
https://www.theguardian.c(...)trip-economic-damage
Het helpt niet als een dergelijke column begint met een subjectief label als 'Trump’s ego-trip war'. Dit stuk ook:quote:Op woensdag 11 maart 2026 21:59 schreef Monolith het volgende:
Prima column in de Guardian:
https://www.theguardian.c(...)trip-economic-damage
quote:It is hard to sustain that opinion with a clear-sighted appraisal of the people currently setting US policy, their erratic judgment, their scorn for international alliances, their contempt for any legal constraint on the president, their ideological orientation towards a far-right, Christian nationalist, white supremacist worldview.
men stemde op Trump omdat ze beetje klaar waren met het LGBQTDHBUDS gebeuren!quote:Op woensdag 11 maart 2026 22:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Stemde mensen niet voor trump omdat Harris zo oorlogzuchtig zou zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |