abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220531872
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:02 schreef plesner het volgende:

[..]
Inderdaad dat heb ik nooit begrepen om volledig uit te stappen. Time in the market beats timing the market
Ik heb nog wel bitcoin en een account met alleen maar dividend aandelen (veel REIT's ook).
Dus ben er op dat vlak niet helemaal uit.

Maar voor m'n rust ben ik er grotendeels even uit.
Wel vaker gedaan, tot nu toe nog niet echt wat aan verloren (behalve die 2,5% stijging van vandaag), beurzen staan nog steeds lager dan toen ik in november uitstapte en daardoor lage VRH.

Verder geen advies, ik doe ook maar wat.

Echt instappen kan toch pas weer als ik m'n woning verkoop, daar zit nu nog aardig wat vermogen in vast. Er moet nog een hoop gebeuren aan m'n "nieuwe" woning, o.a. aan het dak, dus dat duurt nog wel even.
  woensdag 8 april 2026 @ 09:08:26 #177
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220531876
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:02 schreef plesner het volgende:

[..]
Inderdaad dat heb ik nooit begrepen om volledig uit te stappen. Time in the market beats timing the market
De betreffende user timed altijd goed.
  woensdag 8 april 2026 @ 09:09:32 #178
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220531881
Ik kan niet uitstappen want De Giro heeft weer kuren :')
pi_220531882
Als ik een ding geleerd heb dan is het wel dat je als particuliere belegger altijd te laat bent om op nieuws te reageren. Als je op de radio iets negatiefs hoort over een bedrijf dan is de koers al in elkaar gestort voordat je de app van je broker op hebt kunnen starten. Bij goed nieuws ben je ook altijd te laat om weer in te kunnen stappen.

Benieuwd wat het volgende briljante project van meneer Trump gaat worden. Van Cuba hebben we iig weinig last.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_220531901
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik een ding geleerd heb dan is het wel dat je als particuliere belegger altijd te laat bent om op nieuws te reageren. Als je op de radio iets negatiefs hoort over een bedrijf dan is de koers al in elkaar gestort voordat je de app van je broker op hebt kunnen starten. Bij goed nieuws ben je ook altijd te laat om weer in te kunnen stappen.

Benieuwd wat het volgende briljante project van meneer Trump gaat worden. Van Cuba hebben we iig weinig last.
Vandaar ook het alom oude gezegde 'time in the market beats timing the market'. Op een enkele gok (of een enkele laag van de elite) na ben je (zoals je zelf al zegt) toch altijd te laat. Waarom zou je het dan proberen?

Echter: historisch gezien hebben de aandelen de inflatie nog altijd verslagen en zijn ze alle slechte periode's tot dusver te boven gekomen.

Dus mijn visie op dit soort momenten: alles staat momenteel in de uitverkoop :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Solispolar op 08-04-2026 09:20:08 ]
pi_220531905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:08 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
De betreffende user timed altijd goed.
Wel paar keer geluk mee gehad maar ik zou het niet als advies gebruiken.

Voor mij gaat het erom dat je goed slaapt en dat had ik even wat minder.
Mss ben ik niet zo geschikt voor beleggen maar ik moet toch wat.
pi_220531969
Vandaag is GROOOEEEEENNNN :9
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_220532051
Ik heb al veel flink groene dagen gezien de afgelopen weken, en dan ging het er daarna net zo hard (of harder) er weer af. Zoals gezegd er is nog niks opgelost, alleen wat uitstel. Het wordt pas rustig als die psycho weg is.
  woensdag 8 april 2026 @ 09:35:45 #184
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_220532055
Bekend patroon inderdaad, alleen nog even timen wanneer het besef komt. Laatste verkoopkans in mijn ogen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_220532085
Ja volgens mij heeft niemand controle over de rare bokkensprongen die israël maakt dus er is weinig voor nodig om de lont weer in het kruidvat te steken. Het is een gedestabiliseerde regio.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_220532526
Verbazingwekkend hoe positief de beurs reageert op dit nieuws. Tegelijkertijd durf ik er ook weer niet tegenin te handelen :') ;(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220532548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Verbazingwekkend hoe positief de beurs reageert op dit nieuws. Tegelijkertijd durf ik er ook weer niet tegenin te handelen :') ;(
We staan nog niet op het niveau van voor de oorlog, het is wel logisch dat een wapenstilstand voor een stijging zorgt.

Tegelijkertijd is het nog niet echt duidelijk wat er na deze wapenstilstand gebeurt en onzekerheid of het toch niet weer oplaait.

En de energiecrisis is al onafwendbaar, die schepen zijn sowieso nog 20-25 dagen onderweg, hebben een achterstand in te lopen van zo'n 15-18 miljoen vaten voor iedere dag dat de straat dicht was en veel tankers moeten eerst weer koers zetten richting de straat van Hormuz om te laden, die zijn er voorlopig ook nog niet.

Als laatste is er onduidelijkheid hoeveel infrastructuur Iran vernield heeft en wat voor gevolgen dat nog heeft.

Voorzichtig optimisme mag er zijn, natuurlijk.
pi_220532601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
We staan nog niet op het niveau van voor de oorlog, het is wel logisch dat een wapenstilstand voor een stijging zorgt.

Tegelijkertijd is het nog niet echt duidelijk wat er na deze wapenstilstand gebeurt en onzekerheid of het toch niet weer oplaait.

En de energiecrisis is al onafwendbaar, die schepen zijn sowieso nog 20-25 dagen onderweg, hebben een achterstand in te lopen van zo'n 15-18 miljoen vaten voor iedere dag dat de straat dicht was en veel tankers moeten eerst weer koers zetten richting de straat van Hormuz om te laden, die zijn er voorlopig ook nog niet.

Als laatste is er onduidelijkheid hoeveel infrastructuur Iran vernield heeft en wat voor gevolgen dat nog heeft.

Voorzichtig optimisme mag er zijn, natuurlijk.
Eens natuurlijk, ik vind alleen de mate van de reactie niet in verhouding met de realiteit. Met name de grote daling van olie lijkt absurd (-15%) als je weet dat de energiecrisis onafwendbaar is. Aandelen met 2 a 3% omhoog valt nog enigszins te verdedigen in de categorie voorzichtig optimisme.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220535271
J-j staat nog steeds +22,2 met de 3 NT fondsen.
Correctie is er vooralsnog niet.

Ik koop alleen maar bij om over 25 jaar mijn aflossingsvrije hypotheek af te lossen dus op zich maakt het niet zoveel uit allemaal.
pi_220535489
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:44 schreef Sport_Life het volgende:
J-j staat nog steeds +22,2 met de 3 NT fondsen.
Correctie is er vooralsnog niet.

Ik koop alleen maar bij om over 25 jaar mijn aflossingsvrije hypotheek af te lossen dus op zich maakt het niet zoveel uit allemaal.
Voor bulletaflossing blijft timing wel een bitch natuurlijk.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220535717
quote:
12s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef nostra het volgende:

[..]
Voor bulletaflossing blijft timing wel een bitch natuurlijk.
Hoezo timing? Aflossen is en blijft vrijwillig ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')