Paardenvijgen. Genoeg manege's rond Castricum om een voorraad aan te leggen.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:29 schreef Richestorags het volgende:
Het wordt tijd dat we de schandpaal weer gaan invoeren en het dorp lekker rottend fruit mag gooien op overtreders.
Wen dr maar aan met d66 aan het roer.quote:
"Alles is de schuld van anderen"- moslim-straatcultuur cocktail.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 05:48 schreef Gibson88 het volgende:
12 (!) jaar, WTF. Dan gaat er serieus iets mis. Dit tuig is sowieso niet te redden. Zal wel weer met een mantel der vertroeteling worden toegaan: Oh ze hebben zo'n zware jeugd...
Wordt waarschijnlijk geheim gehouden door politie en justitie uit angst dat er rellen uitbreken onder de Nederlandersquote:Op dinsdag 10 maart 2026 06:42 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan niks vinden over een signalement van deze jongeren, iemand een linkje naar een artikel?
Het enige wat ik tegenkom (maar ik ben niet de beste speurneus) zijn nieuwsberichten over bendegeweld eind vorig jaar.
Zijn ze in feite ook. Ze krijgen nu waarschijnlijk maximaal 1 jaar jeugddetentie (meer mag niet vanwege de leeftijd). Dan krijgen ze gratis de kans om met iemand te praten en wordt er een verder hulptraject opgestart. Vervolgens krijgen ze natuurlijk versneld de kans om vanwege de psychische problemen aan een huurwoning te komen en een uitkering te krijgen zonder sollicitatieplicht.quote:
Dus met andere woorden; we weten heel niet of dit om moslimjongeren gaat en laten alvast de onderbuik schelden?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:16 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk geheim gehouden door politie en justitie uit angst dat er rellen uitbreken onder de Nederlanders
Ik durf er wel een premium abo op te verwedden. Ik denk dat het hiermee te maken heeft:quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dus met andere woorden; we weten heel niet of dit om moslimjongeren gaat en laten alvast de onderbuik schelden?
Hier ook een video:quote:„Het hele gebied is onrustig door, zo noem ik het maar even, de fatbikebende die hier rondhangt. Ze dagen mensen uit, provoceren, dat krijgen onze leden ook mee. Hoe groter de groep, hoe meer macht ze hebben. Als je ze tegenkomt word je al snel uitgemaakt voor ‘kankerhoer’.’’
‘Op een rennen gezet’
Een moeder van een puberzoon uit Heemskerk, die liever anoniem blijft, zegt dat zij zich al ‘lange tijd niet veilig voelt’ in het gebied. „We krijgen er allemaal mee te maken. Mijn zoon is 15, maar ‘ga maar lekker naar buiten’ zit er niet meer in. Het zijn grote groepen jongeren die zich verzamelen. Mijn zoon is vorig jaar gepakt toen hij een stuk alleen naar huis liep, rondom sporthal De Walvis.’’
Ze vervolgt: „Vier gasten met capuchons en afgedekte gezichten trokken een mes en dwongen hem zijn telefoon af te geven, hij heeft het op een rennen gezet. Steeds meer ouders maken zich zorgen, maar ik vind niet dat er veel aan gedaan wordt in de buurt.’’ Inmiddels is er wel extra politie aanwezig in de wijken en op scholen.
Vooral in de omgeving van park Overbos en rondom de Wijkerbaan is het conflict tussen de groepen jongeren bewoners bekend. De eigenaar van een slijterij op het Europaplein in Heemskerk stelt dat de onrust ‘al jaren speelt’, verwijzend naar de zogenoemde Pilotenbende die de omgeving terroriseerde in 2019.
„Het is hier sinds jaar en dag onrustig. Maar nu lijken de jongens echt nog een stuk jonger, pas 12 jaar oud soms. Ze lopen hier vervelend te doen, ik ben er zelf ook wel eens slachtoffer van geweest. De ramen en deuren zijn hier meermaals ingegooid.’’
Ik zou in Beverwijk ook zeker niet uitsluiten dat hier wat halftamme autochtone tokkies bij betrokken zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik durf er wel een premium abo op te verwedden. Ik denk dat het hiermee te maken heeft:
https://www.ad.nl/nieuws/(...)e-verhalen~a65774f5/
[..]
Hier ook een video:
Bekijk deze YouTube-video
Maar nee, voor de D66-ers en Groenlinksers van Nederland is het nog steeds niet genoeg. En we mogen nog steeds niet benoemen dat het weer dezelfde jongeren zijn.
Dat zou zeker kunnen, ook al blijkt uit die video dat het allemaal Noord-Afrikanen, Arabieren en Afrikanen zijn, of ze hebben hun capuchon zo goed op dat het niet te zien is. Mogelijk zijn er wel wannabe-Marokkanen bij, de zogenaamde Warokkanen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik zou in Beverwijk ook zeker niet uitsluiten dat hier wat halftamme autochtone tokkies bij betrokken zijn.
Dit dus maar dit gebeurd bijna in veel topics in NWS en het dan raar vinden dat er niemand wil investeren in dit forum met dat rechtse generalquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dus met andere woorden; we weten heel niet of dit om moslimjongeren gaat en laten alvast de onderbuik schelden?
juffie als je het nieuws een beetje zou volgen dan is het geen vreemde verwachtingquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
https://archive.ph/rmYN5#selection-673.0-681.314quote:Gewelddadige tieners trappen voordeur in, steken jongen neer en mishandelen buurman: ‘Mijn dochter was doodsbang’
Het was een gezellig feestje in Enschede. Een 16-jarig meisje zat met haar vrienden en vriendinnen bij haar thuis. Tot een groep jongens op fatbikes ongenodigd voor de deur stond. De avond veranderde in een nachtmerrie, vertellen haar moeder en de buurvrouw. „Ik zat bij hem op de grond om het bloeden te stelpen.”
Het zou gaan om een groep van ongeveer vijftien jongens. Hun leeftijden liggen tussen de 14 en 17 jaar. Zij werden geweigerd bij het feestje van een meisje, dat ze kennen van school.
Zeg dat niet te hard want dan krijg je een lange post met veel smileys naar je hoofdquote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Haarlemse piloten die daar de boel komen terroriseren.
Toch wel fijn dat we tegenwoordig ook niet meer over het signalement van de verdachten hoeven te spreken. We kunnen in feite volstaan met het woordje "fatbike".quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:27 schreef Montagui het volgende:
En niet alleen in die regio, ook in Enschede hetzelfde gezeik:
[..]
https://archive.ph/rmYN5#selection-673.0-681.314
de media laat het signalement weg, en de gelijkgestemden veroordelen je als je hierover speculeert, lekker monddood maken dit probleem dan bestaat het niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:34 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat we tegenwoordig ook niet meer over het signalement van de verdachten hoeven te spreken. We kunnen in feite volstaan met het woordje "fatbike".
@Scjvbquote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard want dan krijg je een lange post met veel smileys naar je hoofd
Maar het een hard veroordelen, maakt niet dat je het ander niet hoeft te veroordelen. Wmb pak je die lui ongenadig hard aan ongeacht de achtergrond hoor; wel zie ik gewoon een groot probleem met een groep inwoners, daar moet wat aan gedaan worden, de onvrede hierover groeit gestaag.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg tering Nederlanders met tering gedrag en laat die Ice maar mooi in het land van die oranje clown
Nee hoor, wat mij betreft van harte welkom! Om te beginnen in Ter Apel en Amsterdam!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg tering Nederlanders met tering gedrag en laat die Ice maar mooi in het land van die oranje clown
Het gaat ook niet om de afkomst, maar de straten moeten gewoon worden schoongeveegd in Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gasten die maar als een stel cowboys mensen neerschietenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee hoor, wat mij betreft van harte welkom! Om te beginnen in Ter Apel en Amsterdam!
Het mag strenger dat ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de afkomst, maar de straten moeten gewoon worden schoongeveegd in Nederland.
Dat is mooi, maar tegelijkertijd zie jij toch ook dat de politie niet meer in staat is om dit soort problemen op te lossen? De capaciteitsproblemen, het gebrek aan training voor dit soort situaties, het feit dat veel politieagenten ook maar gewoon normale mensen zijn die niet meer weten hoe ze dit geweld het hoofd moeten bieden. Dus dan hebben we toch gewoon een aparte dienst nodig om de orde te herstellen? Als we lezen dat ouders hun kinderen niet meer naar buiten durven te sturen in Beverwijk en Heemskerk, dan moeten daar toch gewoon ordetroepen door de straten marcheren om de orde weer te herstellen?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het mag strenger dat ben ik wel met je eens
Dat zie ik inderdaad ook wel, maar ik vind Ice te extreem, zou er meer in zien om de politie te trainen om met dit soort situaties om te gaan, die mensen hebben we al, weer een nieuw clubje op richten zie ik weinig inquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:05 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat is mooi, maar tegelijkertijd zie jij toch ook dat de politie niet meer in staat is om dit soort problemen op te lossen? De capaciteitsproblemen, het gebrek aan training voor dit soort situaties, het feit dat veel politieagenten ook maar gewoon normale mensen zijn die niet meer weten hoe ze dit geweld het hoofd moeten bieden. Dus dan hebben we toch gewoon een aparte dienst nodig om de orde te herstellen? Als we lezen dat ouders hun kinderen niet meer naar buiten durven te sturen in Beverwijk en Heemskerk, dan moeten daar toch gewoon ordetroepen door de straten marcheren om de orde weer te herstellen?
Waarom doe je dit nou? Ssssst!!!quote:
Wat moet het toch af en toe heerlijk zijn zo onnozel en onwetend door het leven te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 08:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit dus maar dit gebeurd bijna in veel topics in NWS en het dan raar vinden dat er niemand wil investeren in dit forum met dat rechtse general
Ik zie vooral een taak voor de particuliere sector als de overheid steken laat vallenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 09:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad ook wel, maar ik vind Ice te extreem, zou er meer in zien om de politie te trainen om met dit soort situaties om te gaan, die mensen hebben we al, weer een nieuw clubje op richten zie ik weinig in
Jeugdige luchtvaartenthousiastelingen, geef ze een eigen buurthuis vliegveld om verveling te voorkomen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |