Misschien ook een beetje boos door alle ellendequote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:47 schreef RipCity het volgende:
Ze wil het wel heel graag op nationale tv vertellen
Nee, wel op mijn borstquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie ook van die krulletjes op het voorhoofd?
Ik krijg wel wat krullen als ik mijn haar wat langer laat groeien, maar tegenwoordig laat mijn haarlijn dat niet meer toe.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie ook van die krulletjes op het voorhoofd?
Akkoordquote:
Ja ik ook. Leuke sportieve vent die goed voor haart zorgt. Lijkt me wel een popetje die een man kan waarderen die met een bos bloemen thuiskomt.quote:
Nou wil ik mee doen en als clown verkleed binnenkomen: Hoiiiiii de Piepeloiiiquote:
Nee dit vind ik niet een warm badquote:
Nee, ik denk dat ze het niet wilde verwarren met bordspellen.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Videogames
Is dat iets anders dan gewone games?
Denk het, er zijn ook consolegames, maar of dat echt verschillend is, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Videogames
Is dat iets anders dan gewone games?
Blij met aanstelling van Daniel de Ridder bij Ajax?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Len en gwenn lijken een beetje broer en zus
Welk protocol?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Met het nieuwe protocol op FOK! maken we geen grappen over deze tattoo
Oh dat had ik gemistquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Blij met aanstelling van Daniel de Ridder bij Ajax?
En dan kun je heel soms nog lachenquote:
Is dit je moeder ofzo? Of doe je haar PRquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er genoeg mannen thuis met deze vrouw op date willen
Type dat niet veel in dit programma voorbij komt
Dit inderdaad. Leuke vrouwquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat er genoeg mannen thuis met deze vrouw op date willen
Type dat niet veel in dit programma voorbij komt
Had z’n Ritalin eerder vergetenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
deze man had denk ik echt een pilletje op
Doet geen vlieg kwaadquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Hij is voor de rest niet onaardig maar nogal vermoeiend denk ik.
Zeker!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is dit je moeder ofzo? Of doe je haar PR
Hij was wel sympathiek.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet geen vlieg kwaad
Maar moet een nerd meisje zoeken, denk ik
Sportze.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
gewoon het einde van de aflevering gehaald
OP NAAR DE GYM
Gaan wij undercover met Albertoooooooooquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
gewoon het einde van de aflevering gehaald
OP NAAR DE GYM
Geen Liverpool?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gaan wij undercover met Albertooooooooo
CL boeit me echt niets. Om het even welk top team de CL wint.quote:
Oh shit vergeten. Ja en herhaling is nooit zo leuk. Morgen weer een kansquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Brabanted aflevering
@:sapstengel mist alles
Even snel er doorheen gescrolled, maar wie?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker!
Je kunt terugkijken voor de concertdame @:madmaster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |