Wij welquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dag joh.Ik eet nog net niet in de tuin vanavond.
Stel oe anquote:
Vandaag anders weer gewoon koudquote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:04 schreef MissHobje het volgende:
Moet zeggen.. deze hele week was gewoon prima, tikkeltje koeltjes nog maar die zon![]()
Hier vanmorgen nog wat zon maar al snel trok het helemaal dicht, dus echt veel heb ik er niet van kunnen genietenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
ja die winterjas is nog steeds nodig maar die zonnnn, zaaaalig!
Jij loopt met 14 graden nog in de winterjas?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Het is nu 2 graden, dan is een winterjas niet zo heel gekquote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jij loopt met 14 graden nog in de winterjas?
Willen we meer of minder weer?quote:Op donderdag 19 maart 2026 08:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel jammer dat het volgende week weer wat minder weer is.
Misschien nu nodig maar donderdag en vrijdag zomerjasquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Een winterjas in Nederland is per definitie gek.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is nu 2 graden, dan is een winterjas niet zo heel gek
Goeie grapquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een winterjas in Nederland is per definitie gek.
De handschoenen waren wel weer nodig vanochtendquote:
Als het vriest in alleen een t-shirt lopen is niet gek zeker?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maart/april kunnen de verschillen tussen noord en oost/zuid Nederland best groot zijn. Hij woont in Noordwest Friesland, volgens mij. Bij jou is het op knmi kaartje momenteel 11-12 graden en bij hem amper 5. Toch een 6/7 verschil wat je echt wel zal voelen. En 5 graden is ook gewoon koud.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 07:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee in een ander land te wonen dan menigeen hier
Hij vindt 20 ondraaglijk en kokend heet. Dat ligt niet aan de verschillen in Nederland. Dat ligt aan hem.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maart/april kunnen de verschillen tussen noord en oost/zuid Nederland best groot zijn. Hij woont in Noordwest Friesland, volgens mij. Bij jou is het op knmi kaartje momenteel 11-12 graden en bij hem amper 5. Toch een 6/7 verschil wat je echt wel zal voelen. En 5 graden is ook gewoon koud.
Ik heb over het algemeen wel alleen een t-shirt er onder aanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 10:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Afgelopen winter was mijn 'winter'jas voor het eerst in de 3 winters dat ik hem heb eens niet warm genoeg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 12:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als het vriest in alleen een t-shirt lopen is niet gek zeker?![]()
Niet dat ik een echte winterjas heb, maar dat terzijde. Die dikke dingen vind ik helemaal niks. Doe mij maar een hardshell en als het koud is een bodywarmer eronder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |