Brinta, dát is lang geleden!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 21:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet zonder magnetron kunnen, ik gebruik hem dagelijks![]()
Iedere ochtend maak ik melk warm voor mijn brinta-ontbijtje.
*schuift op plek waar zon nooit schijnt*quote:
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Brakke nacht gehad
Pijn in schouder, kon geen goede houding vinden om te slapen. Zo irritant. Hoop dat het aan de behandeling van de fysio lag.quote:
Oh ja, dat is wel irritant.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pijn in schouder, kon geen goede houding vinden om te slapen. Zo irritant. Hoop dat het aan de behandeling van de fysio lag.
Dat zeg ikquote:Op woensdag 11 maart 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel irritant.
Ouch.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet binnenkort ook eens afspraak maken bij Fysio. Achillespees doet pijn.
Jep en geen idee wat ik precies gedaan heb.quote:
Verstapt? Verdraaid? Soms merk je het pas later ook. Zo irritantquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep en geen idee wat ik precies gedaan heb.
Bah, vervelend. Hopelijk gaat het komende nacht wat beter. Weet dat nog van mijn slijmbeursontsteking, toen kon ik ook niet lekker liggen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pijn in schouder, kon geen goede houding vinden om te slapen. Zo irritant. Hoop dat het aan de behandeling van de fysio lag.
Dat is ook een vervelende blessure!quote:Op woensdag 11 maart 2026 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet binnenkort ook eens afspraak maken bij Fysio. Achillespees doet pijn.
Ok… Zeker Henry Schut had ik totaal niet verwachtquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte doen het commentaar bij het komende ESF.
Mja, beknelde zenuw is niet leukquote:Op woensdag 11 maart 2026 09:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bah, vervelend. Hopelijk gaat het komende nacht wat beter. Weet dat nog van mijn slijmbeursontsteking, toen kon ik ook niet lekker liggen.
[..]
Dat is ook een vervelende blessure!
Ik heb het idee dat hij overal naar voren wordt geschoven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ok… Zeker Henry Schut had ik totaal niet verwacht
Ik las het ja. En ze gaan ook gewoon er naartoe, terwijl ze dat vanuit de bezuinigingen ook prima vanuit Nederland hadden kunnen doen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte doen het commentaar bij het komende ESF.
Ja maar jij en ik FOK!ken ook altijd vanaf lokatie toch, terwijl we dat ook prima thuis kunnen doen. Maar ja, de sfeer is toch anders als je vanuit de Malediven post.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las het ja. En ze gaan ook gewoon er naartoe, terwijl ze dat vanuit de bezuinigingen ook prima vanuit Nederland hadden kunnen doen.
De NOS laat een kans op een snoepreisje nooit schieten natuurlijk, dat moet jij toch ook wel weten?quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las het ja. En ze gaan ook gewoon er naartoe, terwijl ze dat vanuit de bezuinigingen ook prima vanuit Nederland hadden kunnen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |