Absoluut. Daarom stem ik GL/PVDA maar als die lui bij mij in de buurt komen stem ik PVV.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:41 schreef kree het volgende:
[..]
dat is wel beetje wat het is he? allemaal best zolang ik er geen last van heb.
niet dat stemmen hier helpt?quote:Op maandag 9 maart 2026 13:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom stem ik GL/PVDA maar als die lui bij mij in de buurt komen stem ik PVV.
Trump? Die besluit niets alleen.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:31 schreef kree het volgende:
dat die dikke fat-ass daar het maar staat te besluiten in zijn eentje kan ik me ech over opnaaien.
Drink een kopje thee en trek de stekker even uit je modemquote:Op maandag 9 maart 2026 13:31 schreef kree het volgende:
dat die dikke fat-ass daar het maar staat te besluiten in zijn eentje kan ik me ech over opnaaien.
Het lijkt mij stug dat Iran dat bewust gedaan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2026 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Weer een raket naar Turkije.
https://www.telegraaf.nl/(...)drong/140135789.html
2 x per ongeluk?quote:Op maandag 9 maart 2026 13:59 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het lijkt mij stug dat Iran dat bewust gedaan heeft.
Denk het wel. Zijn gewoon slechte dingen. Maargoed ze nemen het risico wel.quote:
Ja, want Turkije willen ze niet tegenover zich. Itt US zijn de Turken getraind in bergrijke gebieden.quote:
Dan mogen ze wel eens sorry gaan zeggen.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het wel. Zijn gewoon slechte dingen. Maargoed ze nemen het risico wel.
Poetin spreekt ondertussen zijn vertrouwen uit in de nieuwe Iraanse leider.
Dat was de vraag nietquote:
trump fan boy?quote:Op maandag 9 maart 2026 13:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Drink een kopje thee en trek de stekker even uit je modem
Het is vervelend dat ook dit topic weer minder leesbaar wordt door tig losse, tamelijk inhoudsloze reacties van bepaalde users die reageren als die ene voor zich uit mompelende incoherente stamgast in de hoek van de dorpskroeg.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:28 schreef kree het volgende:
btw doe lekker zelf als je niet tegen discussie kunt?
Dat is waarschijnlijk ook exact waar hij vandaan postquote:Op maandag 9 maart 2026 14:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is vervelend dat ook dit topic weer minder leesbaar wordt door tig losse, tamelijk inhoudsloze reacties van bepaalde users die reageren als die ene voor zich uit mompelende incoherente stamgast in de hoek van de dorpskroeg.
De Özel Kuvvetler Komutanlığı zijn ook de #1 van de wereld.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:11 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja, want Turkije willen ze niet tegenover zich. Itt US zijn de Turken getraind in bergrijke gebieden.
Dan zouden het wel hele dure foutjes zijn.quote:Op maandag 9 maart 2026 14:11 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja, want Turkije willen ze niet tegenover zich. Itt US zijn de Turken getraind in bergrijke gebieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |