Terugkrijgen suggereert dat ze het ooit hadden.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
Als MAGA dat weer terugkrijgt dan is de mensheid een stuk beter af.
Als dat zo was dan waren ze wel naar niet-ontwikkelingslanden in Afrika afgereisd. Nee ze komen gewoon voor de westerse welvaart.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja lekker die landen bombarderen, Afrikaanse landen ontwikkelingshulp onthouden en dan surprised pikachu face doen dat ze onze kant op komen.
Zo vreemd is dat ja.
Met zijn allen naar Zuid Afrika ofzo? Die mensen zijn niet zo anders dan Nederlandse cryptobro's en influencers die naar Dubai gaan om geen belasting te betalen.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:26 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als dat zo was dan waren ze wel naar niet-ontwikkelingslanden in Afrika afgereisd. Nee ze komen gewoon voor de westerse welvaart.
mwaw. Zit wel een verschil hoor. De mensen die hierheen komen passen zich nauwelijks aan en doen alleen maar handje ophouden.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Met zijn allen naar Zuid Afrika ofzo? Die mensen zijn niet zo anders dan Nederlandse cryptobro's en influencers die naar Dubai gaan om geen belasting te betalen.
dat is wel beetje wat het is he? allemaal best zolang ik er geen last van heb.quote:Op maandag 9 maart 2026 11:09 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik ben er een voorstander van om ze binnen te laten want de wereld is voor iedereen.
Behalve als ze bij mij in de buurt komen wonen.
is dat zoo? mijn buurman is iemand uit die regio. ineens toch wel dicht bij dan.quote:
Je doet alsof wij die mensen ontwikkelingshulp verplicht zijn. Denk je ook niet dat zulke landen eens hun eigen boontjes moeten leren te doppen in plaats van altijd te parasiteren op anderen?quote:Op maandag 9 maart 2026 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja lekker die landen bombarderen, Afrikaanse landen ontwikkelingshulp onthouden en dan surprised pikachu face doen dat ze onze kant op komen.
Zo vreemd is dat ja.
Trump beloofde toch de nieuwe leider direct om te leggen?quote:Op maandag 9 maart 2026 10:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ayatollah Khamenei is vervangen door Ayatollah Khamenei
So much winning. Prima dat die eerste gek weg is maar ja nu zit je er vuistdiep in. Zou Bondi nu wel willen getuigen nu DOW weer onder 50k is?
Als ze daarvoor de kans krijgen...quote:Op maandag 9 maart 2026 12:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je doet alsof wij die mensen ontwikkelingshulp verplicht zijn. Denk je ook niet dat zulke landen eens hun eigen boontjes moeten leren te doppen in plaats van altijd te parasiteren op anderen?
Zal geen drie dagen duren, helaas zal die zich verstoppen onder de rokken van vrouwen in een kleuterschooltje of in een ziekenhuis.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump beloofde toch de nieuwe leider direct om te leggen?
laat ik duidelijk zijn dat die ayatollah de pijp uit is is wss beter voor volk daar, maar of het problemen oplost daar is vraag twee.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die hebben ze elke dag opnieuw, maar door de eigen destructieve en onderontwikkelde culturen loopt het vaak op kommer en kwel uit zoals conflicten, corruptie en interne strijd tussen verschillende groepen. Dat doet het Westen niet, dat doen die mensen toch echt zichzelf aan.quote:
Ik dacht dat ik gelezen had dat ze zijn vader ook eerst maanden hadden gevolgd.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is helaas te simpel gedacht.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:47 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die hebben ze elke dag opnieuw, maar door de eigen destructieve en onderontwikkelde culturen loopt het vaak op kommer en kwel uit zoals conflicten, corruptie en interne strijd tussen verschillende groepen. Dat doet het Westen niet, dat doen die mensen toch echt zichzelf aan.
Denk je dat hij daarvoor al geen doelwit was?quote:Op maandag 9 maart 2026 12:57 schreef Breekfast het volgende:
De rest van het Iraanse regime moet Mojtaba Khamenei wel heel erg haten als je hem tot nieuwe leider benoemt. Waarom zou je in deze omstandigheden überhaupt publiekelijk een nieuwe leider bekend maken als je weet dat hij dan een nieuw target wordt voor de VS/Israël?
Hmm daar heb jen een puntquote:Op maandag 9 maart 2026 13:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk je dat hij daarvoor al geen doelwit was?
Omdat hij ook een soort openlijk boegbeeld is. Een soort paus. Daarnaast zou je het waarschijnlijk toch niet geheim kunnen houden.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:57 schreef Breekfast het volgende:
De rest van het Iraanse regime moet Mojtaba Khamenei wel heel erg haten als je hem tot nieuwe leider benoemt. Waarom zou je in deze omstandigheden überhaupt publiekelijk een nieuwe leider bekend maken als je weet dat hij dan een nieuw target wordt voor de VS/Israël?
Dit is inderdaad een wat onderbelicht punt. De actie om Maduro naar de VS te halen vereiste eenzelfde gedegen voorbereiding. Vaak wordt het beeld geschetst dat de VS te allen tijde elke willekeurige persoon om zouden kunnen leggen ongeacht welke maatregelen er worden getroffen.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gelezen had dat ze zijn vader ook eerst maanden hadden gevolgd.
https://www.ad.nl/buitenl(...)m_source=chatgpt.com
De voorbereiding van het doden van Khamenei duurde maanden. De CIA volgde Khamenei's patronen, locaties en gewoonten, gebruikmakend van ervaringen uit de twaalfdaagse oorlog van juni 2025, Operatie Rijzende Leeuw. Daarin leerden zij hoe de ayatollah en zijn commandanten communiceerden en zich schuilhielden bij grote dreiging.
Ww1?quote:Op maandag 9 maart 2026 12:47 schreef kree het volgende:
afgezien van ww2 noem er eentje waar ze succes mee hadden ?
omdat dictatuur en iedereen durft niks te zeggen daar.quote:Op maandag 9 maart 2026 12:57 schreef Breekfast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |