quote:Laila Schou Nilsen (Oslo, 18 maart 1919 – Oslo, 30 juli 1998) was een Noorse sportvrouw die actief was in het alpineskiën, schaatsen, handbal, tennis en autosport.
Toby heeft het nog meegemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef Redefine het volgende:
Ik mis nog wel een beetje welk jaar de laatste Noorse winnares was.
Handbal op de ski lijkt mij wel interessant.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef Faraday01 het volgende:
En een diepe buiging voor de carrière van Miho
Voor Wiklund was het in 1938 de laatste Noorse winnaresquote:Op zondag 8 maart 2026 15:51 schreef Redefine het volgende:
Ik mis nog wel een beetje welk jaar de laatste Noorse winnares was.
Johquote:Op zondag 8 maart 2026 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor Wiklund was het in 1938 de laatste Noorse winnares
Jammer dat dit niet vier jaar eerder gebeurdequote:Op zondag 8 maart 2026 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het schijnt al 88 jaar geleden te zijn!quote:Op zondag 8 maart 2026 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En sowieso in oktober al twee World Cup-weekeinden, in november en december drie, heb je er tenminste alvast acht. Rijden voor je geld.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:55 schreef Toby56 het volgende:
WK allround.
"Gewoon elk jaar eigenlijk" (Wüst).
Klopt.
Verstandig mens.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:55 schreef Toby56 het volgende:
WK allround.
"Gewoon elk jaar eigenlijk" (Wüst).
Klopt.
Nee, world cup vierkampen.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En sowieso in oktober al twee World Cup-weekeinden, in november en december drie, heb je er tenminste alvast acht. Rijden voor je geld.
Bij de andere wintersporten doen ze daar ook wat minder moeilijk over.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En sowieso in oktober al twee World Cup-weekeinden, in november en december drie, heb je er tenminste alvast acht. Rijden voor je geld.
Geen twijfel wie er dit weekend de beste was.quote:Op zondag 8 maart 2026 15:59 schreef Marcoss het volgende:
Uiteindelijk was Wiklund op alle afstanden beter dan Groenewoud dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |