Carpet Bombing, maar dan anders.quote:
Mojtaba Khamenei is Londense vastgoedmaffia die heel veel centjes verdiend om hoeren, sportauto's en terrorisme te bekostigen.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Die Britten hebben echt een ontzettende puinhoop van hun buitenlandbeleid.
Zou me niks verbazen dat bepaalde regimes al dik in het bestuur en de elite zijn geïnfiltreerd in de UK.
https://www.ad.nl/buitenl(...)ect-gevaar~a863160f/
0quote:Op zondag 8 maart 2026 22:30 schreef Black_Baron het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat israel of de VS iets nucleair gaan droppen op Iran?
Wat eigenlijk heel raar is want misschien gaat hij een ander beleid voeren.quote:
Ik begin me er wel aan te irriteren hoor.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mojtaba Khamenei is Londense vastgoedmaffia die heel veel centjes verdiend om hoeren, sportauto's en terrorisme te bekostigen.
Ik herhaal het nogmaals, Links is totaal de weg kwijt qua moraal, uit domheid, naïviteit en anstisemitisme.
Jajoahquote:Op zondag 8 maart 2026 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat eigenlijk heel raar is want misschien gaat hij een ander beleid voeren.
Tijd dat Bibi ook een bom kopt
quote:Op zondag 8 maart 2026 22:28 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook een complete Carrier Group neergehaald al.
[ x ]
Het is (de VS) vooral te doen om de omstandigheden zo te krijgen dat de bevolking de boel gaat runnen en de garde van de tulbans geëlimineerd worden.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:30 schreef Black_Baron het volgende:
Hoe groot achten jullie de kans dat israel of de VS iets nucleair gaan droppen op Iran?
0quote:Op zondag 8 maart 2026 22:30 schreef Black_Baron het volgende:
En dan claimen ze ook nog de enige juiste moraal te hebben, misschien moeten we alle uitkeringen eens een tijdje stopzetten.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik begin me er wel aan te irriteren hoor.
In Iran is ook in regeringskringen lang niet iedereen blij met de verkiezing van Mojtaba Khamenei als opvolger van zijn vader, omdat het het begin kan zijn van dynastie-vorming, en dat was juist niet de bedoeling van de revolutie van 1979. Ze hebben toen bewust gekozen voor een staatsbestel - voor het eerst in de geschiedenis van Iran - dat niet gebaseerd is op erfopvolging.quote:
Waarom?quote:Op zondag 8 maart 2026 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat eigenlijk heel raar is want misschien gaat hij een ander beleid voeren.
Tijd dat Bibi ook een bom kopt
-1quote:Op zondag 8 maart 2026 22:30 schreef Black_Baron het volgende:
Alleen maar goed dat er interne onrust ontstaat.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In Iran is ook in regeringskringen lang niet iedereen blij met de verkiezing van Mojtaba Khamenei als opvolger van zijn vader, omdat het het begin kan zijn van dynastie-vorming, en dat was juist niet de bedoeling van de revolutie van 1979. Ze hebben toen bewust gekozen voor een staatsbestel - voor het eerst in de geschiedenis van Iran - dat niet gebaseerd is op erfopvolging.
Zelfs al zou trump persoonlijk kanker de wereld uithelpen, zouden ze nog protesteren tegen trump omdat hij er voor zorgt dat doktoren zonder werk komen te zitten.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat hoorde ik laatst??
vond het opzich wel een goeie, zelfs als Trump een doorbraak heeft op Kanker onderzoek en Kanker volledig heeft genezen.
Dan kan het men het alsnog niet accepteren en pleit men voor de vrijheid van kankercellen!
Ik vind Trump een klojo wil niet zeggen dat alles wat hij doet volledig slecht is, sommige dingen ben ik het aardig met hem eens.
Deze oorlog bijvoorbeeld pakt hij naar mijn mening goed aan, Dat Iran ineens Iedereen bestookt dat zag alleen niemand aankomen.
En hoe het uit pakt dat is een wilde gok! de VS en ISrael hebben het luchtoverwicht maar hoe zal een mogelijk opstand van de bevolking verlopen, ik heb geen idee.
Die Karmer gaat aangepakt worden dat weet ik wel.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan claimen ze ook nog de enige juiste moraal te hebben, misschien moeten we alle uitkeringen eens een tijdje stopzetten.
Kanker treft ook Joden dus het is een goed ding.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfs al zou trump persoonlijk kanker de wereld uithelpen, zouden ze nog protesteren tegen trump omdat hij er voor zorgt dat doktoren zonder werk komen te zitten.
Ho ho, toch nog 1 iemand:quote:Op zondag 8 maart 2026 22:39 schreef Red_85 het volgende:
Dat Iran ineens Iedereen bestookt dat zag alleen niemand aankomen.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:49 schreef ACT-F het volgende:
Je weet maar nooit met die gekke Trump. Als ze ook maar iets doen dan gaat Iran gelijk alle olieproducerende buurlanden bombarderen om het westen een hak te zetten. Iran kun je niet vergelijken met Venezuela die geen fatsoenlijk defensie heeft. Iran is een groot land en investeert fors in defensie. Ze zijn niet sterk in een offensief zoals de aanval op Israël heeft laten zien, maar verdedigen kunnen ze goed. Iran is echt een maatje te groot voor alleen de VS, tenzij we een derde wereldoorlog beginnen waarin iedereen meedoet en dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Precies wat JD Vance al aanstipte vorig jaar, de huidige Amerikaanse leiding beziet Europa als een door de islam geïnfiltreerde en rottende maatschappij, en daar hebben ze wel een puntje natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die Karmer gaat aangepakt worden dat weet ik wel.
De oproep begin feb van de VS om een vliegdekschip te sturen ter ondersteuning is pas van de week beantwoord door Karmer.
De VS is furieus. En de UK heeft dus moedwillig ook nog eens decennia de Iraanse garde ondergebracht in hun duurste hotels.
Ik denk dat de VS de UK keihard de hervorming inschopt als ze straks wat meer tijd hebben.
Waarom zouden ze?quote:Op zondag 8 maart 2026 22:30 schreef Black_Baron het volgende:
In de UK is het wel heel obvious.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies wat JD Vance al aanstipte vorig jaar, de huidige Amerikaanse leiding beziet Europa als een door de islam geïnfiltreerde en rottende maatschappij, en daar hebben ze wel een puntje natuurlijk.
Ja dat inderdaad!quote:Op zondag 8 maart 2026 22:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zelfs al zou trump persoonlijk kanker de wereld uithelpen, zouden ze nog protesteren tegen trump omdat hij er voor zorgt dat doktoren zonder werk komen te zitten.
Huh? Dat is mijn quote maar niet met wat ik zeg in die quote.quote:
Dat was ikquote:Op zondag 8 maart 2026 22:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad!
Zelfde met Netanyahu ben ook geen fan van hem maar hij heeft de wereld wel ff van een hele zooi terroristen verlost.
Wil niet zeggen dat ik hem mag en eens ben met zijn beleid!
Zelfde met Trump hij doet veel idiote uitspraken en haalt rare fratsen uit maar sommige punten in zijn beleid ben ik het wel eens met hem!
Oeps, ik heb een reactie geciteerd.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Huh? Dat is mijn quote maar niet met wat ik zeg in die quote.
Raaaaaaar.
Omdat het een dictator is die er nooit voor gaat zorgen dat Israël en de omliggende eilanden vredig kunnen samenleven, daarnaast breekt hij elke wet die er maar is.quote:
Zo goed als nul, want totaal niet nodig. Iran vormt praktisch geen bedreigingquote:Op zondag 8 maart 2026 22:30 schreef Black_Baron het volgende:
Het is expliciet verwoord door trump dat het de bedoeling is dat er iemand aan de macht komt die de Amerikaanse en Israëlische belangen dient.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is (de VS) vooral te doen om de omstandigheden zo te krijgen dat de bevolking de boel gaat runnen en de garde van de tulbans geëlimineerd worden.
Dan gooi je geen kernbom hè?
quote:
quote:
Ik dacht even dat ik een wielertopic zat....quote:Op zondag 8 maart 2026 23:04 schreef ACT-F het volgende:
De oliehandel is zojuist begonnen:
[ afbeelding ]
Al die artikelen verwijzen volgens mij naar een en dezelfde bron, een vaag onderzoek van Al Jazeera, de staatszender van Qatar, aartsvijand van Iran. Gaddafi was trouwens ook verantwoordelijk voor de midair explosie van UTA Flight 772 in Niger waarbij 170 mensen omkwamen. Zelfde recept, een koffer bom.quote:Op zondag 8 maart 2026 22:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
dat zijn 2 documenten!
https://www.nu.nl/buitenl(...)dracht-van-iran.html
https://www.volkskrant.nl(...)t-van-iran~b55600cb/
https://thehistorypress.co.uk/publication/lockerbie-the-truth/
https://www.bbc.com/news/articles/cn012g8xlyzo
https://www.rtl.nl/buiten(...)ie-opdracht-van-iran
https://blogs.timesofisrael.com/lockerbie-bushnaq-iran/
Ook hier kijken we als een berg tegenop.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik een wielertopic zat....
Ik heb gelijk buiten AFM geïnvesteerd in olijfbomen in Griekenland,quote:Op zondag 8 maart 2026 23:04 schreef ACT-F het volgende:
De oliehandel is zojuist begonnen:
[ afbeelding ]
De prijs stijgt snelquote:
Ik zou in zonnebloemolie investerenquote:Op zondag 8 maart 2026 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb gelijk buiten AFM geïnvesteerd in olijfbomen in Griekenland,
Ik hoop dat je een paar vaten hebt ingeslagen voor ¤91, want die kon je net verpatsen voor $110.quote:
Ik kreeg er geen vat op.quote:Op zondag 8 maart 2026 23:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een paar vaten hebt ingeslagen voor ¤91, want die kon je net verpatsen voor $110.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |