Wij?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Honey honey take my money
Wij mogen zijn golddigger zijn.
Prima rijtje. Idealiter wordt ze 6e vandaag.quote:2001 I går, i dag 3de
2003 Hela världen för mig 5de
2005 Du och jag mot världen 8ste
2007 Vågar du, vågar jag 7de
2008 Empty Room 2de
2011 I'm in Love 4de
2014 Undo 1ste
In Estland hebben de dino's iets vergelijkbaars naar de overwinning gestemd terwijl ze meerdere goede nummers hadden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Deze is ook alleen maar door door alle dino's die alleen stemmen op wat ze kennen.
Heb nog weinig gehoord moet ik zeggen, nog iets wat ik leuk zou vinden ergens?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
In Estland hebben de dino's iets vergelijkbaars naar de overwinning gestemd terwijl ze meerdere goede nummers hadden.
Griekenland, Finland, Denemarken, misschien UKquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Deze is ook alleen maar door door alle dino's die alleen stemmen op wat ze kennen.
[..]
Heb nog weinig gehoord moet ik zeggen, nog iets wat ik leuk zou vinden ergens?
Qua rock/metal. Servie stuurt een industrial metal band, Roemenie iets Evanescence achtig. Finland kun je denk ik ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb nog weinig gehoord moet ik zeggen, nog iets wat ik leuk zou vinden ergens?
Straks maar eens checkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua rock/metal. Servie stuurt een industrial metal band, Roemenie iets Evanescence achtig. Finland kun je denk ik ook wel waarderen.
Dan moet ik dat ook checken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua rock/metal. Servie stuurt een industrial metal band, Roemenie iets Evanescence achtig. Finland kun je denk ik ook wel waarderen.
Ik denk ook dit, maar ik hoop echt dat Greczula door internationale jury wat beter en hoger wordt ingeschat dan de bijna vals zingende Felicia.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Welke top 3 verwachten jullie?
Ik denk:
1.Felicia
2.Grezcula
3.Delulu
Geen Smash Into Pieces of Medina?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Ik denk:
1.Felicia
2.Grezcula
3.Delulu
En Sanna Nielsen op de laatste plek.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Ik denk:
1.Felicia
2.Grezcula
3.Delulu
Medina scoort minder bij de jury, Smash Into Pieces had wel een nothingburger van een nummerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen Smash Into Pieces of Medina?
Niet dat ik verder aan de winnaar twijfel overigens.
Australie kan ik niet serieus nemen. Dat is puur om de bekende naam.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Momo het volgende:
Voor de mensen die verder nog niks hebben gezien en willen bijbenen tijdens pauze acts dit zijn de bookie favorieten nu:
Denk het niet, die is na vorig jaar afgegledenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Komt Måns ook nog een intervalletje doen? Het is natuurlijk geen feest als Måns Zelmerlöw niet is geweest.
Hoe staat het eigenlijk met zijn aantijgingen? Ik heb het verder niet meer gevolgd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Denk het niet, die is na vorig jaar afgegleden
Meestal wel voor terugkerende artiesten. Al geldt dat niet voor Robin en Sannaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:35 schreef Momo het volgende:
Juries zijn echt liever voor Medina dan ik dacht
Ja beter kan je zoals Italie gewoon strategisch stemmen. Concurrentie minder.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:36 schreef Evenstar het volgende:
Snap niks dat jury Felicia zoveel geeft
Yup, als zij zelfs de jury wint dan is het wel klaar ja.quote:
Eens kijken of dat nog te jinxen valt. Ik heb de TT aangepastquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, als zij zelfs de jury wint dan is het wel klaar ja.
Einde van het seizoen hequote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:42 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T is eindelijk in een rebelse bui.
Heeft die griezelige Edward het script weer geschreven?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:44 schreef H_T het volgende:
HAHAHA ZE DEED ALSOF ZE BOODSCHAPPEN KON SCANNEN MET DIE HELM VAN SMASH INTO PIECES
Nog nooit geweest, ben benieuwd, gezellig!quote:
@Sanremoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:56 schreef Fred_B het volgende:
Wel lekker dat er geen eindeloze intervalact is.
Voor mij is Finland de winnaar.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Momo het volgende:
Voor de mensen die verder nog niks hebben gezien en willen bijbenen tijdens pauze acts dit zijn de bookie favorieten nu:
Bekijk deze YouTube-video
Kan niet met dit systeem volgens mijquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er ooit 0 punten gegeven bij Melfest?
In het oude systeem welquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:59 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er ooit 0 punten gegeven bij Melfest?
Met gemak finale dit hoor en misschien wel top 5 notering.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik hoop op een dat ze de finale niet halen. Ik vond die liedjes allemaal meh.
Zweden, dus goedquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:05 schreef Momo het volgende:
Strobe Lights van België was vorig jaar een flop, eens zien hoe dit gaat op ESF
Dit is wel beter natuurlijk. En de jury’s gaan dit ook wel punten geven. Dus sowieso finale en dan 10e ofzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:05 schreef Momo het volgende:
Nouja Red Sebastian wist het ook niet te verkopen. En de jury's zijn terug in de semis.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:05 schreef Momo het volgende:
En Polen die komen morgenochtend pas met de uitslag, ik zie een inzending in het topic staan nu daar, die gemaakt is voor @H_Tquote:
Mag dat wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze de backings op tape maar meeneemt.
Wie zal ik daar tot winnaar uitroepen?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
En Polen die komen morgenochtend pas met de uitslag, ik zie een inzending in het topic staan nu daar, die gemaakt is voor @:H_T
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:03 schreef Rebel- het volgende:
KAJ gaat als interval act in de finaleBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik zag al ergens voorbij komen dat KAN een klacht in heeft gediend om deze uitspraak.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Zweden krijgt in elk geval van één land geen punten.
Dat was wel op dat Euromix, wat bepaald niet de meest betrouwbare bron is, dus dat zou ik nog niet als waarheid aannemen.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zag al ergens voorbij komen dat KAN een klacht in heeft gediend om deze uitspraak.
`I'll make sure they don't win.`quote:Op zondag 8 maart 2026 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Zweden krijgt in elk geval van één land geen punten.
Dat zal vast het verschil niet maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was wel op dat Euromix, wat bepaald niet de meest betrouwbare bron is, dus dat zou ik nog niet als waarheid aannemen.
Maar tijdens de liveshows zal hier in het plaatselijke commentaar vast wel even aan gerefereerd worden.
Wat moeten ze überhaupt met zo'n klacht, hebben Mello/ESC-deelnemers geen vrijheid van meningsuiting dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel een gotspe zijn als KAN hiervoor een klacht indient
quote:"Felicia in gesprek met SVT over Israël: 'Ik denk wat ik denk'"
Israëlisch tv-bedrijf overweegt officieel protest
– Felicia: “Ik en de EBU hebben verschillende meningen.”
Jeetje wat onhandig van Felicia, snapt ze niet dat het hele festival om positieve publiciteit voor Israël moet draaien? Dit kan KAN en de EBU niet gebruiken.quote:
Dit is wel genieten natuurlijk. Die vervelende Israëlische delegatie met hun houding als het kindje van de leraar die nooit de klas uit wordt gestuurd maar wel iedereen verlinkt... laat ze maar lekker hun ding doen. De EBU en de landen die meedoen hebben het verdiend. Zweden zelf voorop.quote:
Dit schijnt overigens niet waar te zijn.quote:
quote:EBU over Felicia: Contact met SVT en herinnerd aan de regels
De nummer één, Felicia, zei in een interview met TT dat Israël niet zou mogen deelnemen aan het Eurovisie Songfestival 2026. Volgens de regels mogen artiesten geen politiek standpunt innemen in verband met de wedstrijd.
De organisator van de wedstrijd, de EBU, reageert nu op de uitspraak. De EBU heeft kennis genomen van Felicia's uitspraak en zegt contact te hebben gehad met SVT.
In een schriftelijke verklaring aan Kulturnyheterna schrijft Eurovisie-directeur Martin Green:
“We hebben contact gehad met SVT om ervoor te zorgen dat hun artiest duidelijk herinnerd is aan de regels en verantwoordelijkheden die gelden na hun selectie voor het Eurovisie Songfestival. We zullen de dialoog met alle betrokkenen voortzetten om ervoor te zorgen dat de regels worden nageleefd en om de integriteit en neutraliteit van het evenement te beschermen.”
In zijn verklaring benadrukt Martin Green ook dat er een duidelijke gedragscode is opgesteld door de EBU-leden.
“Deelnemers mogen het Eurovisie Songfestival niet instrumentaliseren of het evenement gebruiken als drukmiddel door politieke uitspraken te doen of controverse te creëren, waardoor de aandacht wordt afgeleid van het doel van het evenement, namelijk het vieren van muziek en het bevorderen van eenheid. De gedragscode benadrukt ook dat wederzijds respect tussen artiesten cruciaal is.”
Programmadirecteur van SVT: “Voor ons is het niet duidelijk dat Felicia de regels heeft overtreden.”
Eva Beckman, programmadirecteur bij SVT, zegt dat de vrijheid van meningsuiting geldt voor artiesten, zelfs voor degenen die deelnemen aan het Eurovisie Songfestival.
"Ik denk niet dat SVT de persoonlijke meningen van onafhankelijke artiesten kan of zou moeten controleren", vertelt ze aan Kulturnyheterna.Origineel: https://www.svt.se/kultur(...)h-pamint-om-reglernaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat deden ze toch al in 2024? De commentatoren die Bambi Thug, Olly Alexander en Nemo tot op het bot hadden beledigd. En de EBU stond het toe.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk smachtend naar het moment waarop iemand van de Israëlische delegatie of commentatoren uit de bocht gaat... eens kijken of Martin Green dan ook nog wat durft te zeggen, de vleesgeworden bokkenlul
Daarom, nu zijn er regelsquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al in 2024? De commentatoren die Bambi Thug, Olly Alexander en Nemo tot op het bot hadden beledigd. En de EBU stond het toe.
Dat lijkt me een pleonasmequote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk smachtend naar het moment waarop iemand van de Israëlische delegatie of commentatoren uit de bocht gaat... eens kijken of Martin Green dan ook nog wat durft te zeggen, de vleesgeworden bokkenlul
quote:Time has proven us right. @EBU_HQ
is now a policing machine instead of defending Eurovision's values.
It’s shameful to talk about "responsibilities" to artists while staying silent on Gaza, Lebanon or Iran. This is why we’re out.
RTVE didn’t leave on a whim. We left because fundamental values were being trashed.
Maakt wel uit of een app hebt om meerdere keren mee te stemmen of een euro moet betalen om te kunnen stemmen via SMS.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Er hadden blijkbaar wel 17% minder mensen gestemd dan vorig jaar. Maar dan nog is 4 miljoen stemmen een resultaat waar de winnaar mee thuis kan komen. Ter vergelijking: de winnaar uit Oostenrijk had maar iets meer dan 10.000 stemmen in hun nationale finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Rebel- op 01-04-2026 21:01:07 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |