Wij?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:01 schreef NailQueen het volgende:
Honey honey take my money
Wij mogen zijn golddigger zijn.
Prima rijtje. Idealiter wordt ze 6e vandaag.quote:2001 I går, i dag 3de
2003 Hela världen för mig 5de
2005 Du och jag mot världen 8ste
2007 Vågar du, vågar jag 7de
2008 Empty Room 2de
2011 I'm in Love 4de
2014 Undo 1ste
In Estland hebben de dino's iets vergelijkbaars naar de overwinning gestemd terwijl ze meerdere goede nummers hadden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:08 schreef Evenstar het volgende:
Deze is ook alleen maar door door alle dino's die alleen stemmen op wat ze kennen.
Heb nog weinig gehoord moet ik zeggen, nog iets wat ik leuk zou vinden ergens?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:09 schreef Momo het volgende:
[..]
In Estland hebben de dino's iets vergelijkbaars naar de overwinning gestemd terwijl ze meerdere goede nummers hadden.
Griekenland, Finland, Denemarken, misschien UKquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:10 schreef Evenstar het volgende:
Deze is ook alleen maar door door alle dino's die alleen stemmen op wat ze kennen.
[..]
Heb nog weinig gehoord moet ik zeggen, nog iets wat ik leuk zou vinden ergens?
Qua rock/metal. Servie stuurt een industrial metal band, Roemenie iets Evanescence achtig. Finland kun je denk ik ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:10 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb nog weinig gehoord moet ik zeggen, nog iets wat ik leuk zou vinden ergens?
Straks maar eens checkenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua rock/metal. Servie stuurt een industrial metal band, Roemenie iets Evanescence achtig. Finland kun je denk ik ook wel waarderen.
Dan moet ik dat ook checken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua rock/metal. Servie stuurt een industrial metal band, Roemenie iets Evanescence achtig. Finland kun je denk ik ook wel waarderen.
Ik denk ook dit, maar ik hoop echt dat Greczula door internationale jury wat beter en hoger wordt ingeschat dan de bijna vals zingende Felicia.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Welke top 3 verwachten jullie?
Ik denk:
1.Felicia
2.Grezcula
3.Delulu
Geen Smash Into Pieces of Medina?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Ik denk:
1.Felicia
2.Grezcula
3.Delulu
En Sanna Nielsen op de laatste plek.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:19 schreef Momo het volgende:
Ik denk:
1.Felicia
2.Grezcula
3.Delulu
Medina scoort minder bij de jury, Smash Into Pieces had wel een nothingburger van een nummerquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen Smash Into Pieces of Medina?
Niet dat ik verder aan de winnaar twijfel overigens.
Australie kan ik niet serieus nemen. Dat is puur om de bekende naam.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:24 schreef Momo het volgende:
Voor de mensen die verder nog niks hebben gezien en willen bijbenen tijdens pauze acts dit zijn de bookie favorieten nu:
Denk het niet, die is na vorig jaar afgegledenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Komt Måns ook nog een intervalletje doen? Het is natuurlijk geen feest als Måns Zelmerlöw niet is geweest.
Hoe staat het eigenlijk met zijn aantijgingen? Ik heb het verder niet meer gevolgd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Denk het niet, die is na vorig jaar afgegleden
Meestal wel voor terugkerende artiesten. Al geldt dat niet voor Robin en Sannaquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:35 schreef Momo het volgende:
Juries zijn echt liever voor Medina dan ik dacht
Ja beter kan je zoals Italie gewoon strategisch stemmen. Concurrentie minder.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:36 schreef Evenstar het volgende:
Snap niks dat jury Felicia zoveel geeft
Yup, als zij zelfs de jury wint dan is het wel klaar ja.quote:
Eens kijken of dat nog te jinxen valt. Ik heb de TT aangepastquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, als zij zelfs de jury wint dan is het wel klaar ja.
Einde van het seizoen hequote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:42 schreef NailQueen het volgende:
@:H_T is eindelijk in een rebelse bui.
Heeft die griezelige Edward het script weer geschreven?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:44 schreef H_T het volgende:
HAHAHA ZE DEED ALSOF ZE BOODSCHAPPEN KON SCANNEN MET DIE HELM VAN SMASH INTO PIECES
Nog nooit geweest, ben benieuwd, gezellig!quote:
@Sanremoquote:Op zaterdag 7 maart 2026 21:56 schreef Fred_B het volgende:
Wel lekker dat er geen eindeloze intervalact is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |