Maakt wel uit of een app hebt om meerdere keren mee te stemmen of een euro moet betalen om te kunnen stemmen via SMS.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 18:08 schreef Fred_B het volgende:
Er hadden blijkbaar wel 17% minder mensen gestemd dan vorig jaar. Maar dan nog is 4 miljoen stemmen een resultaat waar de winnaar mee thuis kan komen. Ter vergelijking: de winnaar uit Oostenrijk had maar iets meer dan 10.000 stemmen in hun nationale finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Rebel- op 01-04-2026 21:01:07 ]
Ik denk vooral dat de act met het mondkapje totaal een mismatch gaat zijn met de stemmers thuis.quote:Op vrijdag 10 april 2026 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
Ik blijf het een dertien in een dozijn nummer vinden
Die zullen zich afvragen waarom ze dat draagt verwacht ik en het te vaag vindenquote:Op maandag 4 mei 2026 18:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat de act met het mondkapje totaal een mismatch gaat zijn met de stemmers thuis.
Is ze wel voorbereid op het Hanta virus 😋quote:Op maandag 11 mei 2026 21:47 schreef TheVulture het volgende:
Dat mondkapje draagt ze dus echt overal... zo bloedirritant en afstandelijk
Zoals jij (?) gisteren al schreef: haar stemgeluid ligt niet altijd lekker in het gehoor.quote:Op woensdag 13 mei 2026 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond dit live best tegenvallen eigenlijk
Was het haar wel?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef Eightyone het volgende:
Zweden werd slechts van veraf getoond bij de introductie van daarnet; die loper.
De rest mocht je gewoon zien.
Helemaal mee eens! En dat zeg ik vanuit Zwedenquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:08 schreef NLpop het volgende:
Zou goed zijn als dit flopt. Ik vind het vanaf het begin al geen sterke inzending. De sterke punten aan My System zijn vooraf opgenomen (backing track), en vooraf geprogrammeerd (lichtshow en visuals). Dat is geen prestatie. Alles wat ze er vervolgens live aan toevoegen (vocals, choreo, uitstraling, styling, charisma) is matig tot zwak.
En 20ste werd het, knap voorspeldquote:Op woensdag 13 mei 2026 21:11 schreef Bohemio het volgende:
Zweden gaat ook ‘flippen’, worden hooguit 20ste.
Catchy liedje, bedenkelijk optreden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |