En Polen die komen morgenochtend pas met de uitslag, ik zie een inzending in het topic staan nu daar, die gemaakt is voor @H_Tquote:
Mag dat wel?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze de backings op tape maar meeneemt.
Wie zal ik daar tot winnaar uitroepen?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:09 schreef Momo het volgende:
[..]
En Polen die komen morgenochtend pas met de uitslag, ik zie een inzending in het topic staan nu daar, die gemaakt is voor @:H_T
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:03 schreef Rebel- het volgende:
KAJ gaat als interval act in de finaleBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ik zag al ergens voorbij komen dat KAN een klacht in heeft gediend om deze uitspraak.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Zweden krijgt in elk geval van één land geen punten.
Dat was wel op dat Euromix, wat bepaald niet de meest betrouwbare bron is, dus dat zou ik nog niet als waarheid aannemen.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik zag al ergens voorbij komen dat KAN een klacht in heeft gediend om deze uitspraak.
`I'll make sure they don't win.`quote:Op zondag 8 maart 2026 19:24 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Zweden krijgt in elk geval van één land geen punten.
Dat zal vast het verschil niet maken.quote:Op zondag 8 maart 2026 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was wel op dat Euromix, wat bepaald niet de meest betrouwbare bron is, dus dat zou ik nog niet als waarheid aannemen.
Maar tijdens de liveshows zal hier in het plaatselijke commentaar vast wel even aan gerefereerd worden.
Wat moeten ze überhaupt met zo'n klacht, hebben Mello/ESC-deelnemers geen vrijheid van meningsuiting dan?quote:Op zondag 8 maart 2026 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel een gotspe zijn als KAN hiervoor een klacht indient
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |