Serieus? Welke Monster?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
vandaag geprobeerd
was echt lekker yummi
De Jumbo hier heeft ze al weken niet meer op voorraad... moet ze online bestellen.quote:
Natuurlijk heb je dat dan niet sukkelquote:
De groene 😋quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Serieus? Welke Monster?
Met de witte Monster vind ik het naar Actimel smaken.
In Skyr zit best redelijk wat eiwit. Ze gebruiken de suikervrije monsters, dus dit geeft je gewoon langdurig energie door de combinatie van eiwit en caffeinequote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat dan niet sukkel
Ben je juist minder tijd mee kwijt. Bij de AH staat er bijvoorbeeld een klein schapje voor de Korean noodle trend waarbij ze Koreaanse noodles, slagroom, burgerkaas, eieren en zeewier bij mekaar hebben gelegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:37 schreef Scuidward het volgende:
Als de supermarkt met elke trend mee moet gaan voorspel ik de trend dat ik 10 minuten langer nodig heb om mijn mandje te vullen. Wat is het volgende, popcorn in de luiers omdat je baby dan stil is? Tandenborstels op je banaan plakken zodat je makkelijk je rug kan krabben?
weet nog wel dat de jumbo ze met veel bombarie uit de schappen haalden, al die grote blikken energyquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft ze al weken niet meer op voorraad... moet ze online bestellen.
Deze had ik laatst een keer gekocht. Was echt niet verkeerd, best lekker. Laatste keer dat ik Monster gedronken heb was denk ik 8 jaar geleden.quote:
Het is prima te drinken. Drink hooguit één keer per jaar een blikje energy drank.quote:
Heb er een paar in de auto liggen voor noodgevallen, maar probeer die troep zo min mogelijk te drinken. Denk dat de laatste een jaar of 5 geleden was.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is prima te drinken. Drink hooguit één keer per jaar een blikje energy drank.
ja klopt deze is wel een van de beterequote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deze had ik laatst een keer gekocht. Was echt niet verkeerd, best lekker. Laatste keer dat ik Monster gedronken heb was denk ik 8 jaar geleden.
Yup. Er zijn echt meer dan 100 Monster smaken. Iedereen zal er wel een paar lekker vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deze had ik laatst een keer gekocht. Was echt niet verkeerd, best lekker. Laatste keer dat ik Monster gedronken heb was denk ik 8 jaar geleden.
Denk dat het vast ook met andere yoghurt zou werken, maar dan moet je minder Monster toevoegen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Lol wat de neuk lees ik, is dit echt? Skyr mengen met monster zodat het naar Actimel smaakt? Van alledrie die dingen heb ik geen idee hoe het smaakt. Skyr is toch gewoon yoghurt? Kan ik dit ook doen met halfvolle griekse ofzo? Is monster niet extreem slecht voor je of smaakt naar kauwgom?
Wat is Actimel? Een soort yakult ding met probiotica dacht ik altijd.
Waarom doet iedereen alsof dit doodgewoon is?
Een blikje suikervrije energydrank valt volledig binnen de ADH normen van zowat iedere gezondheidsorganisatie op deze planeet.quote:
Suikervrij, Taurine..... Heel gezondquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een blikje suikervrije energydrank valt volledig binnen de ADH normen van zowat iedere gezondheidsorganisatie op deze planeet.
quote:Taurine is making headlines after a study linked it to leukemia, a blood cancer. Leukemia cells may use taurine to grow, but this doesn't suggest that taurine causes cancer
quote:But a sugar-free energy drink isn't a good solution, either. A study published in BMJ in 2022 showed an association between artificial sweeteners, including aspartame, acesulfame potassium, and sucralose, and an increased the risk of cardiovascular diseases.
https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/energiedrank.aspxquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Suikervrij, Taurine..... Heel gezond
[..]
Ja. Her grootste probleem is de suiker. Taurine is veilig bewezen.quote:In 2015 heeft EFSA de conclusie getrokken dat de stoffen taurine, D-glucuronolacton en guarana in energiedrank veilig zijn.
Glysofaat ook veilig in de EUquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/energiedrank.aspx
[..]
Ja. Her grootste probleem is de suiker. Taurine is veilig bewezen.
Ja wat erg. Moet je eerst naar de zuivel en dan naar het drinken lopen. Echt irritant ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
In andere landen ook in de supermarkt gepromoot. In Nederland nog niet gezien helaas.
[ afbeelding ]
Waarom vind je dat irritant?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:59 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja wat erg. Moet je eerst naar de zuivel en dan naar het drinken lopen. Echt irritant ja.
Ik kies vaak voor de witte Monster, maar ik varieer wel met de meeste smaken. Vind ze allemaal wel lekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
Geen witte Monster drinken als een eckte eckte______!
Ja, glyfosaat is ook niet bewezen schadelijk voor de gezondheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |