Denk dat het vast ook met andere yoghurt zou werken, maar dan moet je minder Monster toevoegen denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:54 schreef Marsenal het volgende:
Lol wat de neuk lees ik, is dit echt? Skyr mengen met monster zodat het naar Actimel smaakt? Van alledrie die dingen heb ik geen idee hoe het smaakt. Skyr is toch gewoon yoghurt? Kan ik dit ook doen met halfvolle griekse ofzo? Is monster niet extreem slecht voor je of smaakt naar kauwgom?
Wat is Actimel? Een soort yakult ding met probiotica dacht ik altijd.
Waarom doet iedereen alsof dit doodgewoon is?
Een blikje suikervrije energydrank valt volledig binnen de ADH normen van zowat iedere gezondheidsorganisatie op deze planeet.quote:
Suikervrij, Taurine..... Heel gezondquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een blikje suikervrije energydrank valt volledig binnen de ADH normen van zowat iedere gezondheidsorganisatie op deze planeet.
quote:Taurine is making headlines after a study linked it to leukemia, a blood cancer. Leukemia cells may use taurine to grow, but this doesn't suggest that taurine causes cancer
quote:But a sugar-free energy drink isn't a good solution, either. A study published in BMJ in 2022 showed an association between artificial sweeteners, including aspartame, acesulfame potassium, and sucralose, and an increased the risk of cardiovascular diseases.
https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/energiedrank.aspxquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:38 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Suikervrij, Taurine..... Heel gezond
[..]
Ja. Her grootste probleem is de suiker. Taurine is veilig bewezen.quote:In 2015 heeft EFSA de conclusie getrokken dat de stoffen taurine, D-glucuronolacton en guarana in energiedrank veilig zijn.
Glysofaat ook veilig in de EUquote:Op zaterdag 7 maart 2026 22:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/energiedrank.aspx
[..]
Ja. Her grootste probleem is de suiker. Taurine is veilig bewezen.
Ja wat erg. Moet je eerst naar de zuivel en dan naar het drinken lopen. Echt irritant ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:05 schreef Mikeytt het volgende:
In andere landen ook in de supermarkt gepromoot. In Nederland nog niet gezien helaas.
[ afbeelding ]
Waarom vind je dat irritant?quote:Op zondag 8 maart 2026 13:59 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja wat erg. Moet je eerst naar de zuivel en dan naar het drinken lopen. Echt irritant ja.
Ik kies vaak voor de witte Monster, maar ik varieer wel met de meeste smaken. Vind ze allemaal wel lekker.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 23:22 schreef Flitsbezorger het volgende:
Geen witte Monster drinken als een eckte eckte______!
Ja, glyfosaat is ook niet bewezen schadelijk voor de gezondheid.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |