Serieus? Welke Monster?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
vandaag geprobeerd
was echt lekker yummi
De Jumbo hier heeft ze al weken niet meer op voorraad... moet ze online bestellen.quote:
Natuurlijk heb je dat dan niet sukkelquote:
De groene 😋quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:13 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Serieus? Welke Monster?
Met de witte Monster vind ik het naar Actimel smaken.
In Skyr zit best redelijk wat eiwit. Ze gebruiken de suikervrije monsters, dus dit geeft je gewoon langdurig energie door de combinatie van eiwit en caffeinequote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je dat dan niet sukkel
Ben je juist minder tijd mee kwijt. Bij de AH staat er bijvoorbeeld een klein schapje voor de Korean noodle trend waarbij ze Koreaanse noodles, slagroom, burgerkaas, eieren en zeewier bij mekaar hebben gelegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:37 schreef Scuidward het volgende:
Als de supermarkt met elke trend mee moet gaan voorspel ik de trend dat ik 10 minuten langer nodig heb om mijn mandje te vullen. Wat is het volgende, popcorn in de luiers omdat je baby dan stil is? Tandenborstels op je banaan plakken zodat je makkelijk je rug kan krabben?
weet nog wel dat de jumbo ze met veel bombarie uit de schappen haalden, al die grote blikken energyquote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De Jumbo hier heeft ze al weken niet meer op voorraad... moet ze online bestellen.
Deze had ik laatst een keer gekocht. Was echt niet verkeerd, best lekker. Laatste keer dat ik Monster gedronken heb was denk ik 8 jaar geleden.quote:
Het is prima te drinken. Drink hooguit één keer per jaar een blikje energy drank.quote:
Heb er een paar in de auto liggen voor noodgevallen, maar probeer die troep zo min mogelijk te drinken. Denk dat de laatste een jaar of 5 geleden was.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is prima te drinken. Drink hooguit één keer per jaar een blikje energy drank.
ja klopt deze is wel een van de beterequote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deze had ik laatst een keer gekocht. Was echt niet verkeerd, best lekker. Laatste keer dat ik Monster gedronken heb was denk ik 8 jaar geleden.
Yup. Er zijn echt meer dan 100 Monster smaken. Iedereen zal er wel een paar lekker vinden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Deze had ik laatst een keer gekocht. Was echt niet verkeerd, best lekker. Laatste keer dat ik Monster gedronken heb was denk ik 8 jaar geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |