In bijna alle kustplaatsenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 14:20 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik weet alleen van meeuwenoverlast in Oostende.
Ik heb er al 3 gevangen, en er is werkelijk niets te eten in de tuin.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:07 schreef VEM2012 het volgende:
Als het werkt: prima.
Maar het is werkelijk idioot zoals nu overal weer rattenplagen op aan het duiken zijn.
Gelukkig zelf geen last van, maar toch.
Hoe??quote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:44 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 gevangen, en er is werkelijk niets te eten in de tuin.
Met een rattenval, een soort grote muizenvalquote:
En dit blijft natuurlijk wel werken ofzo...quote:Oostende zal ratten in de toekomst niet meer verdrinken of vergiftigen, maar de stad stapt over op een vorm van geboortebeperking. Onder de naam ‘Evolve’ wordt er een soort ‘pil’ voor ratten als eten uitgestrooid op strategische plaatsen.
Onderzoek van het Instituut voor Natuur- en Bosonderzoek (INBO) toont aan dat op sommige plaatsen 50% van de ratten al resistent is tegen bepaalde soorten vergif
Welnee.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dit blijft natuurlijk wel werken ofzo...
Het is geen gif, meer anticonceptie, dat blijft bij mensen ook gewoon werken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dit blijft natuurlijk wel werken ofzo...
Heb je ze er ook zelf uitgehaald?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 18:54 schreef halfway het volgende:
[..]
Met een rattenval, een soort grote muizenval
Natuurlijk, ik slacht ook zelf konijnen ed.quote:
Aarrgghhquote:Op zondag 8 maart 2026 19:29 schreef halfway het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik slacht ook zelf konijnen ed.
Jij gaat het niet redden tijdens een oorlogquote:
Dat klopt…quote:Op zondag 8 maart 2026 19:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Jij gaat het niet redden tijdens een oorlog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |