Filthy Frank maakte daar ooit een heel goor nummer overquote:
Trump heeft wel generaals die hem inlichten over de scenario's en conseuqnties die men voorziet. Hij bedenkt die plannetjes niet zelf. Verder voelt hij zich niet direct verantwoordelijk voor al die andere landen, of ze hadden niet gedacht dat Iran dat zo massaal zou doen, of men had gedacht eerder de opslagplaatsen ervan te vernietigen, of dat men ze allemaal wel uit de lucht zou kunnen schieten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 00:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat mij dan weer vragen oplevert is waarom die fantastische Mossad en CIA niet bedacht hebben dat de voorraad 'goedkope' drones van Iran bijna onuitputtelijk is en wat Iran daarmee kan uitrichten in buurlanden. Is dat overschatting? Of in het ergste geval juist de bedoeling?
Dat Trump een halve gare strateeg is snapt iedereen. Dat is een gokker.
Denk jij werkelijk dat Trump zich maar enigszins adviezen van generaals aan neemt? Ooit werd hem ook afgeraden om dat gokpaleis te bouwen, nee hoor, Trump zou er iets fantastisch van maken, failliet dus, lag uiteraard niet aan Trump.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Trump heeft wel generaals die hem inlichten over de scenario's en conseuqnties die men voorziet. Hij bedenkt die plannetjes niet zelf. Verder voelt hij zich niet direct verantwoordelijk voor al die andere landen, of ze hadden niet gedacht dat Iran dat zo massaal zou doen, of men had gedacht eerder de opslagplaatsen ervan te vernietigen, of dat men ze allemaal wel uit de lucht zou kunnen schieten.
Hij bedenkt die operaties echt niet zelf hoor, hij geeft slechts de 'GO'quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Denk jij werkelijk dat Trump zich maar enigszins adviezen van generaals aan neemt? Ooit werd hem ook afgeraden om dat gokpaleis te bouwen, nee hoor, Trump zou er iets fantastisch van maken, failliet dus, lag uiteraard niet aan Trump.
Ja, ingegeven door wie, dacht jij?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedenkt die operaties echt niet zelf hoor, hij geeft slechts de 'GO'
quote:Saudi Arabia has intercepted and destroyed 16 drones heading toward one of the largest oil fields in the Middle East, Shaybah, in the early hours of Saturday, according to the kingdom’s defense ministry on X.
quote:Interviewer: CBS News is telling us there are 3 sources saying Russia is providing intelligence to Iran on US positions and movements.
Hegseth: Our commanders are aware of everything. We have the best intelligence in the world. We're aware of who's talking to who, how accurate that information might be, and how we factor that into our battle plans.
So we know what's going on... The American people can rest assured their Commander in Chief is well aware of who's talking to who, and anything that shouldn't be happening, whether it's in public or back-channeled, is being confronted—and confronted strongly.
Hij doet het niet...quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:45 schreef TAmaru het volgende:
Voor de mensen die tegen ingrijpen in Iran zijn, misschien verandert deze video je mening?
Geen video om tijdens het eten ofzo te kijken ..
https://x.com/AlinejadMasih/status/2029823380602360176/02360176/
nu wel?quote:
Doe je dat expres? Dat je streams van 8 maanden geleden post? Beetje raar...quote:
Ja, hij doet het. Gruwelijke beeldenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
nu wel?
ik had wat problemen om hem hier te embedden ...
Oeps, had op wijzig willen drukken. Tis nog vroegquote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:55 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, hij doet het. Gruwelijke beelden
Maar goed dat je het post.
ja afschuwelijkquote:
ok?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:01 schreef Edding345 het volgende:
waar zijn eigenlijk nu die kechs die hun haren afknippen?
of is het opke als jews een meisjesschool opblazen?
inb4 jode doen dit never net als dat ze never ziekenhuizen opblazen
quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doe je dat expres? Dat je streams van 8 maanden geleden post? Beetje raar...
Oh....quote:Op zaterdag 7 maart 2026 06:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doe je dat expres? Dat je streams van 8 maanden geleden post? Beetje raar...
Dat is dus onzin.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is niet waar want er is al een rondje over en weer schieten geweest en Israel claimed dat zowel Hamas als Hezbollah als de Houthi's door Iran worden bewapened
Preemptive is correct hier
Ik denk dat bijna niemand gelooft dat Trump dit doet om de burgers te redden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:18 schreef bianconeri het volgende:
Nu ook al een civiele internationaal vliegveld bombarderen.
Gaat idd allemaal over kernbommen hoor... Gaat allemaal voor de burger hoor.
Uhu![]()
![]()
Je moet nog wel echt heel dom zijn als je al die Trump onzin gelooft.
Dit is puur olie en niets anders.
Zullen we gewoon afspreken dat we die onzin dat de Iraanse burgers (snel) zelf in opstand gaan komen tegen het Iran laten varen? Dag 6/7 en nog niets van te zien. En zelfs op dit forum hoor je er weinig meer over….onder de carpet bommen op met name steden (waar de liberalere Iraniërs wonen) moet men als superman het regime gaan verdrijven….dit verhaaltje gelooft zelf mijn dochter van acht niet denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:18 schreef bianconeri het volgende:
Nu ook al een civiele internationaal vliegveld bombarderen.
Gaat idd allemaal over kernbommen hoor... Gaat allemaal voor de burger hoor.
Uhu![]()
![]()
Je moet nog wel echt heel dom zijn als je al die Trump onzin gelooft.
Dit is puur olie en niets anders.
Volgens mij zijn ze de Koerden weer aan het bewapenen om vanuit Irak naar Iran te gaan.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:25 schreef recidivist het volgende:
[..]
Zullen we gewoon afspreken dat we die onzin dat de Iraanse burgers (snel) zelf in opstand gaan komen tegen het Iran laten varen? Dag 6/7 en nog niets van te zien. En zelfs op dit forum hoor je er weinig meer over….onder de carpet bommen op met name steden (waar de liberalere Iraniërs wonen) moet men als superman het regime gaan verdrijven….dit verhaaltje gelooft zelf mijn dochter van acht niet denk ik.
Het wordt eerst een beperkte special forces operatie van de Amerikanen, en aanzienlijke kans dat ze daarbij verder worden getrokken erin zodra het fout loopt. En Iraakse sjiitische milities zullen ook naar Iran afreizen (op jihad) om tegen de Amerikanen te vechten zodra er mooie beelden op tv langskomen van troepen op de grond. Oftewel: Irak invasie in steroids.
De Russen lachen zich de ballen uit hun broek: eerst zaten zij zelf met een Vietnam oorlog in Oekraïne die never ending is en nu zijn de Amerikanen ook aan hun Vietnam begonnen lijkt het.
De VS is een blik wegwerpseparatisten aan het opentrekken. Volgens mij wederom weer smaakje Koerd.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:25 schreef recidivist het volgende:
[..]
Zullen we gewoon afspreken dat we die onzin dat de Iraanse burgers (snel) zelf in opstand gaan komen tegen het Iran laten varen? Dag 6/7 en nog niets van te zien. En zelfs op dit forum hoor je er weinig meer over….onder de carpet bommen op met name steden (waar de liberalere Iraniërs wonen) moet men als superman het regime gaan verdrijven….dit verhaaltje gelooft zelf mijn dochter van acht niet denk ik.
Het wordt eerst een beperkte special forces operatie van de Amerikanen, en aanzienlijke kans dat ze daarbij verder worden getrokken erin zodra het fout loopt. En Iraakse sjiitische milities zullen ook naar Iran afreizen (op jihad) om tegen de Amerikanen te vechten zodra er mooie beelden op tv langskomen van troepen op de grond. Oftewel: Irak invasie in steroids.
De Russen lachen zich de ballen uit hun broek: eerst zaten zij zelf met een Vietnam oorlog in Oekraïne die never ending is en nu zijn de Amerikanen ook aan hun Vietnam begonnen lijkt het.
kosovo kostte 2 maanden, 2 weken en 2 dagen voor 'het volk' de overhand kreeg en servie is supermini vergeleken met Iran en de balkan oorlogen hadden al hun tol geeistquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:25 schreef recidivist het volgende:
[..]
Het wordt eerst een beperkte special forces operatie van de Amerikanen, en aanzienlijke kans dat ze daarbij verder worden getrokken erin zodra het fout loopt. En Iraakse sjiitische milities zullen ook naar Iran afreizen (op jihad) om tegen de Amerikanen te vechten zodra er mooie beelden op tv langskomen van troepen op de grond. Oftewel: Irak invasie on steroids. Waarbij voor sjieten in de regio vanaf het moment dat Khamenei werd omgelegd het al een religieuze oorlog was en boots on the ground dat aspect definitief zal onderstrepen voor hen.
De Russen lachen zich de ballen uit hun broek: eerst zaten en zitten zij zelf met een Vietnam oorlog in Oekraïne die never ending is en al hun resources en mankracht drained….en nu zijn de Amerikanen ook aan hun Vietnam begonnen lijkt het 🥴 Amerika had blijkbaar niet al genoeg problemen ofzo.
Allemaal voor maar het is nogal hypocriet.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 22:30 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Eens. Poetin moet ook uitgeschakeld worden.
Een poging tot ja. Maar vooralsnog niets noemenswaardigs van te zien op de grond in Iran.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:27 schreef Candymannetje het volgende:
Volgens mij zijn ze de Koerden weer aan het bewapenen om vanuit Irak naar Iran te gaan.
Maar daar zullen andere landen als Turkije weer niet blij mee zijn.
Wie zijn 'ze'?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze de Koerden weer aan het bewapenen om vanuit Irak naar Iran te gaan.
Maar daar zullen andere landen als Turkije weer niet blij mee zijn.
Nieuw Zeeland en Australië doen het ook prima hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:55 schreef kree het volgende:
europa is de enige die nog beetje tussen alles staat/. en mag je blij zijn dat we daar wonen Eno.
rutte de rat, is ook alweer bezig met goedmaakpraatje dikke lul
europa first nu dan, zeker met twee gekken aan het roer Putin en trump. en laat staan Iran.
Trump heeft het scenario van de varkensbaai teruggevonden gok ikquote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je op logistiek gebied en welk type wapen?
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 01:49 schreef kree het volgende:
zinloze oorlog weer. mijn mening is, dat. niet een wereld macht mag beslissen over anderen.
hoe klein ook, laat ze dat zelf lekker uitzoeken daar...
het is nu al een probleem voor ons als NL,
anyway het is US die de oorlog maakt en er niks mee oplost. \
met trump aan het roer daar helemaal twijfels.
bedenk wat hadden we. USA oorlog die er beter daar uit kamen en niet>?
denk niet hoef het lijstje op te bomenen van alles wat faalde. ???
Ik zeg wat ze van plan zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je op logistiek gebied en welk type wapen?
Ik vermoed wel dat bij Trump de verwachting bestond dat dit net zo'n operatie zou worden als in Venezuela. Even het regime onthoofden en weer weg. Ik weet niet hoeveel trek de Amerikaanse bevolking heeft in weer zo'n eindeloze oorlog in het Midden-Oosten.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
kosovo kostte 2 maanden, 2 weken en 2 dagen voor 'het volk' de overhand kreeg en servie is supermini vergeleken met Iran en de balkan oorlogen hadden al hun tol geeist
denken dat dit in een week geregeld is is absurd
Wat jij vermoedt is geen plan maar een uitvoering.quote:
Dan ben ik heel benieuwd hoe je dat voor je ziet hoe die wapens daar komen en welke type ze gebruiken.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 07:27 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |