Hij kan daarna weken uitrusten dus hup hupquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Stolz rijdt ook nog allround? Dat vind ik onverstandig.
gevalletje lulmaarraak a la Parijs tegen Nicequote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:12 schreef heywoodu het volgende:
"Wennemars geeft veel toe, met die 8e tijd, richting Kania."
Gedeeld 8e tijd, met Kania.
Die wordt gewoon 20e op de 1000m ofzoquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:12 schreef Montov het volgende:
Shinhama strijd ook nog om plek 3 volgens de commentator.
Ik heb Jorien al het ijs op gestuurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:14 schreef Strani het volgende:
Nou @:redefine, aan de slag, dit topic dwijlt zichzelf niet.
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gevalletje lulmaarraak a la Parijs tegen Nice
Met een famke?quote:
Die heeft de wedstrijd teruggekeken op de NOS en een atje rauwe melk genomen bij elk cliché dat de heren eruit hebben gegooid.quote:
Potje melk erin straks voor de jet fuelquote:
Stom foutje, maar kan in de gauwigheid een keer gebeuren natuurlijk.quote:
Gisteren was ie zn schaatsen ook weer vergeten. Ik denk echt dat het een chaoot is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:17 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel een sympathieke knul die De Boo...beetje verstrooid ook wel volgens mij
Ja komt leuk over in elk gevalquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:17 schreef Bill_Hillie het volgende:
Of twee keer iets vergelijkbaars. Luik - Bastenaken - Luik en weer terug.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stom foutje, maar kan in de gauwigheid een keer gebeuren natuurlijk.
Toch fijn zo’n shorttrack verledenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:13 schreef Bill_Hillie het volgende:
Bij De Boo ben ik toch niet bang dat het fout gaat zelfs al ging die bocht vrij wankel
Op zo'n moment je schaatsen vergeten...prachtig vind ik dat iddquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:17 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Gisteren was ie zn schaatsen ook weer vergeten. Ik denk echt dat het een chaoot is.![]()
Dat was gewoon een verspreking, maar Astrid had echt geen idee waarover het ging.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Of twee keer iets vergelijkbaars. Luik - Bastenaken - Luik en weer terug.
Olympisch shorttrackverleden zelfs.quote:
die tijd rijdt Kai Verbij regelmatig nuquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef hole1988 het volgende:
De Boo moet 1:10.19 rijden om WR punten te evenaren.
Sorry, heb een VitaePro overdosis.quote:
Een sieraad en al je problemen zijn ook opgelost zo te zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:20 schreef Strani het volgende:
Nou, als je een oudere man zegt dat 'ie maar één pil hoeft te nemen om al z'n problemen op te lossen, denk ik niet aan Vitae Pro.
Slingers!quote:
Stolz is ook wel sympathiekquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:17 schreef Bill_Hillie het volgende:
dan was ze 18 toen ze alle grand slams en de OS won??quote:
Of een geheel eigen uitspraak verzinnen voor een Franse artiest die Parijs mocht afsluitenquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welnee die tijd is allang Verbijquote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die tijd rijdt Kai Verbij regelmatig nu
Ze werd wel heel jong heel goed ja. Maar dat gold/geldt eigenlijk voor veel vrouwen in het tennis. Hingis was nog jonger toen ze begon te winnen volgens mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan was ze 18 toen ze alle grand slams en de OS won??
Staat dat filmpje van de FA(A) Cup ook nog ergens?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |