Nou dan komen we straks allemaal op les bij jequote:Op woensdag 11 maart 2026 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan het algoritme van Sony zo manipuleren dat je goedkoper uit bent.
Zeker. Ik ben ook geen voorstander van dynamic pricing. Maar het is zeker niets nieuws, komt in NL allang voor en je bent ook niet machteloos hiertegen of altijd in het nadeel.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze zullen het echt wel zo inzetten dat Sony uiteindelijk meer geld binnenhaalt.
Klopt maar nu is het per gebruiker en kan je niet naar een andere winkelquote:Op woensdag 11 maart 2026 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt in heel Nederland al. Zo woon ik op een paar minuten fietsen van een superluxe AH-winkel in een topbuurt en een afgeragde AH winkel in een pauperbuurt. Dezelfde producten zijn in de laatste winkel vaak goedkoper.
Top!quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan komen we straks allemaal op les bij je
Algoritmemanager1!
5Headquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Top!
-Kijk regelmatig in de PSN store zonder wat te kopen.
-Koop fysiek als de prijs enigszins in de buurt van digitaal is en check budgetgaming.nl eerst voor de beste prijs
-Als je een game ergens in de toekomst wil kopen doe hem dan alvast in je mandje en schaf hem aan als hij in de aanbieding is.
-Koop sowieso vaak games als ze in de budgetbak liggen
-Neem een PSN-naam met Yi-Long daarin zoals Yi-Longfan#1 ofzo
Nice wilde space marines al eens proberen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:46 schreef Drankster het volgende:
[ x ]
Blasphemous II en Space Marine II kunnen van de wishlist.
Leuke game is het. Blasphemous 2 is ook de moeite waard.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nice wilde space marines al eens proberen.
Leuke game is dat.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nice wilde space marines al eens proberen.
Ik was eerstquote:
En dan zou je lagere prijzen krijgen volgens dat algoritme?quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Top!
-Koop fysiek als de prijs enigszins in de buurt van digitaal is en check budgetgaming.nl eerst voor de beste prijs
-Als je een game ergens in de toekomst wil kopen doe hem dan alvast in je mandje en schaf hem aan als hij in de aanbieding is.
Dan doe je het best goed om betere aanbiedingen te krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2026 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan zou je lagere prijzen krijgen volgens dat algoritme?
Ik kijk sowieso regelmatig in de Store en heb sowieso een hoop games gewishlist, zodat ik een melding krijg als ze in de aanbieding zijn.
Voorkeur gaat echter uit naar fysieke games, want die kan ik weer verkopen of ruilen.
quote:Op woensdag 11 maart 2026 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan doe je het best goed om betere aanbiedingen te krijgen.
Sony wil sowieso dat gamers hun games in hun digitale store kopen. Fysieke gamers krijgen dan betere aanbiedingen om over te stappen naar digitaal.
Heb jij Judgment ook gespeeld?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 18:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Goede keuze!
Ik moet daar nog 2 achievements dacht ik.
Ja, op PS4. Vond hem redelijk. Al was ik niet heel ver gekomen en moet ik nog een keer opnieuw beginnen.quote:
Het is random er wordt gekeken naar je koop historie als jij alles al met 10% korting koopt, krijg jij bv nooit de korting van 20% te zienquote:Op woensdag 11 maart 2026 17:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan zou je lagere prijzen krijgen volgens dat algoritme?
Ik kijk sowieso regelmatig in de Store en heb sowieso een hoop games gewishlist, zodat ik een melding krijg als ze in de aanbieding zijn.
Voorkeur gaat echter uit naar fysieke games, want die kan ik weer verkopen of ruilen.
Ja die kunnen dus per user verschillen tegenwoordig dus die site heb je dan niet meer zoveel aanquote:Op donderdag 12 maart 2026 11:54 schreef Drankster het volgende:
Digitale prijzen altijd checken op psprices.com
Alles, op de laatste na, doe ik alquote:Op woensdag 11 maart 2026 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Top!
Ligt eraan of psprices een account gebruikt. Ze gebruiken een api om de prijzen op te halen uit de de store. Prijzen zijn (nu nog) publiekelijk en worden gewoon via de browser weergeven, ook als je niet bent aangemeld. Dus ik gok van niet.quote:Op donderdag 12 maart 2026 12:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja die kunnen dus per user verschillen tegenwoordig dus die site heb je dan niet meer zoveel aan
Handige site wel.quote:Op donderdag 12 maart 2026 11:54 schreef Drankster het volgende:
Digitale prijzen altijd checken op psprices.com
Waarschijnlijk ook. Als Sony weet dat je een game wilt maar wacht tot er een mooie deal is dan zal het jou ook een goede deal geven omdat je het anders waarschijnlijk niet kooptquote:Op donderdag 12 maart 2026 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles, op de laatste na, doe ik al
Of nou ja, niet in t mandje maar in de verlanglijst. Telt dat ook?
Of helemaal niet. Zodat je het zonder korting kooptquote:Op donderdag 12 maart 2026 14:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook. Als Sony weet dat je een game wilt maar wacht tot er een mooie deal is dan zal het jou ook een goede deal geven omdat je het anders waarschijnlijk niet koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |