SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:PS5 and PS5 Pro enhancements
With an enormous, gorgeous open world, Crimson Desert can be pretty graphically demanding, and Pearl Abyss will leverage the PlayStation 5 and PS5 Pro to help deliver some impressive visuals, particularly at long distances. The PS5's SSD is key for streaming the huge world, for a start, and developers will make heavy use of the PS5 Pro's High CPU Frequency Mode to make viewing and moving through the world as seamless as possible.
Pearl Abyss also told me it optimized Crimson Desert for the PS5 through a number of features to help maintain all that detail at its large scale, making use of Geometry Shader Oversubscription and NGG Culling to render lots of elements without losing detail. On PS5 Pro, the recent upgrade to PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) makes it possible for Crimson Desert to hit 4K resolutions at higher frame rates, and its raytracing capabilities make lighting effects more realistic and natural.
Geen 20 euro willen uitgeven aan deze godengamequote:Op vrijdag 6 maart 2026 13:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
400k spelers op Steam nu
FOMO heeft me bijna te pakken maar 20 euro nnggggg
Heb nog teveel games op de plank miejungquote:Op vrijdag 6 maart 2026 16:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen 20 euro willen uitgeven aan deze godengame
Lukt bijna niemand. Ik heb het opgegeven na ascention 15.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Laat staan dat ik Slay the Spire 1 heb uitgespeeld
SPOILER: late game locatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond alleen de eindbaas RE onwaardig, echt veel te easy. Ik verwachtte nog 1 of 2 fases maar het was al voorbij.
Nu nog een paar keer speedrunnen en op insanity uitspelen en de plat is binnen.
9/10
Resident evil is al jaren niet engquote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:04 schreef Peejtur het volgende:
Lijkt me heel gaaf maar denk dat ik hem te eng ga vinden haha.
Git gud n00b.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lukt bijna niemand. Ik heb het opgegeven na ascention 15.
StS2 komt wel dit jaar. Kijken hoe ver ik daar kan komen
Deze is inderdaad veel enger dan eerdere delen van de afglopen jaren. 7 was vooral goor, 8 niet eng, weer meer actie. Requiem neigt weer meer naar de enge Resident Evil 2 (remake) imo.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 11:04 schreef Peejtur het volgende:
Lijkt me heel gaaf maar denk dat ik hem te eng ga vinden haha.
playstation volk blijft toch wel kopenquote:
Dat is correct. Helaas.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
playstation volk blijft toch wel kopen
Die kan je nog in de bek schijten en ze zeggen 'dankjewel'
Ik wil hem ook kopen, maar ik wacht tot hij goedkoper is.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:32 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil Requiem platinum in 26 uur.
Welke is de volgende?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:32 schreef Drankster het volgende:
Goede keuze!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 17:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Yakuza Like a Dragon weer oppakken. Chapter 7 nu.
weet je al welke nr 100 gaat worden?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 16:32 schreef Drankster het volgende:
Ik denk Kingdom Come Deliverance II. Alleen nog een playtrough zonder vlees te eten en dieren te killen.quote:
want xbox volk koopt niks?quote:Op dinsdag 10 maart 2026 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
playstation volk blijft toch wel kopen
Die kan je nog in de bek schijten en ze zeggen 'dankjewel'
Sure, maar dat staat los van het idee van dynamic pricing wat natuurlijk wel bijzonder is. Voor hetzefde item in dezelfde store in het zelfde land een andere prijs betalen omdat je nou eenmaal meer of minder geld uitgeeft in de store gedurende het jaar.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
want xbox volk koopt niks?![]()
Als je iets te duur vind, dan koop je het toch gewoon niet? Zelfde met dat geneuzen van die rechtzaak in GB. Je betaald teveel in de Store. Ja, dat klopt. Maar je gaat niet dood als je iets niet direct koopt en je hebt het zeker niet nodig voor je werk. Maak je eerder druk over de benzine prijs of de ziektekosten dan janken over een spelletje wat misschien 15 euro goedkoper zou kunnen
Het is bijzonder, heb me altijd al gestoord aan het gegeven dat je meer betaalde voor een download dan een fysieke versie van een game die je dan ook nog eens kon verkopen. Maar je kan het systeem ook weer gebruiken, markeer iets als favoriet en als deze in de aanbieding is krijg je een notificatie. De tijd dat ik alles op day one moet spelen ben ik wel voorbijquote:Op woensdag 11 maart 2026 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar dat staat los van het idee van dynamic pricing wat natuurlijk wel bijzonder is. Voor hetzefde item in dezelfde store in het zelfde land een andere prijs betalen omdat je nou eenmaal meer of minder geld uitgeeft in de store gedurende het jaar.
En als je nou een frequent buyer bent.... moet je dan dus meer gaan betalen omdat je geld hebt en dus uit kan geven? of juist minder omdat je een vaste klant bent en dus wel beloond mag worden?
Ja same, ik hoef ook zelden iets als day 1, uitzonderingen daargelaten.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:27 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het is bijzonder, heb me altijd al gestoord aan het gegeven dat je meer betaalde voor een download dan een fysieke versie van een game die je dan ook nog eens kon verkopen. Maar je kan het systeem ook weer gebruiken, markeer iets als favoriet en als deze in de aanbieding is krijg je een notificatie. De tijd dat ik alles op day one moet spelen ben ik wel voorbij
Ja joh, goed verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2026 09:54 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Als je iets te duur vind, dan koop je het toch gewoon niet?
Nah, één post maarquote:Op woensdag 11 maart 2026 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
Mis ik iets of zijn er allerlei posts verwijderd
Bij de digital/fysieke game discussie heb je als klant nog een soort van keuze en het is een transparant gegeven.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:27 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Het is bijzonder, heb me altijd al gestoord aan het gegeven dat je meer betaalde voor een download dan een fysieke versie van een game die je dan ook nog eens kon verkopen. Maar je kan het systeem ook weer gebruiken, markeer iets als favoriet en als deze in de aanbieding is krijg je een notificatie. De tijd dat ik alles op day one moet spelen ben ik wel voorbij
Dit is precies waar de spelers zelf om hebben gevraagd thoquote:Op woensdag 11 maart 2026 13:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat een console nog gevrijwaard was van dit soort dingen.
In Amerika is zo'n beetje alles nu dynamic pricing. Alle online aankopen en veel producten in de supermarkt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, maar dat staat los van het idee van dynamic pricing wat natuurlijk wel bijzonder is. Voor hetzefde item in dezelfde store in het zelfde land een andere prijs betalen omdat je nou eenmaal meer of minder geld uitgeeft in de store gedurende het jaar.
En als je nou een frequent buyer bent.... moet je dan dus meer gaan betalen omdat je geld hebt en dus uit kan geven? (en zo trekken ze dus minder ferquente buyers over de streep om meer te kopen, want in t begin is het goedkoper voor ze) of betaal juist minder omdat je een vaste klant bent en dus wel beloond mag worden?![]()
Welke zouden ze kiezen denk je?
Wat dat betreft is het hetzelfde als bij vele andere abonnementen. Als vaste vaak kopende trouwe klant wordt je zelden beloond want ze hebben je al. Juist de nieuwe klanten of twijfelende, die krijgen aanbiedingen om ze over de streep te trekken (en dus loont het eens in de zoveel tijd over te stappen).
Als jij vooral net na launch koopt wel. Als je vaak wacht tot iets in de budgetbak komt ben je juist goedkoper uit.quote:Op woensdag 11 maart 2026 10:24 schreef Ang3l het volgende:
En als je nou een frequent buyer bent.... moet je dan dus meer gaan betalen omdat je geld hebt en dus uit kan geven?
Dat gebeurt in heel Nederland al. Zo woon ik op een paar minuten fietsen van een superluxe AH-winkel in een topbuurt en een afgeragde AH winkel in een pauperbuurt. Dezelfde producten zijn in de laatste winkel vaak goedkoper.quote:Op woensdag 11 maart 2026 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Lijkt mij gewoon weg illegaal. Onderscheid maken tussen jantje en pietje qua kortingen, ondanks dat ze net zovaak op de PS5 zitten.
Maar dan nog heb je daar zelf de keuze of je gaat voor super de luxe AH of pauper AH. Dat heb je in de store niet.quote:Op woensdag 11 maart 2026 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt in heel Nederland al. Zo woon ik op een paar minuten fietsen van een superluxe AH-winkel in een topbuurt en een afgeragde AH winkel in een pauperbuurt. Dezelfde producten zijn in de laatste winkel vaak goedkoper.
Je kan het algoritme van Sony zo manipuleren dat je goedkoper uit bent.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan nog heb je daar zelf de keuze of je gaat voor super de luxe AH of pauper AH. Dat heb je in de store niet.
Ze zullen het echt wel zo inzetten dat Sony uiteindelijk meer geld binnenhaalt.quote:Op woensdag 11 maart 2026 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan het algoritme van Sony zo manipuleren dat je goedkoper uit bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |