abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220308605
Resident Evil Requiem platinum in 26 uur.

#98
pi_220309229
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:32 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil Requiem platinum in 26 uur.

#98
Ik wil hem ook kopen, maar ik wacht tot hij goedkoper is.

Wel quiet place gespeeld vanmiddag ^O^
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 maart 2026 @ 17:58:22 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220309276
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:32 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil Requiem platinum in 26 uur.

#98
Welke is de volgende?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220309291
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Welke is de volgende?
Yakuza Like a Dragon weer oppakken. Chapter 7 nu.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 maart 2026 @ 18:09:39 #30
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220309356
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 17:59 schreef Drankster het volgende:

[..]
Yakuza Like a Dragon weer oppakken. Chapter 7 nu.
Goede keuze!

Ik moet daar nog 2 achievements dacht ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 10 maart 2026 @ 18:41:53 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220309615
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 10 maart 2026 @ 19:10:23 #32
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220309927
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 10 maart 2026 @ 20:51:14 #33
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220310973
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 16:32 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil Requiem platinum in 26 uur.

#98
weet je al welke nr 100 gaat worden?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_220311400
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 20:51 schreef Jimbo het volgende:

[..]
weet je al welke nr 100 gaat worden?
Ik denk Kingdom Come Deliverance II. Alleen nog een playtrough zonder vlees te eten en dieren te killen.

Arc Raiders #99 denk ik want ook daar hoef ik nog twee trophies voor. Maar we zien wel, kan zo maar zijn dat het nog wel even duurt. :P Saros komt ook nog 30 april.
pi_220313358
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 13:58 schreef Jimbo het volgende:

[..]
playstation volk blijft toch wel kopen :')
Die kan je nog in de bek schijten en ze zeggen 'dankjewel'
want xbox volk koopt niks? :{

Als je iets te duur vind, dan koop je het toch gewoon niet? Zelfde met dat geneuzen van die rechtzaak in GB. Je betaald teveel in de Store. Ja, dat klopt. Maar je gaat niet dood als je iets niet direct koopt en je hebt het zeker niet nodig voor je werk. Maak je eerder druk over de benzine prijs of de ziektekosten dan janken over een spelletje wat misschien 15 euro goedkoper zou kunnen :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 11 maart 2026 @ 10:24:42 #36
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220313699
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:54 schreef Tim_G het volgende:

[..]
want xbox volk koopt niks? :{

Als je iets te duur vind, dan koop je het toch gewoon niet? Zelfde met dat geneuzen van die rechtzaak in GB. Je betaald teveel in de Store. Ja, dat klopt. Maar je gaat niet dood als je iets niet direct koopt en je hebt het zeker niet nodig voor je werk. Maak je eerder druk over de benzine prijs of de ziektekosten dan janken over een spelletje wat misschien 15 euro goedkoper zou kunnen :D
Sure, maar dat staat los van het idee van dynamic pricing wat natuurlijk wel bijzonder is. Voor hetzefde item in dezelfde store in het zelfde land een andere prijs betalen omdat je nou eenmaal meer of minder geld uitgeeft in de store gedurende het jaar.

En als je nou een frequent buyer bent.... moet je dan dus meer gaan betalen omdat je geld hebt en dus uit kan geven? (en zo trekken ze dus minder ferquente buyers over de streep om meer te kopen, want in t begin is het goedkoper voor ze) of betaal juist minder omdat je een vaste klant bent en dus wel beloond mag worden? ;)

Welke zouden ze kiezen denk je?
Wat dat betreft is het hetzelfde als bij vele andere abonnementen. Als vaste vaak kopende trouwe klant wordt je zelden beloond want ze hebben je al. Juist de nieuwe klanten of twijfelende, die krijgen aanbiedingen om ze over de streep te trekken (en dus loont het eens in de zoveel tijd over te stappen).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220313721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sure, maar dat staat los van het idee van dynamic pricing wat natuurlijk wel bijzonder is. Voor hetzefde item in dezelfde store in het zelfde land een andere prijs betalen omdat je nou eenmaal meer of minder geld uitgeeft in de store gedurende het jaar.

En als je nou een frequent buyer bent.... moet je dan dus meer gaan betalen omdat je geld hebt en dus uit kan geven? of juist minder omdat je een vaste klant bent en dus wel beloond mag worden? ;)
Het is bijzonder, heb me altijd al gestoord aan het gegeven dat je meer betaalde voor een download dan een fysieke versie van een game die je dan ook nog eens kon verkopen. Maar je kan het systeem ook weer gebruiken, markeer iets als favoriet en als deze in de aanbieding is krijg je een notificatie. De tijd dat ik alles op day one moet spelen ben ik wel voorbij :D
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  woensdag 11 maart 2026 @ 11:42:42 #38
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220314326
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:27 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Het is bijzonder, heb me altijd al gestoord aan het gegeven dat je meer betaalde voor een download dan een fysieke versie van een game die je dan ook nog eens kon verkopen. Maar je kan het systeem ook weer gebruiken, markeer iets als favoriet en als deze in de aanbieding is krijg je een notificatie. De tijd dat ik alles op day one moet spelen ben ik wel voorbij :D
Ja same, ik hoef ook zelden iets als day 1, uitzonderingen daargelaten.
Maar ik wel wel de optie hebben tussen digitaal en fysiek, puur omdat soms de ene, soms de andere, goedkoper is. Idd notificaties van de PS store, en fysiek dan vaak via budgetgaming ff checken.

Bijkomend voordeel van fysiek is wel dat ik vaak spellen na het spelen uitleen aan vrienden. #sugardaddy
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 11 maart 2026 @ 12:41:27 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220314713
Mis ik iets of zijn er allerlei posts verwijderd :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 11 maart 2026 @ 12:46:04 #40
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220314767
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 09:54 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Als je iets te duur vind, dan koop je het toch gewoon niet?
Ja joh, goed verhaal.

Je kan ook gewoon aangeven dat Sony je gewoon naait dat wanneer je als trouwe koper dus minder kortingen aangeboden krijgt ivm die dynamic pricing.

Lijkt mij gewoon weg illegaal. Onderscheid maken tussen jantje en pietje qua kortingen, ondanks dat ze net zovaak op de PS5 zitten.

We discussieren hier ook gewoon dingen die gebeuren in de industrie, daar hoort dat ook bij.

Natuurlijk zijn er ergere dingen in de wereld om je mee bezig te houden. Je gaat ook niet dood als je een spel niet direct koopt.

Betekend niet dat je niet kritisch mag zijn op het beleid van Sony.

[ Bericht 0% gewijzigd door MMaRsu op 11-03-2026 13:10:09 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 11 maart 2026 @ 12:52:58 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220314819
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
Mis ik iets of zijn er allerlei posts verwijderd :D
Nah, één post maar :*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_220315015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 19:10 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis de tijd dat een console nog gevrijwaard was van dit soort dingen.
pi_220315048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:27 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Het is bijzonder, heb me altijd al gestoord aan het gegeven dat je meer betaalde voor een download dan een fysieke versie van een game die je dan ook nog eens kon verkopen. Maar je kan het systeem ook weer gebruiken, markeer iets als favoriet en als deze in de aanbieding is krijg je een notificatie. De tijd dat ik alles op day one moet spelen ben ik wel voorbij :D
Bij de digital/fysieke game discussie heb je als klant nog een soort van keuze en het is een transparant gegeven.

Dit dynamische prijsbeleid is totaal niet transparant en ook nog eens onontkoombaar.

Als consument wordt ik hier op zijn zachtst gezegd nu niet echt gelukkig van.
  woensdag 11 maart 2026 @ 13:32:25 #44
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220315196
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 13:12 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik mis de tijd dat een console nog gevrijwaard was van dit soort dingen.
Dit is precies waar de spelers zelf om hebben gevraagd tho

Maar ik begrijp wel wat je bedoelt!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220316488
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sure, maar dat staat los van het idee van dynamic pricing wat natuurlijk wel bijzonder is. Voor hetzefde item in dezelfde store in het zelfde land een andere prijs betalen omdat je nou eenmaal meer of minder geld uitgeeft in de store gedurende het jaar.

En als je nou een frequent buyer bent.... moet je dan dus meer gaan betalen omdat je geld hebt en dus uit kan geven? (en zo trekken ze dus minder ferquente buyers over de streep om meer te kopen, want in t begin is het goedkoper voor ze) of betaal juist minder omdat je een vaste klant bent en dus wel beloond mag worden? ;)

Welke zouden ze kiezen denk je?
Wat dat betreft is het hetzelfde als bij vele andere abonnementen. Als vaste vaak kopende trouwe klant wordt je zelden beloond want ze hebben je al. Juist de nieuwe klanten of twijfelende, die krijgen aanbiedingen om ze over de streep te trekken (en dus loont het eens in de zoveel tijd over te stappen).

In Amerika is zo'n beetje alles nu dynamic pricing. Alle online aankopen en veel producten in de supermarkt.
Overigens kan je ook je voordeel halen bij dynamic pricing. Als Sony dat hier doet dan heb ik er zeker mijn voordeel mee behaald.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220316502
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 10:24 schreef Ang3l het volgende:
En als je nou een frequent buyer bent.... moet je dan dus meer gaan betalen omdat je geld hebt en dus uit kan geven?
Als jij vooral net na launch koopt wel. Als je vaak wacht tot iets in de budgetbak komt ben je juist goedkoper uit.
Hetzelfde geld voor wanneer je veel in de PSN-store komt zonder iets te kopen itt iemand die alleen daar komt als hij toch al iets komt kopen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220316516
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2026 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Lijkt mij gewoon weg illegaal. Onderscheid maken tussen jantje en pietje qua kortingen, ondanks dat ze net zovaak op de PS5 zitten.
Dat gebeurt in heel Nederland al. Zo woon ik op een paar minuten fietsen van een superluxe AH-winkel in een topbuurt en een afgeragde AH winkel in een pauperbuurt. Dezelfde producten zijn in de laatste winkel vaak goedkoper.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 11 maart 2026 @ 16:05:46 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220316558
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 15:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat gebeurt in heel Nederland al. Zo woon ik op een paar minuten fietsen van een superluxe AH-winkel in een topbuurt en een afgeragde AH winkel in een pauperbuurt. Dezelfde producten zijn in de laatste winkel vaak goedkoper.
Maar dan nog heb je daar zelf de keuze of je gaat voor super de luxe AH of pauper AH. Dat heb je in de store niet.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220316604
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Maar dan nog heb je daar zelf de keuze of je gaat voor super de luxe AH of pauper AH. Dat heb je in de store niet.
Je kan het algoritme van Sony zo manipuleren dat je goedkoper uit bent.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220316818
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2026 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je kan het algoritme van Sony zo manipuleren dat je goedkoper uit bent.
Ze zullen het echt wel zo inzetten dat Sony uiteindelijk meer geld binnenhaalt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')