abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2026 @ 17:36:55 #101
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220350783
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:06 schreef Drankster het volgende:

[..]
YouTube kanaal Game World Art maakt hele interessante videos over hoe je een een realistisch en kloppende game wereld maakt. Die guy is toevallig een oud Rockstar dev heeft oa gewerkt aan RDR2. Heel interessant om zulke processen van zo’n perspectief te zien.

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Nice!! Ik dacht nog, ik moet daar wat video's over zoeken de laatste keer dat ik het speelde. Even kijken :)
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 15 maart 2026 @ 17:50:12 #102
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220350852
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben altijd geobsedeerd door water in games :D

Hoe het eruit ziet, hoe het stroomt, hoe het reageert op mensen en obstakels en zo.
Watervallen _O_
Weet nog dat ik voor de eerste keer 3D golven in een game zag. Volgens mij was het Far Cry. Dat was toen echt bijzonder. Ze waren niet de eerste natuurlijk maar dat was voor mij de eerste keer.

Nu check ik altijd meteen hoe goed het water reageert op de speler. Het is nog steeds heel verschillend per game.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 15 maart 2026 @ 17:51:46 #103
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220350860
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Weet nog dat ik voor de eerste keer 3D golven in een game zag. Volgens mij was het Far Cry. Dat was toen echt bijzonder. Ze waren niet de eerste natuurlijk maar dat was voor mij de eerste keer.

Nu check ik altijd meteen hoe goed het water reageert op de speler. Het is nog steeds heel verschillend per game.
Ik weet nog goed ik helemaal lyrisch was toen ik de golven in Black Flag voor het eerst zag _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 15 maart 2026 @ 17:54:40 #104
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220350870
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik weet nog goed ik helemaal lyrisch was toen ik de golven in Black Flag voor het eerst zag _O_
Die heb ik nooit gespeeld, maar ziet er idd goed uit.

Golven en 'displacement' zit op zich wel snor nu. Waar nog grote stappen te halen zijn is stromend water enzo.

Echt next-gen zou zijn dat als je een paar stenen in een beekje gooit het water een andere weg zoekt. Of als je een granaat het water in gooit de omgeving nat wordt. Maar dat is natuurlijk rete intensief om te berekenen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 17:57:33 #105
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350883
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Die heb ik nooit gespeeld, maar ziet er idd goed uit.

Golven en 'displacement' zit op zich wel snor nu. Waar nog grote stappen te halen zijn is stromend water enzo.

Echt next-gen zou zijn dat als je een paar stenen in een beekje gooit het water een andere weg zoekt. Of als je een granaat het water in gooit de omgeving nat wordt. Maar dat is natuurlijk rete intensief om te berekenen.
Daar zal wel wat op gevonden worden. De watereffecten in BioShock waren ook erg goed voor die tijd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 15 maart 2026 @ 18:00:24 #106
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220350904
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Daar zal wel wat op gevonden worden. De watereffecten in BioShock waren ook erg goed voor die tijd.
En we kunnen altijd nog terug gaan naar een klassieker:

Wetrix :P

Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 18:00:57 #107
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350906
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
En we kunnen altijd nog terug gaan naar een klassieker:

Wetrix :P

[ afbeelding ]
Zo klassiek dat ik het niet ken :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 15 maart 2026 @ 18:05:18 #108
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220350930
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zo klassiek dat ik het niet ken :D
Dit had dus water physics in 1998. Best een geniale game

Bekijk deze YouTube-video
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 18:06:23 #109
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350935
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dit had dus water physics 1998. Best een geniale game

Bekijk deze YouTube-video
Toch knap :D

Goede water physics zijn wel tof om te zien. Maar lastig om het echt goed te doen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 18:08:32 #110
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350953
Of regen in games. Dat is ook tof mits goed gedaan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 15 maart 2026 @ 18:11:46 #111
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220350963
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Of regen in games. Dat is ook tof mits goed gedaan.
Die cutscene met Rainy in Death Stranding 2, met die doorzichtige paraplu _O_ _O_
Die breking van het licht _O_

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 18:13:34 #112
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220350976
Ik zou willen dat meer developers moeite deden om details in hun games te stoppen. Voegt zoveel toe.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 15 maart 2026 @ 18:21:36 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220351022
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zou willen dat meer developers moeite deden om details in hun games te stoppen. Voegt zoveel toe.
Toen ik in die game bij dat fragment kwam zat ik echt met verbazing te kijken en te genieten, grafisch zeer indrukwekkend,
Vooral ook die breking van het licht terwijl die paraplu beweegt en je er doorheen kunt blijven kijken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP zondag 15 maart 2026 @ 18:24:22 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220351038
Ik ga gamen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 19:00:44 #115
38824 crew  Droopie
pi_220351249
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 15:06 schreef Drankster het volgende:

[..]
YouTube kanaal Game World Art maakt hele interessante videos over hoe je een een realistisch en kloppende game wereld maakt. Die guy is toevallig een oud Rockstar dev heeft oa gewerkt aan RDR2. Heel interessant om zulke processen van zo’n perspectief te zien.

Bekijk deze YouTube-video

Bekijk deze YouTube-video
Heb je wel eens een filmpje gezien dat het probleem van een deur openen en sluiten met de hand, slechts bij 1 game gelukt is

Volgens mij the last of us.
Of mssn tegenwoordig meerdere..

Maar dat is blijkbaar een pain in the ass voor ontwikkelaars.
Hell To The Liars
  zondag 15 maart 2026 @ 21:10:41 #116
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220352166
Water in Wave Race 64 _O_
  Moderator / Redactie FP maandag 16 maart 2026 @ 09:55:07 #117
447051 crew  Peejtur
pi_220354568
Resident evil 2 aan het spelen. Vind het erg mooi maar toch echt wel spannend. Maar wilde dit eerst proberen voordat ik aan de nieuwste begin. En ik begreep dat nieuwste wel leuker is als je 2 en 3 gespeeld hebt. Benieuwd hoelang ik durf haha.

En ga Crimson Desert echt wel aanschaffen. Lijkt me echt gaaf.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:18:05 #118
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220354709
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 09:55 schreef Peejtur het volgende:
Resident evil 2 aan het spelen. Vind het erg mooi maar toch echt wel spannend. Maar wilde dit eerst proberen voordat ik aan de nieuwste begin. En ik begreep dat nieuwste wel leuker is als je 2 en 3 gespeeld hebt. Benieuwd hoelang ik durf haha.

En ga Crimson Desert echt wel aanschaffen. Lijkt me echt gaaf.
Sorry maar je moet 2 en 4 spelen, niet 3. 3 heeft niks met Requiem te maken.

In 4 leer je de rest van Leons verhaal

Gelukkig is Re4make de beste RE in de serie *O* en regelmatig goedkoop in de sale
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator / Redactie FP maandag 16 maart 2026 @ 10:23:53 #119
447051 crew  Peejtur
pi_220354750
Heb dat pakket van 2, 3 en 4 d7s zal ik dan idd ook 4 spelen ipv 3.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:44:34 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220354916
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2026 18:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Die cutscene met Rainy in Death Stranding 2, met die doorzichtige paraplu _O_ _O_
Die breking van het licht _O_

Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
"Raindrops are falling on my heaaaaad!"

Gister weer gespeeld. Chapter 9 nu.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 16 maart 2026 @ 10:45:23 #121
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220354928
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:23 schreef Peejtur het volgende:
Heb dat pakket van 2, 3 en 4 d7s zal ik dan idd ook 4 spelen ipv 3.
Ik heb re9 bijna uitgespeeld, ook wel echt een goede game.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220355075
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 10:23 schreef Peejtur het volgende:
Heb dat pakket van 2, 3 en 4 d7s zal ik dan idd ook 4 spelen ipv 3.
Als je 2 leuk vindt en je wil meer dan kan je deel 3 prima spelen na 2 (Resident Evil is meer dan alleen Leon Kennedy).

Deel 3 speelt af op ongeveer hetzelfde moment als deel 2 (paar dagen voor en paar dagen erna) maar op andere locaties in Raccoon City en met een andere personage dus je ziet de outbreak vanaf een ander perspectief. De game is ook aanzienlijk korter dan 2 dus je bent er zo doorheen.

Resident Evil 4 speelt zich weer 6 jaar later af dan 2 en 3 en speel je weer met Leon.

[ Bericht 2% gewijzigd door Drankster op 16-03-2026 11:06:36 ]
  maandag 16 maart 2026 @ 11:04:43 #123
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220355163
Iemand die nog Doom The Dark Ages wil.overnemen? Ps5 versie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 16 maart 2026 @ 16:12:06 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220358413
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 16 maart 2026 @ 17:52:06 #125
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220359104
PSSR2 zou per vandaag met de uitrol begonnen zijn.

12 Games, inclusief het aanstaande Crimson Desert, zouden per direct dat ondersteunen.

https://wccftech.com/pssr(...)s-ps5-pro-existence/

quote:
After discussing the improvements PSSR 2 brings to games like Silent Hill f, Dragon Age: The Veilguard, Monster Hunter Wilds, and Final Fantasy VII Rebirth, DF's Oliver Mackenzie wrapped things up by saying, "My experience is that this is a big improvement over PSSR 1. So big that it justifies the existence of PS5 Pro almost on its own."
Die dikgedrukte uitspraak is veelzeggend, komend van Digital Foundry.

[ Bericht 19% gewijzigd door StateOfMind op 16-03-2026 19:23:48 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:27:37 #126
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220359777
Mijn Pro net opgestart, maar helaas zat ik er dus nog niet bij.

Als ik het goed begrepen heb, zou de uitrol klaar moeten zijn op of net voor de launch van Crimson Desert, en dat is aanstaande donderdagavond om 23.00u Nederlandse tijd.

En over de PS5 Pro versie van die game waren ze al laaiend enthousiast, op wat kleine bugs na dan, en konden ze niet wachten op het verschil dat PSSR2 zou maken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 16 maart 2026 @ 19:41:26 #127
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220359895
Naast de 12 bovengenoemde games, in die link, die nu dus al PSSR2 ondersteuning hebben, zouden zeer snel ook AC Shadows en Cyberpunk 2077 volgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220360649
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Naast de 12 bovengenoemde games, in die link, die nu dus al PSSR2 ondersteuning hebben, zouden zeer snel ook AC Shadows en Cyberpunk 2077 volgen.
Na de aankondiging van CD projekt vandaag Cyberpunk Ultimate edition maar meteen besteld. Heb de game nog steeds niet gespeeld maar dat gaat nu wel goed komen.
  maandag 16 maart 2026 @ 21:01:42 #129
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220360672
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 20:59 schreef 100Spokes het volgende:

[..]
Na de aankondiging van CD projekt vandaag Cyberpunk Ultimate edition maar meteen besteld. Heb de game nog steeds niet gespeeld maar dat gaat nu wel goed komen.
Ontzettend toffe game.

Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 08:45:21 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220362383
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ontzettend toffe game.

Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Ik vond die DLC ook zeker wel leuk :Y
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 08:50:24 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_220362443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond die DLC ook zeker wel leuk :Y
DLC is nog way beter dan de base game.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 maart 2026 @ 08:57:08 #132
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220362474
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:50 schreef Q. het volgende:

[..]
DLC is nog way beter dan de base game.
Gebeurt niet heel vaak.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 maart 2026 @ 08:58:55 #133
447051 crew  Peejtur
pi_220362485
Ik kwam daar niet goed in op 1 of andere manier. Wellicht nog een kans geven.

Maar Crimson is gepre-ordered. Dat dus eerst vanaf donderdag.
pi_220362493
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ontzettend toffe game.

Moet zelf de dlc nog steeds spelen, nu mooi excuus om die binnenkort een keer te doen.
Heel gaaf me ook wel erg kort. Hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 09:04:57 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220362528
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:00 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Heel gaaf me ook wel erg kort. Hadden ze zoveel meer uit kunnen halen.
Vond je? Ik vond t een prima lengte voor een DLC.
Nog langer dan was het een volledig spel geweest en daar had ik geen zin in :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220362684
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Vond je? Ik vond t een prima lengte voor een DLC.
Nog langer dan was het een volledig spel geweest en daar had ik geen zin in :D
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 10:20:16 #137
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220363262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Of gewoon keuzes ipv alles te krijgen
  dinsdag 17 maart 2026 @ 11:19:40 #138
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220363574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Ja dat is inherent aan veel RPG's denk ik. Het is niet de bedoelign dat je alle skills krijgt. Je maakt keuzes. Voor een completionist kan dat wel frustrerend zijn ja :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 11:47:42 #139
364681 over_hedge
pi_220363733
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:12 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Nee sorry, ik doelde op de basis game.

Ik heb echt behoorlijk wat side quests gedaan, maar alsnog was nog geen 20% van mijn skill-tree unlocked. Je krijgt daarmee het gevoel dat je iets verkeerd doet.
Dat is dan ook de bedoeling :P Je moet echt builds maken ipv maar alles unlocken.

De dlc is idd nog beter dan het de main game qua verhaal etc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 12:18:51 #140
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220363867
Netrunner build _O_

Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.

Of gewoon zo in de dlc duik.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 12:25:49 #141
364681 over_hedge
pi_220363893
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Netrunner build _O_

Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.

Of gewoon zo in de dlc duik.
Opnieuw beginnen is niet nodig
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_220363898
Na 20 uur kwam ik erachter dat Cyberpunk helemaal niet zo leuk is. :*

Echt, waar zijn de volwassene in die game. :') Constant poep-en-pieshumor, onderbroekenlol en dildo winkels op elke straathoek stond mij na een tijdje echt tegen.

Het had iets serieuzer mogen zijn zoals Blade Runner en Deus Ex. Niet zoals Saints Row.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 12:42:23 #143
364681 over_hedge
pi_220363980
Cyberpunk + mods = beste spel ooit gemaakt *; Heb je op de ps alleen niet zo veel aan :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 12:47:05 #144
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220363996
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:26 schreef Drankster het volgende:
Na 20 uur kwam ik erachter dat Cyberpunk helemaal niet zo leuk is. :*

Echt, waar zijn de volwassene in die game. :') Constant poep-en-pieshumor, onderbroekenlol en dildo winkels op elke straathoek stond mij na een tijdje echt tegen.

Het had iets serieuzer mogen zijn zoals Blade Runner en Deus Ex. Niet zoals Saints Row.
Dat is toch echt maar een klein gedeelte van de wereld

Voor de rest is het gewoon een sleezy ass town

Poep en pieshumor ben ik niet tegengekomen zit sowieso weinig humor in helaas
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220364046
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Dat is toch echt maar een klein gedeelte van de wereld
Blijkbaar de eerste 20 uur dus. :P

Misschien dat ik het ooit weer een kans geef. Vond die anime op Netflix dan wel weer heel vet, geeft ook een goede introductie van de wereld en lore.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 13:07:31 #146
364681 over_hedge
pi_220364160
Er zitten op 1 stukje een aantal seksshops. En wat hoeren die buiten staan. Is wel vlak naast een plek waar je vaak komt (bij Vic)

Maar op dat stukje na valt het wel heel erg mee qua dildos etc?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:00 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220364185
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Netrunner build _O_

Ben er nog steeds niet uit of ik helemaal opnieuw begin, aangezien ik de base game gespeeld heb toen, ik meen, patch 1,5 uit kwam, en vanaf toen was ie prima te spelen.
En dat is lang geleden.

Of gewoon zo in de dlc duik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 12:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Opnieuw beginnen is niet nodig
Ik heb er idd voor gekozen direct de DLC in te duiken.
Je krijgt dan een hoger level start karakter met wat skills zodat je sterk genoeg bent, maar je kan t zelf toch nog aanpassen.

Wel verwarrend dat ik nieuwe quests kreeg en op een gegeven moment dacht "Ik ken dit toch al?". Was ik dus met normale quests bezig ipv die van de DLC :D Al staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom zijn en welke niet, het loopt zo door elkaar dat ik t niet direct in de gaten had.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:04 #148
141482 Q.
JurassiQ
pi_220364187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Gebeurt niet heel vaak.
Witcher 3: Blood & Wine. :7
For great justice!
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:43 #149
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220364201
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Q. het volgende:

[..]
Witcher 3: Blood & Wine. :7
Zegt me niks?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 maart 2026 @ 13:09:46 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220364203
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Q. het volgende:

[..]
Witcher 3: Blood & Wine. :7
Zeg al, niet heel vaak :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 13:10:21 #151
364681 over_hedge
pi_220364215
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Al staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom
Ja klopt. En ach zolang je niet Meeting Hanako at Embers doet maakt het ook niet zo veel uit :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:30:17 #152
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364429
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]
[..]
Ik heb er idd voor gekozen direct de DLC in te duiken.
Je krijgt dan een hoger level start karakter met wat skills zodat je sterk genoeg bent, maar je kan t zelf toch nog aanpassen.

Wel verwarrend dat ik nieuwe quests kreeg en op een gegeven moment dacht "Ik ken dit toch al?". Was ik dus met normale quests bezig ipv die van de DLC :D Al staat t volgens mij wel aangegeven welke van Phantom zijn en welke niet, het loopt zo door elkaar dat ik t niet direct in de gaten had.
Denk dat ik dat uiteindelijk ook wel ga doen ja.

Aan de ene kant is het al zo lang geleden dat ik het gespeeld heb, dat een frisse nieuwe playthrough wel fijn is.
Maar het is geen korte game :D
En een verse playthrough gaat weer heel veel tijd in zitten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 13:40:29 #153
364681 over_hedge
pi_220364480
Als je het sinds die 2.0 versie niet meer gespeeld hebt is een newgame best de moeite waard
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:52:27 #154
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220364599
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:30 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Denk dat ik dat uiteindelijk ook wel ga doen ja.

Aan de ene kant is het al zo lang geleden dat ik het gespeeld heb, dat een frisse nieuwe playthrough wel fijn is.
Maar het is geen korte game :D
En een verse playthrough gaat weer heel veel tijd in zitten.
Nou dat dus. Hij was mij te lang om weer een keer helemaal opnieuw te doen.
En ja het was ook ff geleden, dus moest wel even de controls opnieuw leren, maar dat viel wel mee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 13:59:33 #155
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364646
Ach ik zie het wel :D

Ik speelde 1.5 en dat was eigenlijk zoals de game uit had moeten komen, en die was toen dikke prima.

Maar net even gegoogled, en 2.0 schijnt een hele revamp te zijn geweest, die het een heel andere betere game maakte.

Dus nu twijfel ik toch weer :D :')

Maar sowieso eerst Crimson Desert en dan zie ik wel.
Ik heb de game en dlc toch dus die lopen niet weg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 14:00:33 #156
364681 over_hedge
pi_220364652
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ach ik zie het wel :D

Ik speelde 1.5 en dat was eigenlijk zoals de game uit had moeten komen, en die was toen dikke prima.

Maar net even gegoogled, en 2.0 schijnt een hele revamp te zijn geweest, die het een heel andere betere game maakte.

Dus nu twijfel ik toch weer :D :')

Maar sowieso eerst Crimson Desert en dan zie ik wel.
Ik heb de game en dlc toch dus die lopen niet weg.
ja nieuw game doen dan. 2.0 is echt stuk beter
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 14:00:57 #157
364681 over_hedge
pi_220364657
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:04:07 #158
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364699
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Ik had haar al met 1.5 dus ik was eerder :6 ^p^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 maart 2026 @ 14:14:15 #159
364681 over_hedge
pi_220364837
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik had haar al met 1.5 dus ik was eerder :6 ^p^
Ik paar dagen na de launch :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:16:28 #160
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220364883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik paar dagen na de launch :7
-O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:45:47 #161
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220365127
De PSSR2 system update is er *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 14:53:41 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220365169
Onder Settings, Screen and Video, Video Output moet je Enhanced PSSR1 Image Quality aanklikken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 15:15:41 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220365308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh en afblijven van Panam die is al van mij
Pff, al LANG stukgeneukt jonguh! :7
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 15:16:34 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220365313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 14:00 schreef over_hedge het volgende:

[..]
ja nieuw game doen dan. 2.0 is echt stuk beter
Ik heb eigenlijk geen idee welke versie ik gespeeld heb.
Iig die waarbij er de PS5 update/patch was, waardoor alles ten minste fatsoenlijk liep.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 16:09:33 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220365639
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in ;(

Maar wel de beste VA :P
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games dinsdag 17 maart 2026 @ 18:45:41 #166
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220366549
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in ;(

Maar wel de beste VA :P
Speaking of, beste VA van het jaar is wat mij betreft Angela Sant'Albano als Grace Ashcroft. Award-waardig _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 18:51:49 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220366617
Ik vond Grace wel een beetje te akward de hele tijd, hoe komt zo iemand bij de fbi

Maargoed
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:00:48 #168
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220366704
VA?

Vorum Admin 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Eindredactie Games dinsdag 17 maart 2026 @ 19:11:26 #169
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_220366786
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond Grace wel een beetje te akward de hele tijd, hoe komt zo iemand bij de fbi

Maargoed
Bij FBI heb je verschillende takken hè, Grace is geen 'special agent' maar een analyst, dat soort kantoorfuncties zijn doorgaans prima (vaak zelfs, bij uitstek) uit te voeren door autisten/introverts.

Maargoed juist haar uitingen van angst, zenuwachtigheid etc. vond ik fenomenaal
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:37:49 #170
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220367074
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:11 schreef 2dope het volgende:

[..]
Bij FBI heb je verschillende takken hè, Grace is geen 'special agent' maar een analyst, dat soort kantoorfuncties zijn doorgaans prima (vaak zelfs, bij uitstek) uit te voeren door autisten/introverts.

Maargoed juist haar uitingen van angst, zenuwachtigheid etc. vond ik fenomenaal
Klopt maar ook een analist bij de fbi lijkt me toch dat ze wel een bepaalde bekwaamheidstraining moet doorgaan

Geweldige voice acting en performance capture maar ik vond haar iets te schichtig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 17 maart 2026 @ 19:39:31 #171
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220367110
De PS Plus Extra/Premium games staan er ook in.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220369083
Update aan het binnen harken

Ik las net dat Astro Bot vorig jaar in een update PSSR had maar dat het later weer verwijderd was. Jammer want dat is een van de games die ik nog moet spelen.
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:32:14 #173
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220369259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 23:29 schreef 100Spokes het volgende:
Update aan het binnen harken

Ik las net dat Astro Bot vorig jaar in een update PSSR had maar dat het later weer verwijderd was. Jammer want dat is een van de games die ik nog moet spelen.
Niet echt nodig bij Astro Bot
  woensdag 18 maart 2026 @ 02:47:45 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220369364


Dit is de Switch version?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 maart 2026 @ 09:12:32 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370233
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Ik speelde natuurlijk met een vrouwelijke V dus die Panam wip zat er niet in ;(

Maar wel de beste VA :P
Ik heb de main game met een man gespeeld (en deed t met die donkere sheriff dude) en de DLC als vrouw.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 18 maart 2026 @ 09:14:54 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370259
Gisteren weer een heel stuk DHL Sim gespeeld, deel 2.
En aangekomen bij Chapter 10.

Boy o boy.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 09:29:17 #177
447051 crew  Peejtur
pi_220370307
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
  woensdag 18 maart 2026 @ 09:58:45 #178
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220370358
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:29 schreef Peejtur het volgende:
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:00:16 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370367
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:29 schreef Peejtur het volgende:
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
Dat is zoiets als 9,95. Klinkt beter dan 10,- :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 10:15:44 #180
447051 crew  Peejtur
pi_220370547
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:

[..]
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
Ja theoretisch hebben ze gelijk. Maar vind het gewoon onzin.
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:37:38 #181
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220370703
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:

[..]
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
Dat.
Tot 23.59 is het gewoon 19 maart.

Wereldwijd launcht overal tegelijkertijd, dus in andere tijdzones is ie veel eerder te spelen.

Starfield zou ik mee wachten tot ie 2 of hooguit 3 tientjes is.

Destijds op de Series X gespeeld (day one op Game Pass), en die game is vermakelijk, maar niet meer dan dat.

[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 18-03-2026 12:53:18 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:41:47 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220370735
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 10:47:46 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220370773
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
Dat dit kan :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:00:05 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370916
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
SKIP! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:07:59 #185
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220371005
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
dan moet je de andere kant oplopen ipv naar een hoger level gebied .... zo moeilijk is het niet
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 11:14:47 #186
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220371071
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]
dan moet je de andere kant oplopen ipv naar een hoger level gebied .... zo moeilijk is het niet
Net als bij Dark Souls. Bijna iedereen liep het kerkhof in. Och, een skelet is makkelijk te verslaan. Nou nee dus :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:13:07 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220371510
Zou eerder deze kopen

Bekijk deze YouTube-video

Crimson Desert ziet eruit als 720p op een base ps5 ofzo

[ Bericht 11% gewijzigd door MMaRsu op 18-03-2026 12:29:29 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:29:57 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220371607
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:

[..]
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
Skip! Niet je tijd waard
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:56:06 #189
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220371789
Starfield allang uitgespeeld (x3) op PC want daar was het nog te redden met mods :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 13:09:51 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220371914
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:56 schreef Divje het volgende:
Starfield allang uitgespeeld (x3) op PC want daar was het nog te redden met mods :+
Starfield wil ik nog wel een keer spelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:01:49 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220372226
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Starfield wil ik nog wel een keer spelen.
Dont bother

Dat zeg ik als iemand met de premium editie en een Vasco funko pop :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220372246
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Er zitten op 1 stukje een aantal seksshops. En wat hoeren die buiten staan. Is wel vlak naast een plek waar je vaak komt (bij Vic)

Maar op dat stukje na valt het wel heel erg mee qua dildos etc?
hij ziet gewoon wat hij graag wilt zien.

Cyberpunk na ?1.4/1,5? was trouwens een prima game.
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:06:21 #193
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220372247
Zin in Crimson Desert. Dat gaat GENIETEN worden :)
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:07:08 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220372250
Als je je vooral/alleen richt op de main quests en de faction quests, dan is ie wel vermakelijk.

Maar ook niet meer dan dat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220372258
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
De PS Plus Extra/Premium games staan er ook in.
Ik heb eens de resterende 2 maanden van mijn basic abonnement omgezet naar extra (12 euro) om eens spiderman 2 te doen.

Best een aardige game maar tot op heden ook niet meer dan dat.
Snap niet zo dat het zulke hoge cijfers kreeg.
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:16:16 #196
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220372289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:08 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik heb eens de resterende 2 maanden van mijn basic abonnement omgezet naar extra (12 euro) om eens spiderman 2 te doen.

Best een aardige game maar tot op heden ook niet meer dan dat.
Snap niet zo dat het zulke hoge cijfers kreeg.
Vond deel 1 en Miles Morales ook beduidend leuker.

Heb het na 3 delen eigenlijk ook wel gezien nu.
En ik snap dat het in New York hoort, maar dat heb ik wel gezien nu.

Komt sowieso nog een nieuwe Spiderman aan, en er zijn geruchten over een Venom spin-off.
Tja :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 14:22:12 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220372323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Zin in Crimson Desert. Dat gaat GENIETEN worden :)
Had jij Dragon's Dogma 2 gespeeld?
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 14:27:55 #198
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220372356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Net als bij Dark Souls. Bijna iedereen liep het kerkhof in. Och, een skelet is makkelijk te verslaan. Nou nee dus :D
What can change the nature of a man?
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:28:20 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220372365
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Vond deel 1 en Miles Morales ook beduidend leuker.

Heb het na 3 delen eigenlijk ook wel gezien nu.
En ik snap dat het in New York hoort, maar dat heb ik wel gezien nu.

Komt sowieso nog een nieuwe Spiderman aan, en er zijn geruchten over een Venom spin-off.
Tja :D
En Wolverine, en X-Men.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:28:58 #200
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220372370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Had jij Dragon's Dogma 2 gespeeld?
nee, nooit van gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')