Wat voor game is het eigenlijk?quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Launch trailert:
Bekijk deze YouTube-video
Dit zijn, samen met de Digital Foundry filmpje hierboven, de eerste beelden die ik zie, aangezien ik de afgelopen maanden bewust video's vermeden heb, om er er zo blank mogelijk in te gaan.
Maar oh oh wat heb ik hier een zin in.
En nadat Pearl Abyss recent al een plaatje had vrijgegeven vwb de console specs, waarover toch wat zorgen waren, en het filmpje hierboven dat specifiek over de PS5 Pro versie gaat, heb ik wel vertrouwen in.
Sowieso wederom een Aziatische (Koreaans in dit geval) studio die weer even laat zien hoe het moet.
Verhaal gedreven open wereld action game.quote:
Beetje zoals Witcher of meer als Elden Ring? Ik weet echt niets van de gamequote:Op donderdag 12 maart 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verhaal gedreven open wereld action game.
Gemaakt door een Koreaanse (ik vermoed niet het Noordelijke gedeelte) studio met een eigen engine.
Iig geen soulslike oid.quote:Op donderdag 12 maart 2026 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beetje zoals Witcher of meer als Elden Ring? Ik weet echt niets van de game
Volgens mij is het verhaal niet zo belangrijk ? Iig niet zoals bv Witcher 3. Vind ik wel jammer.quote:Op donderdag 12 maart 2026 21:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verhaal gedreven open wereld action game.
Gemaakt door een Koreaanse (ik vermoed niet het Noordelijke gedeelte) studio met een eigen engine.
Er is één Spanjaard die z’n impressions/review te vroeg online had gezegd en dit was kort zijn punten:quote:Op donderdag 12 maart 2026 23:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij is het verhaal niet zo belangrijk ? Iig niet zoals bv Witcher 3. Vind ik wel jammer.
Ik ga ook aan Space Marine II beginnen als ie volgende week op PS+ komt, staat al sinds release op de wishlist. Crimson komt wel ooit, lijkt me een game die over de jaren beter gaat worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2026 01:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb eigenlijk meer zin in Monster Hunter Stories 3
Een monster catching achtige game die echt tering goed scoort bij de critics
https://www.metacritic.co(...)atform=playstation-5
Space Marine 2 is wel lekker raggenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 10:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga ook aan Space Marine II beginnen als ie volgende week op PS+ komt, staat al sinds release op de wishlist. Crimson komt wel ooit, lijkt me een game die over de jaren beter gaat worden.
quote:"Pearl Abyss has confirmed that the game requires an internet connection for initial setup (day 1 patch). Once installation is complete, the game can be enjoyed offline. However, an internet connection will be required every time they release a patch, the game will not run otherwise."
Ik sta echt versteld toen ik dit zag. Heb ik lang niet meer gehad bij games dat het echt next-gen aanvoelde. Het verbaast me dat ze dit uit de huidige generatie consoles kunnen trekken.quote:Op donderdag 12 maart 2026 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Launch trailert:
Bekijk deze YouTube-video
Dit zijn, samen met de Digital Foundry filmpje hierboven, de eerste beelden die ik zie, aangezien ik de afgelopen maanden bewust video's vermeden heb, om er er zo blank mogelijk in te gaan.
Maar oh oh wat heb ik hier een zin in.
En nadat Pearl Abyss recent al een plaatje had vrijgegeven vwb de console specs, waarover toch wat zorgen waren, en het filmpje hierboven dat specifiek over de PS5 Pro versie gaat, heb ik wel vertrouwen in.
Sowieso wederom een Aziatische (Koreaans in dit geval) studio die weer even laat zien hoe het moet.
Zegt meer over de industrie. Red Dead Redemption 2 (PS4) en Horizon Forbidden West (PS5)hebben het jaren geleden al gedaan. Red Dead Redemption 2 hoort ook gewoon een Enhanced Edition te krijgen. De PS4 Pro versie die je ziet op de PS5 (Pro) is gewoon meh met Fake 4K en 30FPS. Unreal Engine 4 en 5 hebben de industrie ook niet in goede kant geduwd met een hoop issues.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik sta echt versteld toen ik dit zag. Heb ik lang niet meer gehad bij games dat het echt next-gen aanvoelde. Het verbaast me dat ze dit uit de huidige generatie consoles kunnen trekken.
Op detail niveau zijn de graphics niet speciaal maar de schaal... allememaggies.
Het is eigenlijk alsof je de landschappen van Death Stranding combineert met gewoon goede hack & slash gameplay
Echt zo'n game waarbij je continue even zit te gapen naar het landschap.
Klopt natuurlijk wel maar dit voelt toch weer een stapje hoger dan RDR2.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zegt meer over de industrie. Red Dead Redemption 2 (PS4) en Horizon Forbidden West (PS5)hebben het jaren geleden al gedaan. Red Dead Redemption 2 hoort ook gewoon een Enhanced Edition te krijgen. De PS4 Pro versie die je ziet op de PS5 (Pro) is gewoon meh met Fake 4K en 30FPS. Unreal Engine 4 en 5 hebben de industrie ook niet in goede kant geduwd met een hoop issues.
Heel veel zin in Crimson Desert. Eigenlijk samen met GTA VI de twee spellen waar ik meest zin in heb. Benieuwd of AC Black Flasg Resynced en het “vernieuwde” Starfield wat gaat worden.
YouTube kanaal Game World Art maakt hele interessante videos over hoe je een een realistisch en kloppende game wereld maakt. Die guy is toevallig een oud Rockstar dev heeft oa gewerkt aan RDR2. Heel interessant om zulke processen van zo’n perspectief te zien.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk wel maar dit voelt toch weer een stapje hoger dan RDR2.
Moet zeggen ben nu Kingdom Come Deliverance 2 aan het spelen en hoewel de graphics opzich niet de mooiste zijn, is de natuur echt fantastisch gedaan. Daar zie je goed dat het niet alleen pure graphics is, maar ook kennis van landschappen en hoe je realistische paden, beekjes en bossen maakt.
Het moment dat ze een glas met drinken perfectionerenquote:Op zondag 15 maart 2026 15:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben altijd geobsedeerd door water in games
Hoe het eruit ziet, hoe het stroomt, hoe het reageert op mensen en obstakels en zo.
Watervallen
Bohquote:Op zondag 15 maart 2026 15:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Het moment dat ze een glas met drinken perfectioneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |