SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Klopt gewooon.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:29 schreef Peejtur het volgende:
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
Dat is zoiets als 9,95. Klinkt beter dan 10,-quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:29 schreef Peejtur het volgende:
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
Ja theoretisch hebben ze gelijk. Maar vind het gewoon onzin.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Klopt gewooon.
Zag ineens Starfield verschijnen in de store
Dat.quote:Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Klopt gewooon.
Zag ineens Starfield verschijnen in de store
Dat dit kanquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.
En geen verschillende difficulty settings heeft.
Dus hou daar rekening mee.
SKIP!quote:Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.
En geen verschillende difficulty settings heeft.
Dus hou daar rekening mee.
dan moet je de andere kant oplopen ipv naar een hoger level gebied .... zo moeilijk is het nietquote:Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.
En geen verschillende difficulty settings heeft.
Dus hou daar rekening mee.
Net als bij Dark Souls. Bijna iedereen liep het kerkhof in. Och, een skelet is makkelijk te verslaan. Nou nee dusquote:Op woensdag 18 maart 2026 11:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moet je de andere kant oplopen ipv naar een hoger level gebied .... zo moeilijk is het niet
Skip! Niet je tijd waardquote:Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Klopt gewooon.
Zag ineens Starfield verschijnen in de store
Starfield wil ik nog wel een keer spelen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:56 schreef Divje het volgende:
Starfield allang uitgespeeld (x3) op PC want daar was het nog te redden met mods
Dont botherquote:Op woensdag 18 maart 2026 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Starfield wil ik nog wel een keer spelen.
hij ziet gewoon wat hij graag wilt zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Er zitten op 1 stukje een aantal seksshops. En wat hoeren die buiten staan. Is wel vlak naast een plek waar je vaak komt (bij Vic)
Maar op dat stukje na valt het wel heel erg mee qua dildos etc?
Ik heb eens de resterende 2 maanden van mijn basic abonnement omgezet naar extra (12 euro) om eens spiderman 2 te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
De PS Plus Extra/Premium games staan er ook in.
Vond deel 1 en Miles Morales ook beduidend leuker.quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:08 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb eens de resterende 2 maanden van mijn basic abonnement omgezet naar extra (12 euro) om eens spiderman 2 te doen.
Best een aardige game maar tot op heden ook niet meer dan dat.
Snap niet zo dat het zulke hoge cijfers kreeg.
Had jij Dragon's Dogma 2 gespeeld?quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Zin in Crimson Desert. Dat gaat GENIETEN worden
quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Net als bij Dark Souls. Bijna iedereen liep het kerkhof in. Och, een skelet is makkelijk te verslaan. Nou nee dus
En Wolverine, en X-Men.quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vond deel 1 en Miles Morales ook beduidend leuker.
Heb het na 3 delen eigenlijk ook wel gezien nu.
En ik snap dat het in New York hoort, maar dat heb ik wel gezien nu.
Komt sowieso nog een nieuwe Spiderman aan, en er zijn geruchten over een Venom spin-off.
Tja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |