abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 maart 2026 @ 09:14:54 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370259
Gisteren weer een heel stuk DHL Sim gespeeld, deel 2.
En aangekomen bij Chapter 10.

Boy o boy.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 09:29:17 #177
447051 crew  Peejtur
pi_220370307
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
  woensdag 18 maart 2026 @ 09:58:45 #178
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220370358
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:29 schreef Peejtur het volgende:
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:00:16 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370367
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:29 schreef Peejtur het volgende:
CD is morgen pas vanaf 23.00 te spelen. Zeg dan niet dat het vanaf 19 maart te spelen is.
Dat is zoiets als 9,95. Klinkt beter dan 10,- :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 10:15:44 #180
447051 crew  Peejtur
pi_220370547
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:

[..]
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
Ja theoretisch hebben ze gelijk. Maar vind het gewoon onzin.
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:37:38 #181
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220370703
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:

[..]
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
Dat.
Tot 23.59 is het gewoon 19 maart.

Wereldwijd launcht overal tegelijkertijd, dus in andere tijdzones is ie veel eerder te spelen.

Starfield zou ik mee wachten tot ie 2 of hooguit 3 tientjes is.

Destijds op de Series X gespeeld (day one op Game Pass), en die game is vermakelijk, maar niet meer dan dat.

[ Bericht 6% gewijzigd door StateOfMind op 18-03-2026 12:53:18 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 18 maart 2026 @ 10:41:47 #182
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220370735
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 10:47:46 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220370773
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
Dat dit kan :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:00:05 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220370916
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
SKIP! :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 18 maart 2026 @ 11:07:59 #185
1424 Jimbo
Gråtrunka
pi_220371005
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Crimson Desert willen halen: hou er rekening mee dat de game, zeker in het begin, een hele stijle curve heeft vwb de moeilijkheid.

En geen verschillende difficulty settings heeft.

Dus hou daar rekening mee.
dan moet je de andere kant oplopen ipv naar een hoger level gebied .... zo moeilijk is het niet
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 11:14:47 #186
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220371071
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:07 schreef Jimbo het volgende:

[..]
dan moet je de andere kant oplopen ipv naar een hoger level gebied .... zo moeilijk is het niet
Net als bij Dark Souls. Bijna iedereen liep het kerkhof in. Och, een skelet is makkelijk te verslaan. Nou nee dus :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:13:07 #187
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220371510
Zou eerder deze kopen

Bekijk deze YouTube-video

Crimson Desert ziet eruit als 720p op een base ps5 ofzo

[ Bericht 11% gewijzigd door MMaRsu op 18-03-2026 12:29:29 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:29:57 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220371607
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2026 09:58 schreef Divje het volgende:

[..]
Klopt gewooon.

Zag ineens Starfield verschijnen in de store :D
Skip! Niet je tijd waard
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 18 maart 2026 @ 12:56:06 #189
269692 Divje
brr brr patapim
pi_220371789
Starfield allang uitgespeeld (x3) op PC want daar was het nog te redden met mods :+
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 maart 2026 @ 13:09:51 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220371914
quote:
10s.gif Op woensdag 18 maart 2026 12:56 schreef Divje het volgende:
Starfield allang uitgespeeld (x3) op PC want daar was het nog te redden met mods :+
Starfield wil ik nog wel een keer spelen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:01:49 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220372226
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 13:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Starfield wil ik nog wel een keer spelen.
Dont bother

Dat zeg ik als iemand met de premium editie en een Vasco funko pop :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220372246
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 13:07 schreef over_hedge het volgende:
Er zitten op 1 stukje een aantal seksshops. En wat hoeren die buiten staan. Is wel vlak naast een plek waar je vaak komt (bij Vic)

Maar op dat stukje na valt het wel heel erg mee qua dildos etc?
hij ziet gewoon wat hij graag wilt zien.

Cyberpunk na ?1.4/1,5? was trouwens een prima game.
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:06:21 #193
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220372247
Zin in Crimson Desert. Dat gaat GENIETEN worden :)
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:07:08 #194
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220372250
Als je je vooral/alleen richt op de main quests en de faction quests, dan is ie wel vermakelijk.

Maar ook niet meer dan dat.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220372258
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 19:39 schreef StateOfMind het volgende:
De PS Plus Extra/Premium games staan er ook in.
Ik heb eens de resterende 2 maanden van mijn basic abonnement omgezet naar extra (12 euro) om eens spiderman 2 te doen.

Best een aardige game maar tot op heden ook niet meer dan dat.
Snap niet zo dat het zulke hoge cijfers kreeg.
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:16:16 #196
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220372289
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:08 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik heb eens de resterende 2 maanden van mijn basic abonnement omgezet naar extra (12 euro) om eens spiderman 2 te doen.

Best een aardige game maar tot op heden ook niet meer dan dat.
Snap niet zo dat het zulke hoge cijfers kreeg.
Vond deel 1 en Miles Morales ook beduidend leuker.

Heb het na 3 delen eigenlijk ook wel gezien nu.
En ik snap dat het in New York hoort, maar dat heb ik wel gezien nu.

Komt sowieso nog een nieuwe Spiderman aan, en er zijn geruchten over een Venom spin-off.
Tja :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 14:22:12 #197
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220372323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:06 schreef Scrummie het volgende:
Zin in Crimson Desert. Dat gaat GENIETEN worden :)
Had jij Dragon's Dogma 2 gespeeld?
What can change the nature of a man?
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 14:27:55 #198
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220372356
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Net als bij Dark Souls. Bijna iedereen liep het kerkhof in. Och, een skelet is makkelijk te verslaan. Nou nee dus :D
What can change the nature of a man?
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:28:20 #199
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220372365
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Vond deel 1 en Miles Morales ook beduidend leuker.

Heb het na 3 delen eigenlijk ook wel gezien nu.
En ik snap dat het in New York hoort, maar dat heb ik wel gezien nu.

Komt sowieso nog een nieuwe Spiderman aan, en er zijn geruchten over een Venom spin-off.
Tja :D
En Wolverine, en X-Men.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 18 maart 2026 @ 14:28:58 #200
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220372370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 14:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Had jij Dragon's Dogma 2 gespeeld?
nee, nooit van gehoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')