Kelly lijkt net op die verklede mannen in de film White Chicks.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:51 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)illiams-charity.html
Ik ben echt totaal niet op de hoogte dus wellicht zit ik er naast. Maar hoezo komt dit door rouw?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:42 schreef vencodark het volgende:
Hoe dan ook, het is geen normale of gezonde manier om met rouw om te gaan.
Het is wachten op het volgende drama binnen dit gezin.
Je moet wel een man de schuld geven!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet op de hoogte dus wellicht zit ik er naast. Maar hoezo komt dit door rouw?
Sharon heeft al jaren aan zichzelf laten sleutelen. Was ze niet met afvallen bezig als haar man nog had geleefd? Of is dit exact gebeurd na het overlijden?
Nee, is meer dat ‘men’ online zegt dat ‘we’ hen niet moesten beoordelen op hun uiterlijk omdat ze rouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet op de hoogte dus wellicht zit ik er naast. Maar hoezo komt dit door rouw?
Sharon heeft al jaren aan zichzelf laten sleutelen. Was ze niet met afvallen bezig als haar man nog had geleefd? Of is dit exact gebeurd na het overlijden?
Hoe durft hij dood te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet wel een man de schuld geven!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |