Kelly lijkt net op die verklede mannen in de film White Chicks.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 17:51 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)illiams-charity.html
Ik ben echt totaal niet op de hoogte dus wellicht zit ik er naast. Maar hoezo komt dit door rouw?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:42 schreef vencodark het volgende:
Hoe dan ook, het is geen normale of gezonde manier om met rouw om te gaan.
Het is wachten op het volgende drama binnen dit gezin.
Je moet wel een man de schuld geven!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet op de hoogte dus wellicht zit ik er naast. Maar hoezo komt dit door rouw?
Sharon heeft al jaren aan zichzelf laten sleutelen. Was ze niet met afvallen bezig als haar man nog had geleefd? Of is dit exact gebeurd na het overlijden?
Nee, is meer dat ‘men’ online zegt dat ‘we’ hen niet moesten beoordelen op hun uiterlijk omdat ze rouwen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet op de hoogte dus wellicht zit ik er naast. Maar hoezo komt dit door rouw?
Sharon heeft al jaren aan zichzelf laten sleutelen. Was ze niet met afvallen bezig als haar man nog had geleefd? Of is dit exact gebeurd na het overlijden?
Hoe durft hij dood te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 11:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet wel een man de schuld geven!
wat een dramatische foto (in dat rode overhemd)quote:Op zondag 19 april 2026 16:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Jonathan Van Ness
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is er iig niet mooier door geworden.quote:Op zondag 19 april 2026 21:16 schreef maily het volgende:
[..]
wat een dramatische foto (in dat rode overhemd)
Valt ook zeer op dat hij niet natuurlijk is afgevallen met wat sport erbij dus waarom hij zijn biceps flext is me ook onduidelijk.quote:Op zondag 19 april 2026 22:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij is er iig niet mooier door geworden.
Heeft al plaats gevonden. Kelly Obsourne heeft haar verloving verbroken en is er met ene vrouw vandoor, Sharon neemt deel aan een anti migratie demonstratie van een extreem rechts figuur.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:42 schreef vencodark het volgende:
Hoe dan ook, het is geen normale of gezonde manier om met rouw om te gaan.
Het is wachten op het volgende drama binnen dit gezin.
quote:Op maandag 20 april 2026 13:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heeft al plaats gevonden. Kelly Obsourne heeft haar verloving verbroken en is er met ene vrouw vandoor, Sharon neemt deel aan een anti migratie demonstratie van een extreem rechts figuur.
https://www.dailymail.com(...)ianc-Sid-Wilson.htmlquote:
Mogen ze zelf toch weten? Bepaal jij toch niet?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Celebs die bij zo’n protest tegen migratie aanwezig zijn,. Los van mijn eigen mening denk ik altijd; jij komt vrijwel niet met immigranten in aanraking in je rijke buurt dus waarom sta je daar? Zij kunnen zo het vliegtuig pakken en weggaan als shit de fan raakt.
Mogen ze zelf toch weten? Bepaal jij toch niet?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kan je net zo goed zeggen over celebs die pro pally zijn maar nooit een stap zouden durven te zetten in de Gaza. Dat is nog erger toch?
Daarom gaf ik ook het voorbeeldquote:Op dinsdag 21 april 2026 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mogen ze zelf toch weten? Bepaal jij toch niet?
Kan je me uitleggen waar ik zeg dat ik dat bepaal? En graag ook waar ik zeg dat de Gaza-situatie niet erger is?quote:Op dinsdag 21 april 2026 12:59 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Mogen ze zelf toch weten? Bepaal jij toch niet?
Misschien is het iets dat ze hen land zien afglijden?
Kan je net zo goed zeggen over celebs die pro pally zijn maar nooit een stap zouden durven te zetten in de Gaza. Dat is nog erger toch?
Nee, hij zegt het als eerste,quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:50 schreef maily het volgende:
[..]
Er gaat iets fout in je quote. Dat "bepaal jij toch niet" komt van Duderinnetje niet van epicbeardman.
quote:
Ik vind het geen raar statement, anders had ik ‘m niet gebruikt. Het is overigens ook geen conclusie en al helemaal geen ‘debiele’ conclusie. Mijn God, wat voelt iedereen zich ineens enorm aangevallen met zinnen als ‘en dat bepaal jij?!?’ en ‘debiele conclusies’,quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:55 schreef bleiblei het volgende:
Sowieso is het een raar statement van @:ChipsZak. Alsof de wereld ophoudt bij de voordeur. Ja voor sommigen wel. De meesten niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |