Ik doe mijn best! 😂quote:Op dinsdag 21 april 2026 18:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat het maar weer over Ozempic-spoken moet gaan.
Ik weet niet veel van diëten, maar mensen in m’n omgeving die op natuurlijke wijze flink zijn afgevallen krijgen ook gewoon dit soort zielige (weet even geen beter woord) hoofden.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik weet niet zeker of het Ozempic is maar Thomas Berge. De gast is 36 jaar. Laat dat even bezinken als je kijkt naar onderstaande foto’s. Zou gaan zijn om 30 kilo binnen drie jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is voor geen van beiden een complimentquote:Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Thomas lijkt op die eerste foto een beetje op Tygo Gernandt
Hoe lang hebben die erover gedaan om zo’n 30 kilo af te vallen en dan ook nog ‘in shape’ te raken? Althans, dat hij helemaal in shape is, zijn de woorden van Wolter Kroes nadat hij op Instagram zei dat Thomas er tien jaar ouder is uit gaan zien (hij heeft gelijk) en moest oppassen ,quote:Op zondag 17 mei 2026 10:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet veel van diëten, maar mensen in m’n omgeving die op natuurlijke wijze flink zijn afgevallen krijgen ook gewoon dit soort zielige (weet even geen beter woord) hoofden.
Ik denk dat als er 30 afgaat dit gewoon het gevolg is.
Het enige dat me eigenlijk opvalt is dat kunstzinnige rijtje spierwitte facings.(Het lijkt net een oude vent van 60 met kunstgebit.)
En dat uit de mond van iemand die frisse witte tanden belangrijk vindt.
Even geloerd, maar ik weet niet wat voor dertigers jij in je omgeving hebt,quote:Op zondag 17 mei 2026 11:48 schreef Pisces29 het volgende:
Even gekeken op zijn insta. Daar die ik echt geen foto’s zoals de eerste foto hier. Is gewoon een extreem ongelukkig shot.
Geef hem normale facings en hij ziet er gewoon als eind dertig uit. Of 40. Imo.
Hij is knapper dan de gemiddelde dertiger. Hij heeft alleen een slechtere huid dan de gemiddelde dertiger. Het grote afvallen maakt bijna altijd oud.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Even geloerd, maar ik weet niet wat voor dertigers jij in je omgeving hebt,. Voor halverwege de dertig vind ik hem er nog steeds extreem oud uitzien. De mannelijke dertigers in mijn leven zitten verder in de dertig of juist begin veertig en die zien er stuk voor stuk beter uit. Sure, hij ziet er niet meer uit als in de vijftig maar eh, zeker wel 45 imo.
Hij heet Chielquote:Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef Deisyy het volgende:
Thomas lijkt op die eerste foto een beetje op Tygo Gernandt
Dat neemt allemaal niet weg dat hij een stuk ouder lijkt. Maakt niet uit waardoor het is gekomen. We hadden het over hoe oud hij eruit ziet nu. Overigens vind ik het zelf totaal geen knappe vent, maar dat terzijde.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is knapper dan de gemiddelde dertiger. Hij heeft alleen een slechtere huid dan de gemiddelde dertiger. Het grote afvallen maakt bijna altijd oud.
Hij heeft geen overgewicht meer, dat lijkt me als eerste belangrijk. En verder moet je het maar doen met wat je gegeven is.
Als kind gewoon prachtige tanden. Misschien dan geen facings en alleen zo spierwit laten maken.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wat de hellie die tanden. Alsof hij een bitje inheeft
Zij is al in de 70 toch?quote:Op maandag 18 mei 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook wel vrij goor
Is zij nog steeds met dezelfde man? Wat leuk.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:47 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook wel vrij goor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |