abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220281654
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Helaas niet. En dan was dit een gemiddeld (vrij matig) hotel, door de week in maart. Het kan nog veel duurder.
Even gekeken, ben in 96 daar geweest en vond het toen al prijzig maar geen idee meer wat ik er toen heb uitgegeven. Wij hadden 2 dagen Eurodisney en 2 dagen parijs. Aan eten weinig uitgegeven met een 8 en 5 jarige
We have far more in common than that which devides us..
pi_220281867
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Tja, toen Amir de Gouden Kalf won met “Close your eyes Hind” (dat spreek je uit als Hint) sprak de presentator (die toch vast wel een voorbereiding had gehad en de dood van Hind was best vaak in het nieuws geweest) de naam uit als Haind :?
Ik mis wel ontzettend een komma in die titel trouwens :@
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220281878
Ik kreeg gisteravond van een FOK!ker een jaarabbo op Landschap NH, hoe lief!
Hij mocht 3 codes weggeven als donateur O+ kweeniezogoed of ik hem zal taggen, het is geen culler.
pi_220281898
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 10:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Team Lucky w/ en ik ben geboren in HAARlem.
En Kaatje woont in ARNhem.
Ja, duh :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220281906
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 12:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik mis wel ontzettend een komma in die titel trouwens :@
Nooit bij nagedacht :o maar je hebt helemaal gelijk. Apart dat niemand van de productie daar op gewezen heeft.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220281907
In Utreg is de langst lopende discussie niet over een klemtOOn maar is het DE neude of HET neude :P
pi_220281919
En Haarlemmers spreken de lem uit als lum. HAARlum. :+
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:10:23 #98
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220281970
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 07:17 schreef derLudolf het volgende:
Vijf werkwoorden achter elkaar, is dat te overtreffen?
Zeven infinitieven voor je: Ik zou jou daar weleens hebben willen zien durven blijven staan kijken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220281975
Goed verslag, Lucky! Ik ben de organiseerder en degene met de tas 8-) ik heb net de zomervakantie geregeld, rijkelijk laat maar niet minder prima :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:11:23 #100
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220281981
Tevens goedemiddag cullies :W Alles wel met iedereen? *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220281987
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nooit bij nagedacht :o maar je hebt helemaal gelijk. Apart dat niemand van de productie daar op gewezen heeft.
Ja raar wel. Ik ging uit van een stijlmiddel? Het lijkt me zo'n statement op zo'n opvallende weglating te kiezen voor je titel. Ik lees het wel (dus) verkeerd, zoiets als ik ook "Close your eyes now" zou uitspreken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:14:50 #102
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220282008
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:04 schreef Blues het volgende:
In Utreg is de langst lopende discussie niet over een klemtOOn maar is het DE neude of HET neude :P
kutnaam voor een straat ook gewoon.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220282015
Ik wacht nu op een bericht van Lienekien met een linkje naar de uitleg dat er geen komma voor een naam hoeft :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220282025
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja raar wel. Ik ging uit van een stijlmiddel? Het lijkt me zo'n statement op zo'n opvallende weglating te kiezen voor je titel. Ik lees het wel (dus) verkeerd, zoiets als ik ook "Close your eyes now" zou uitspreken.
Ik weet niet wie de titel verzonnen heeft. Zijn Nederlands is echt heel goed op wat kleine dingetjes na. En hij staat ook open voor verbeteringen, dus zal niemand hem erop gewezen hebben.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220282047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
kutnaam voor een straat ook gewoon.
Top voor een plein *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220282067
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
kutnaam voor een straat ook gewoon.
Plein :P
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:20:14 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220282069
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:10 schreef Clubsoda het volgende:
Goed verslag, Lucky! Ik ben de organiseerder en degene met de tas 8-) ik heb net de zomervakantie geregeld, rijkelijk laat maar niet minder prima :Y
Ja maar voor je eigen gezin. Je jongste neemt vast niet zelf zijn luiers mee.
Spoilers!
pi_220282113
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik weet niet wie de titel verzonnen heeft. Zijn Nederlands is echt heel goed op wat kleine dingetjes na. En hij staat ook open voor verbeteringen, dus zal niemand hem erop gewezen hebben.
Zonde wel. Of ik ben de enige die hier een error van krijgt. Dat is wel vaker zo :+ het doet niets af aan de prestatie van een gouden kalf *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220282149
Grote blij, de was hangt buiten *O*
Prima temperatuur buiten, maar sluier bewolking, niet echt buiten zit weer dus straks verder schoonmaken op het balkon
We have far more in common than that which devides us..
pi_220282192
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:23 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zonde wel. Of ik ben de enige die hier een error van krijgt. Dat is wel vaker zo :+ het doet niets af aan de prestatie van een gouden kalf *O*
Ik vergeet nooit de tekst in een krant over een uitspraak van een rechter in Italië “tevens beviel de rechter”. Mailtje gestuurd naar de krant met de vraag of het een jongen of meisje was geworden, nooit antwoord gehad maar een paar weken erna stond het er nog. _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_220282201
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja maar voor je eigen gezin. Je jongste neemt vast niet zelf zijn luiers mee.
Wel waar ja. Omdat niemand anders op mijn bezigheid en tas zit te wachten :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220282302
*O* Zoon van kennissen heeft de eerste medaille voor Nederland gewonnen op de Paralympics
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:42:56 #113
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220282361
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Plein :P
ja en dat stuk straat erlangs :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220282379
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben een meehobbelaar op tripjes. Ik wil ook nooit mee. Maar omdat ik fantastisch gezelschap ben moet dat soms toch. Dan lopen we met x Rotterdammers in stad y, waar het met geluk dan iig iets zonniger is dan in Rotterdam. Verder zouden we in Rotterdam ook z dagen kunnen vullen met dingen die we nog niet kennen, maar soit. Ik weiger ook mee te denken en te plannen. Stuur me maar een tikkie en ik hobbel wel mee. Ik beloof dan wel altijd niet te klagen en te zeuren en nergens commentaar op te hebben en dat doe ik dan ook braaf.

Ik zou bij Disney wel een grens trekken. Na dit verslag nog meer.
Als ik het weer aankan weer eens samen naar de Efteling?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:45:04 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220282382
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ik wacht nu op een bericht van Lienekien met een linkje naar de uitleg dat er geen komma voor een naam hoeft :+
Snelle zoekopdracht zegt me dat de komma logisch is in zowel Nederlands als Engels.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:47:14 #116
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220282409
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Snelle zoekopdracht zegt me dat de komma logisch is in zowel Nederlands als Engels.
The Oxford Comma.

Now let's eat, children!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:53:55 #117
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220282500
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
The Oxford Comma.

Now let's eat, children!
Not sure if serious.

Maar dit is geen Oxford comma, volgens mij.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 7 maart 2026 @ 13:55:47 #118
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220282525
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Not sure if serious.

Maar dit is geen Oxford comma, volgens mij.
Niet? Oh :s) Nou ja boeiend *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220282698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nooit bij nagedacht :o maar je hebt helemaal gelijk. Apart dat niemand van de productie daar op gewezen heeft.
Ik weet het niet hoor. Met komma is wel een andere zin, misschien mooier, maar imo is zonder niet per se fout.
Pak een koekje @Clubsoda :9~
Doe je ogen dicht Kaatje.
Kan toch prima?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220282781
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 13:01 schreef Blues het volgende:
Ik kreeg gisteravond van een FOK!ker een jaarabbo op Landschap NH, hoe lief!
Hij mocht 3 codes weggeven als donateur O+ kweeniezogoed of ik hem zal taggen, het is geen culler.
Kun je hem dm’n dan.
Wat een leuk gebaar!

“Even” bestaat niet: gewoon 2 uur bezig met 2 badges cupcakes met appelstukjes bakken in de nieuwe oven.
Klaarzetten - wegen - appels schillen - maken - machine schoon - afwas etc etc.
Nu zit ik met koffie # 3.

Goed verslag en wat een kosten toch ook @Lucky_Strike .
Planner Lucky…Dat herken ik wel. 😎
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')