Wat stel je, je daarbij voor. Net zoals Frankrijk de euro-drukpers gebruiken, oftewel monetaire financiering, belastingverhogingen ? Veel meer smaken zijn er volgens mij niet.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De prioriteiten van dit kabinet liggen duidelijk niet bij de burgers. Ik hoop dat we later dit jaar weer mogen stemmen en dat dan er een regering komt die wel voor de burger opkomt.
De VVD is natuurlijk mede verantwoordelijk, maar net doen alsof dit alleen de VVD is, is belachelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die garantie krijg je er gratis bij als de VVD aanschuift.
En dat is dan weer iets wat ik niet gezegd hebquote:Op woensdag 4 maart 2026 19:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De VVD is natuurlijk mede verantwoordelijk, maar net doen alsof dit alleen de VVD is, is belachelijk.
Jawel hoor. Minder uitgeven aan zaken die niet opportuun zijn. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat Jatten de klimaatpremier wil worden en dus daar ik weet niet hoeveel geld naartoe mag, terwijl we feitelijk het probleem alleen maar verergeren door verplaatsing en daarmee onszelf economisch in de voet schieten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:05 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Wat stel je, je daarbij voor. Net zoals Frankrijk de euro-drukpers gebruiken, oftewel monetaire financiering, Belastingverhogingen ? Veel meer smaken zijn er volgens mij niet.
Die garantie heb je ook als de VVD niet aanschuift.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dat is dan weer iets wat ik niet gezegd hebik zeg dat je de garantie krijgt dat het kabinet er niet voor de burger zit, als de VVD aanschuift.
Is dat zo? Als je me dat kunt garanderen zal ik vanaf nu elke stempas die bij mij bezorgd wordt direct ritueel verbranden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die garantie heb je ook als de VVD niet aanschuift.
Het klimaatbeleid is volgens mij vooral door de EU afgedwongen, daar zit denk ik weinig rek in. Het gebruik van het sociaal en zorgstelsel zal vanwege demografische oorzaken, zowel landelijk als internationaal eerder toe dan afnemen.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Minder uitgeven aan zaken die niet opportuun zijn. Het is natuurlijk te zot voor woorden dat Jatten de klimaatpremier wil worden en dus daar ik weet niet hoeveel geld naartoe mag, terwijl we feitelijk het probleem alleen maar verergeren door verplaatsing en daarmee onszelf economisch in de voet schieten.
Want dat is steevast de uitkomst van het klimaatbeleid.
Het niet daadwerkelijk aanpakken van de asielindustrie is ook zoiets. Lekker achter de rok van VDL schuilen en we weten al lang dat wat er gaat gebeuren in de praktijk niets gaat uithalen, maar zo wint men weer wat tijd en onderwijl hebben we steeds meer mensen die hun leven lang aan het staatsinfuus zullen hangen.
En zo zijn er wel meer zaken te benoemen.
Dat is wel een zege voor Nederland. Weer een XR gek minder.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:37 schreef Mikeytt het volgende:
Aan de andere kant... nederland wil rechts, dus krijgt rechts. Succes met arbeidsmigratie om gaten op te vullen. Ik ga het land uit
Bij dezen gegarandeerd.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat zo? Als je me dat kunt garanderen zal ik vanaf nu elke stempas die bij mij bezorgd wordt direct ritueel verbranden.
Wil je een filmpje zien van mij die de stempas voor de gemeenteraadsverkiezingen in de fik zet, of geloof je het wel? Is wel veel werk namelijk om het weer ergens te moeten uploaden.quote:
De EU moet dan ook op die punten bijgestuurd worden. Het kan gewoon niet. Je kan niet EN mondiaal vooroplopen met klimaatbeleid EN de immigratiedeur wagenwijd open EN je sociale voorzieningen houden EN veel meer geld aan defensie uitgeven EN de welvaart op peil houden.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:16 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het klimaatbeleid is volgens mij vooral door de EU afgedwongen, daar zit denk ik weinig rek in. Het gebruik van het sociaal en zorgstelsel zal vanwege demografische oorzaken, zowel landelijk als internationaal eerder toe dan afnemen.
Een mooie foto wellicht?quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wil je een filmpje zien van mij die de stempas voor de gemeenteraadsverkiezingen in de fik zet, of geloof je het wel? Is wel veel werk namelijk om het weer ergens te moeten uploaden.
Ik verwacht dat het zooitje dan ook vanzelf gaat imploderen hier, want de illusie dat, dat allemaal tegelijkertijd kan is endemisch. De realiteit zal weerbarstiger blijken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De EU moet dan ook op die punten bijgestuurd worden. Het kan gewoon niet. Je kan niet EN mondiaal vooroplopen met klimaatbeleid EN de immigratiedeur wagenwijd open EN je sociale voorzieningen houden EN veel meer geld aan defensie uitgeven EN de welvaart op peil houden.
Dan moeten het wel meerdere foto's worden zodat ook echt goed verifieerbaar is dat het mijn stempas betreft.quote:
Iedereen kan straks wel op een windmolen kijken vanuit zijn woonkamer. Dat is ook belangrijk.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Verschil tussen arm en rijk alleen maar groter maken.
Het meest mobiel zijn vermoed ik de armen en rijken. De middenmoot heeft te veel te verliezen en te weinig om zonder veel moeite te kunnen migreren. Armen hebben weinig tot niets te verliezen en veel te winnen. Deze 'filter' werking zorgt voor nivellering als landen er niet veel aan doen de rijken te behouden en de armen buiten de deur te houden. Met name de houding die de meeste noord-europese landen er (nog) op nahouden imo.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Verschil tussen arm en rijk alleen maar groter maken.
Ben al een jaar geen lid van XR.quote:Op woensdag 4 maart 2026 19:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is wel een zege voor Nederland. Weer een XR gek minder.
Bij mijn oudste kreeg mijn man met moeite twee dagen vrij, bij de tweede waren dat al vier dagen, bij de derde tien, bij de vierde ook, bij de vijfde ineens twintig ouderdagen.quote:
Exact! Spijker op z'n kop.quote:Op woensdag 4 maart 2026 18:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is toch irrelevant? Een goed financieel vangnet is nodig om vrouwen niet te laten boeten voor het feit dat zij degenen zijn die kinderen op de wereld zetten. Het gaat dus uiteindelijk gewoon om vrouwenrechten.
Het is asociaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |