europa kan dit niet meer, 0 bommenwerpersquote:
quote:Zoon Khamenei genoemd als opvolger
Mojtaba Khamenei,de 56-jarige zoon
van de Iraanse ayatollah Khamenei,lijkt
een voorname kandidaat om zijn zaterdag
gedode vader op te volgen als opperste
leider van het land. Dat meldt The New
York Times op basis van drie Iraanse
functionarissen. Ook Iraanse media
noemen zijn naam.
Mojtaba Khamenei geldt als hardliner.
Hij moet er naar verluidt voor zorgen
dat het streng-islamitische regime op
de been blijft na de dood van zijn
vader. Hij zou naar voren zijn geschoven
door de machtige Revolutionaire Garde.
Onduidelijk is waar Mojtaba Khamenei
zich bevindt. Hij is al langer niet in
het openbaar gezien.
hmmquote:
Dat lijkt me voor de hand liggend dat deze getroffen zouden worden na zo'n aanval.quote:Op woensdag 4 maart 2026 04:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat wij maar het halve verhaal kennen want dat Iran nu op allerlei Golfstaten raketten afvuurt zal een reden hebben.
Wat een vernietigende krachtquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
europa kan dit niet meer, 0 bommenwerpers
tijd om daar eens wat aan te doen
letterlijk niemand zegt dat ze pro lgbtq en het hele alfabet zijnquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:18 schreef Since2003 het volgende:
Mooi hé er bestaan maar 2 mogelijkheden volgens volgens 'sommigen'. Pro ayatollah OF Pro Israël, Amerika en LGBTQ en het hele alfabet. Want ineens zijn het allemaal closet-westerlingen ofzo. Omdat er wat mensen juichen toen de ayatollah dood was. En nou wordt er ook nog gedaan alsof Iran stiekem massaal voor het tweede is. Terwijl de hele golfregio geneukt wordt door Iran.
Mijn hemel zeg.
@Digi2quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:06 schreef Perrin het volgende:
Stukje carpetbombing.
(edit: uit betrouwbare bron gehoord dat dit geen carpetbombing is maar gerichte JDAMs, maar zo zag het er voor een leek als mij wel uit)
[ x ]
Europa heeft in 1e instantie vooral wapentuig nodig om rondvliegende projectielen, zoals bijv. bommenwerpers, uit de lucht te schieten.quote:
Ik denk dat Trump hierop doelde. De grote bommenwerpers die nu vrij spel hebben.quote:
Wow je hebt me man. ik zeg je eerlijk ik gooi radicaal feminisme en LGBTQ en die reutemeteut op dezelfde stapel. Doen mensen met wel meer dingen, zo lees ik. Denk juichende Iraanse spectators.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
letterlijk niemant zegt dat ze pro lgbtq en het hele alfabet zijn
letterlijk niemand, zijn ze niet, ga ergens anders trollen joh
geen idee welk punt je probeert te makenquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:24 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Wow je hebt me man. ik zeg je eerlijk ik gooi radicaal feminisme en LGBTQ en die reutemeteut op dezelfde stapel. Doen mensen met wel meer dingen, zo lees ik. Denk juichende Iraanse spectators.
Zou kunnen ja, die kunnen wel een grote golf zijn en veroorzaken.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump hierop doelde. De grote bommenwerpers die nu vrij spel hebben.
Oh, het punt. Nou, het punt is dus dat er maar bar weinig Iraniërs in die liberale kast zitten.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee welk punt je probeert te maken
wat je zei klopt niet
Waarom dan dat groepje hier dit roept dat Israel en de VS het goed doen?quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:02 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Iran regime heeft dit over zichzelf afgeroepen, het lag wel in de lijn der verwachtingen.
En ik gun iedereen vrijheid en een goed leven, dus doe niet net of de onverschilligheid bij mij ligt.
Het is gewoon niet anders, dat bepalen de grote jongens wel even voor de rest van de wereld.
We weten wel dat het alles behalve om Iran en de burgers zelf gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Trump en zijn achterban weten zelf niet eens wat ze willen. Omdat er van alles door elkaar geluld word lijkt het er steeds meer op dat ze gewoon zijn gaan schieten en bombarderen op hoop van zegen zonder uitgedacht plan.
Er vliegt nog 1 Avro Vulcan. Dat maakt pas indrukquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:10 schreef sp3c het volgende:
zouden er nog concordes zijn?
zul je best kunnen verbommenwerperen
Terwijl er wel meer doel lijken te bereiken. Althans zo lijkt het op de livecamsquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:33 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Einde van de week is het klaar met de ballistische raketten.
XH558 vliegt al 10 jaar niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er vliegt nog 1 Avro Vulcan. Dat maakt pas indruk
Ow jammer, ik dacht dat een hobby clubje dat ding onderhield. Ooit nog zien vliegen op Volkel. Machtig dingquote:Op woensdag 4 maart 2026 08:39 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
XH558 vliegt al 10 jaar niet meer.
Sterker nog, volgens Ahmadinejad waren er helemaal geen homo's in Iran.quote:Op woensdag 4 maart 2026 08:34 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Oh, het punt. Nou, het punt is dus dat er maar bar weinig Iraniërs in die liberale kast zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |