Dat verwacht ik ook. Het regime spartelt nu nog wat. Er komt een grote afrekening zometeen, door het Iraanse volk.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Er komen geen grondtroepen joh, veel te link. Vanuit de lucht is er zat te raken daaro. Over een paar dagen komt er amper meer wat uit Iran verwacht ik.
Ja, de Koeweitse luchtafweer werkt wel, soort van.quote:
There is no such thing as friendly fire.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Op dit moment doen de allies van de VS meer schade dan Iran![]()
[ afbeelding ]
Zo te lezen kijk jij teveel het NOS journaal. Wat jij beweert zeggen Trump en Netanyahu nu helemaal niet.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:27 schreef recidivist het volgende:
[..]
Je kijkt teveel MSM. Het is op lucht gebaseerd maar ik snap dat je dat (nog) niet gelooft. Komt wel in de aankomende week. Tot nu toe roept zowel Trump als Netanyahu elke dag het Iraanse volk in opstand te kijken: "jullie moeten het nu afmaken". Zouden ze beseffen dat Iraniers (ook die het regime haten) nu totaal andere zaken aan hun hoofd hebben? Het is puur overleven en geen enkel zicht op wat de dag van morgen of volgende week zal brengen.
Bohhh deze kippetje zou ik wel even serieus nemenquote:Op maandag 2 maart 2026 11:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zag filmpje van deze influencer voorbij komen
Dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:21 schreef Vis1980 het volgende:
555 mensen inmiddels dood, je hoeft er alleen nog maar giro voor te zetten.
Nou, in ieder geval geen zomer, want vorige week nog vloog er een bijna tegen mij aan op de piste (al zal de zwaluw zeggen dat ik tegen hem aan vloog, maar dat terzijde).quote:Op maandag 2 maart 2026 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Beetje kibbelen en prikkelen hoort erbij
Soms moet je een ei breken om een omelet te bakken en één zwaluw maakt... eh... ook iets.
Krijg je hele domme babies van.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:30 schreef alternatif het volgende:
[..]
Bohhh deze kippetje zou ik wel even serieus nemen
In de game settings hadden ze het uit kunnen zetten gewoon.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
There is no such thing as friendly fire.
Niemand heeft gezegd dat ze die al hadden. Ze waren alleen gevaarlijk dichtbij kennelijk.quote:Op maandag 2 maart 2026 11:11 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ik denk dat als iran kermwapens had, dan had de vs en il hen niet aangevallen. En als rusland en n-k geen kernwapens hadden dan waren ze allang op hun plek gezet.
Net als Irakquote:Op maandag 2 maart 2026 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ze die al hadden. Ze waren alleen gevaarlijk dichtbij kennelijk.
Dat wordt al 30 jaar geroepen. En afgelopen zomer zei Trump nog dat de operatie tegen Iran dusdanig succesvol was dat de nucleaire dreiging was uitgeschakeld.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niemand heeft gezegd dat ze die al hadden. Ze waren alleen gevaarlijk dichtbij kennelijk.
Precies. Het opzettelijke gebrek aan kritisch vermogen is toch wel stuitend bij sommigen. Ze waren enorm dichtbij, aldus de Mossadquote:
Daar helpt zelfs een blik Polen niet meer.quote:
Het mag natuurlijk duidelijk zijn dat Iran dat kernprogramma niet had opgegeven, ondanks de schade aan de ondergrondse bunkers waar uranium werd gewonnen. Daarmee blijft het op de korte of lange termijn een gevaar voor de wereld.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt al 30 jaar geroepen. En afgelopen zomer zei Trump nog dat de operatie tegen Iran dusdanig succesvol was dat de nucleaire dreiging was uitgeschakeld.
Dat Khamenei dood is en het regime mogelijk aan het wankelen wordt gebracht valt natuurlijk toe te juichen. Maar dat gelul over kernwapens is tamelijk onzinnig.
Ik heb best veel mensen horen beweren dat Trump overdreef met het succes van die actie.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat wordt al 30 jaar geroepen. En afgelopen zomer zei Trump nog dat de operatie tegen Iran dusdanig succesvol was dat de nucleaire dreiging was uitgeschakeld.
Dat Khamenei dood is en het regime mogelijk aan het wankelen wordt gebracht valt natuurlijk toe te juichen. Maar dat gelul over kernwapens is tamelijk onzinnig.
Punt is vooral dat er geen sprake was van een acuut gevaar. Deze dreiging wordt ons al tientallen jaren voorgespiegeld, nog voordat jij überhaupt was geboren.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het mag natuurlijk duidelijk zijn dat Iran dat kernprogramma niet had opgegeven, ondanks de schade aan de ondergrondse bunkers waar uranium werd gewonnen. Daarmee blijft het op de korte of lange termijn een gevaar voor de wereld.
Dit absoluut verwerpelijke moslimfundamentalistische regime met een diepe haat jegens het Weten en warme banden met China en Rusland, wil je simpelweg niet met kernwapens zien.
Kennelijk houden veel mensen van westerse leugens en gelooft men graag wat men wilt horen.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geloof nooit zomaar wat de overheid zegt, dus mij moet je niet aankijken als het daarom gaat.quote:Op maandag 2 maart 2026 12:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kennelijk houden veel mensen van westerse leugens en gelooft men graag wat men wilt horen.
Bij de vorige aanval op nucleaire installaties in Iran in juni 2025 hoorden we de oorloghitsers schreeuwen dat ze 10 jaar terug in de tijd gebombardeerd waren. Mensen met een wat genuanceerder beeld over de uitvoering werden als landverraders afgeschilderd. En nu nog geen jaar later moeten we opeens geloven dat de genuanceerde zogenaamde landverraders toch gelijk hadden..
Zoals die plaatser hier al tijden meer nepnieuws dan echt nieuws kan blijven plaatsen alles voor de views van fok dat er minder users overblijven door de herhalende leugenaars een podium te blijven geven vinden de beleidsmakers hier nog steeds vreemd ...quote:Op maandag 2 maart 2026 12:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat een troll net doet of dit van het officiële Iraanse account komt...maar wie weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |