Goede onderbouwing joh.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Okay, niet dus. Jammer, mis je een hoop door in je leven.
Denk eerder het 2de. Die zullen er op een gegeven moment ook wel klaar mee raken.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Doel zal zijn om de support voor Amerika in deze strijd af te breken maar het kan ook omslaan in een grotere coalitie tegen Iran. Dus wel hoog spel van Iran om landen rondom aan te vallen.
Saoedi-Arabië heeft een prima leger als het goed is, die zouden toch in staat moeten zijn om terug te slaan.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag is hoe lang de golfstaten en Saudi Arabië dit willen of kunnen volhouden. Als Iran ze kan blijven aanvallen dan is dat een probleem.
Lekker laten gaan joh.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is er in jouw leven nog iets anders dan moslimhaat? Tuinieren misschien? Diamond painting?
Hoe meer landen kernwapens hebben, hoe groter de kans dat een gek aan de knoppen komt te zitten.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Beste = niemand kernwapens.
Tweede beste = zoveel mogelijk landen kernwapens. Althans, als je om veiligheid van iedereen geeft. De reden dat men niet wil dat Iran kernwapens gaat bezitten, is omdat zij dan natuurlijk nog meer macht hebben om hun agenda door te drukken.
Die gaan alleen maar onze olie proberen te sourcen. Wat denk je dat er hier gebeurd aan de pomp met ook nog eens een halve gare klimaatdrammer in den haag aan het roer?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Grote bijvangst voor de VS is momenteel dat China nu flinke tekorten krijgt. Eerst door Venezuela en nu ook niks meer vanuit Iran.
Terugslaan heeft alleen nut als je daarmee kan voorkomen dat Iran je kan blijven bestoken.. Dé vraag is hoe lang Iran deze tegenaanvallen kan blijven volhouden.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië heeft een prima leger als het goed is, die zouden toch in staat moeten zijn om terug te slaan.
Alweer.quote:
Vreemde beschuldiging dit.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is er in jouw leven nog iets anders dan moslimhaat? Tuinieren misschien? Diamond painting?
Ik heb niet eens moslimhaat, ik vind het verachtelijke mensen slechts.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze dat niet. Voor hen is het voldoende dat Iran zo gedestabiliseerd wordt dat ze geen kernwapen meer kunnen ontwikkelen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het probleem waar ik mee zit. Nou ja probleem is of die Yanks wel een exit strategie bedacht hebben. Dat gezegd hebbende ben ik het eens met M de Kruif
Bekijk deze YouTube-video
Ik neem aan dat je jezelf als objectief beschouwd.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Integendeel, zinloos is het allerminst. Het Iraanse regime omver werpen is een nobel streven wat het Midden-Oosten een veel veiligere plek zou maken, wellicht zelfs een plek waar ruimte ontstaat voor vrede. En vergeet hierbij ook niet dat een zeer belangrijke bondgenoot van China en Rusland wegvalt, een bondgenoot die ook de Russen steunt in Oekraïne met wapens.
Als je een langs die rare haat jegens Trump en afkeer van de eigen cultuur zou kijken, dan zou je dit wellicht kunnen erkennen, maar sommigen zijn hierdoor helaas volledig verblind wat een objectieve blik op deze huidige situatie onmogelijk maakt.
En jij, waarom woon je in het moderne westen dat je soms zo lijkt te haten?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekker laten gaan joh.
Zijn leven bestaat uit niets anders dan trollen en diepe moslim haat.
Met totale luchtoverwicht is het wel snel klaar lijkt mij. Kunnen de rakketten en drones al bij de bron worden vernietigd.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terugslaan heeft alleen nut als je daarmee kan voorkomen dat Iran je kan blijven bestoken.. Dé vraag is hoe lang Iran deze tegenaanvallen kan blijven volhouden.
Ik denk dat de CIA en Mossad dit soort dingen prima weten, maar niet met jou delen.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar wat dan?
Moeten we maar oorlogje voeren over dingen die we niet weten?
Dat is een zeer gevaarlijke basis.
Ik ben misschien naief, maar de feiten die we weten laten eigenlijk alleen maar onwetendheid zien.
Dat zal wellicht niet zo zijn, maar goed dat weten we niet.
Overigens is de Russische dreiging veel realistischer, waarom doen we daar dan niets?
En ja ook daarin ben ik misschien naief, want ik geloof niet dat Rusland wat gaan doen. Maar goed.
Valt wel mee hoor. Ik heb z'n post historie goed teruggelezen, daar komt weinig positiefs uit.quote:
Waar staat de VS de ontwikkeling van kernwapens toe door dit soort regimes?quote:Op maandag 2 maart 2026 10:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat fijn dat de VS zich dan maar tot 1 regio beperkt. Vind je niet?
Dat is het geopolitieke spel waar het natuurlijk om draait. China is in de ogen van de VS de grootste bedreiging. Dus moet je in Iran een leiding plaatsen die de VS gezind is en zich tegen China keert.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:35 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Grote bijvangst voor de VS is momenteel dat China nu flinke tekorten krijgt. Eerst door Venezuela en nu ook niks meer vanuit Iran.
Eens.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:33 schreef Cherni het volgende:
Zoals ik eerder heb aangeven sta ik niet te wachten op chaos en aanhangers van dat regime massaal vluchten en allerhande splinter groeperingen onstaan.
De Saudiers konden de Houthis niet eens aan en hebben die oorlog maar verlaten en vrede met hen gesloten omdat het hopeloos was. En daarbij hadden ze ook nog de hulp van de Emiraten die allerlei huurlingen Jemen in stuurden om de Houthis ook op de grond te bevechten. En ook nu is de kans groot dat Saudie Arabie aan hun zuidgrens met Jemen en de Houthis dan weer een nieuw front erbij krijgen....iets waar ze eindelijk 4/5 jaar rust in huis hadden nadat ze met de Houthis op de betere hand waren de laatste jaren.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:38 schreef HowardRoark het volgende:
Saoedi-Arabië heeft een prima leger als het goed is, die zouden toch in staat moeten zijn om terug te slaan.
Dan zou je toch moeten kunnen concluderen dat het hier om extremisme gaat, niet om alle moslims.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ik heb z'n post historie goed teruggelezen, daar komt weinig positiefs uit.
Ik heb een hekel aan extremisme in het algemeen, maakt niet uit of dat christenen, moslims, links of rechts zijn / is.
Een beetje rustig aan, we zitten met z'n allen op 1 klein blauw bolletje.
Dat zal nog niet zo makkelijk gaan.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat is het geopolitieke spel waar het natuurlijk om draait. China is in de ogen van de VS de grootste bedreiging. Dus moet je in Iran een leiding plaatsen die de VS gezind is en zich tegen China keert.
Je hebt wat posts van UitStraling over het hoofd gezien, ook in dit topic.quote:Op maandag 2 maart 2026 10:45 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zou je toch moeten kunnen concluderen dat het hier om extremisme gaat, niet om alle moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |