abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2026 @ 12:07:10 #1
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220227822
111223_32436_muzbanner.jpg

FOK! Muziek en Festivals

Heb je zin om te discussiëren over je favoriete muziek, artiesten, platenlabels, hitlijsten, concerten, festivals, de nieuwste releases, maak je zelf muziek en heb je de behoefte om dit te delen met je mede fokkers? Dan zit je in ieder geval op het juiste forum. Muziek in de breedste zin van het woord!

De huisregels van het Muziek en Festivals forum

• De algemene Fok! policy
• Laat mensen en hun muzieksmaak in hun waarde, hou er rekening mee dat meningen verschillen
• Gebruik argumenten, geen kotssmileys

Besprekingen van warez (beeld- en/of geluidsbestanden die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar) of links ernaar zien wij liever niet in ons forum.

Handige links

Overzicht Bands & Artiesten, een handig overzicht
FOK!wiki, voor meer info over dit subforum
IRC, in #muziek is bijna altijd geen moderator direct aanspreekbaar.

De Moderators

Voor verdere vragen, tips, op- of aanmerkingen kun je terecht in dit topic, via een topic report () of door direct contact op te nemen met één van de mods via PM of DM:

belsen (Via PM swtb_no_pm.png: Klik)
Bosbeetle (Via PM swtb_no_pm.png: Klik)
A_D (Via PM swtb_no_pm.png: Klik)
indiaantje89 (Via PM swtb_no_pm.png: Klik)

We doen dit voor jullie en met jullie. Maak er een feestje van.

Feedback

Dit is het Muziek en Festivals feedbacktopic, het centrale topic m.b.t. vragen, suggesties, klachten, opmerkingen en meldingen over topics en postings in dit sub-forum.

Wil je weten waarom er een slotje op een bepaald topic zit? Vind je dat een topic hier niet thuis hoort? Laat even een bericht achter en de Muziek en festival moderators zullen kijken wat er aan gedaan kan worden.

Banners (c)donroyco

U vraagt, wij draaien 8-)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 1 maart 2026 @ 12:07:20 #2
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220227827
Lapo:

quote:
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2026 11:12 schreef Duvel het volgende:

[..]
Voorbeeld: ik vroeg gisteren maar eens in MUZ FB of er een basgitaristentopic is, en dat blijkt er te zijn: een bijna 12 jaar geleden doodgebloede reeks. Super jammer, want dan denk ik: die is dicht, kan ie nog open, open ik een nieuw topic, of is er blijkbaar in de afgelopen 12 jaar niemand geweest die dat topic gemist heeft...?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Spellchecker zondag 1 maart 2026 @ 12:14:22 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220227919
quote:
2s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:07 schreef Duvel het volgende:
Lapo:
[..]
[..]

Dus dan kun je een TR zetten of die vraag stellen in FB. Of het topic weer open kan.
  zondag 1 maart 2026 @ 12:21:15 #4
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220227983
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:14 schreef maily het volgende:

[..]
Dus dan kun je een TR zetten of die vraag stellen in FB. Of het topic weer open kan.
De quote komt uit een bredere discussie over de verminderde interesse in FOK!. Ik neem aan dat de mods de vraag tussen de regels door kunnen lezen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Spellchecker zondag 1 maart 2026 @ 12:47:30 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220228271
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2026 12:21 schreef Duvel het volgende:

[..]
De quote komt uit een bredere discussie over de verminderde interesse in FOK!. Ik neem aan dat de mods de vraag tussen de regels door kunnen lezen.
Ik las het :Y
  dinsdag 3 maart 2026 @ 08:31:12 #6
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_220244334
Het tussen de regels lezen ging toch niet helemaal goed. :P Kan het bassistentopic nog geopend worden of zal ik een nieuw topic aanmaken?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')