Matig hoor.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, maar ik heb wel weer genoeg van al die appelsappe
Ah, leuk voor 'm.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:22 schreef kabelhaspel het volgende:
Cidinho & Doca - Rap Das Armas
Komt 'Guus Meeuwis' voorbij.
Ik hoor 'm ja, leuk leukquote:
foenetisch "Meej Goes Meejoes" lijkt er inderdaad veel op ja hahahahahaquote:
Hete kut, ja hoe heet dat nummer waar dat in zit? en van wie is dat? Die is geniaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:38 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik hoor 'm ja, leuk leuk
Maar op zich, vind ik het wel tijd voor weer een hele dikke.
Zoiets als die van Hete Kut.
OKE deze is weer duidelijk te horenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:53 schreef patje84 het volgende:
Europe - Seven Doors Hotel
De eerste 45 sec ongeveer zijn instrumentaal, daarna begint hij met zingen.
In de eerste 3 zinnen hoor je:
"Volgende keer, kijk haar es gaan, zegt George help.
dat klopt , maar dat zijn meestal engelse teksten die ook in het engels verkeerd verstaan worden.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:31 schreef KudFokker het volgende:
Zoek op youtube naar 'missheared lyrics' en je krijgt er super veel!
uhm, wie dan?quote:
Dan zijn ik en een aantal vrienden van me iig niet de enige die dat horenquote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef henkde_j het volgende:
vanaf 0:47
"Wrap your penis round my neck" ?
Beiden wel heel matigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Bij Thriller van Michael Jackson hoor ik altijd in de tweede zin: "Maar een homo stompt je hard"
En bij Camisa Negra van Juanes klinkt het einde van de eerste zin als: "je moeder stal mijn auto" in zeer gebrekkig Nederlands.
*proest*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:31 schreef Joepdebaksteenkoe het volgende:
Hé Joep, de baksteen koe![]()
Ik weet alleen niet meer bij welk nummer dat was
Deze is wel weer goedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
The Juan Maclean - The Simple Life
Vanaf ongeveer 4.50 hoor ik de hele tijd: luie kam![]()
Die is idd weer heel erg duidelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:53 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
The Juan Maclean - The Simple Life
Vanaf ongeveer 4.50 hoor ik de hele tijd: luie kam![]()
En daarna:quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef Nepthys het volgende:
nieuwe compilatie:
Bob Marley boven in een bakfiets
Gezien het genre denk ik eerder 'pick it up' (maar dan nog is het geen mama appelsap).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Als je heel goed luistert, hoor je meermaals 'Here We Go' op de achtergrond.
+!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:37 schreef OnurAir het volgende:
Door Mama Appelsap kan ik niet normaal muziek luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |