Ja! Ghinzu is live erg vetquote:Op zondag 1 maart 2026 01:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Goh, Ghinzu! Die heb ik meer dan tien jaar geleden nog eens op Lowlands gezienMirror Mirror vond ik toen wel een vette track.
Voor kamperen ben ik uiteindelijk wel moe en/of zat genoeg dat dat wel lukt, maar als nu blijkt dat mijn tent beschimmeld is en ik eigenlijk een nieuwe tent en nieuw luchtbed en misschien nog nieuwe slaapzak zou moeten kopen maakt dat het geheel toch wat minder aantrekkelijk. Zo vaak heb ik nou ook weer geen tent nodig
Is dat nog bezig? Er staat wel iets Italiaans op de achtergrond aanquote:Op zondag 1 maart 2026 01:15 schreef H_T het volgende:
Wat vinden we Sanremo interessant he @:BillDauterive @:NailQueen
1 glas van dit opquote:Op zondag 1 maart 2026 01:22 schreef NailQueen het volgende:
@:Momo is de enige nuchtere nog ons ons geloof ik
Alternatief is ticket verkopen en niet gaanquote:Op zondag 1 maart 2026 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja! Ghinzu is live erg vetZe zijn weer bij elkaar en ik kijk er erg naar uit.
Wat is het alternatief? Ga je dan niet naar het festival of blijf je het hele weekend wakker?
[..]
Is dat nog bezig? Er staat wel iets Italiaans op de achtergrond aan
Mijn glas allora is bijna op.
Je moet niet dronken dat ik denken ben!quote:Op zondag 1 maart 2026 01:22 schreef NailQueen het volgende:
@:Momo is de enige nuchtere nog ons ons geloof ik
Is dat moderne Breezer?quote:Op zondag 1 maart 2026 01:22 schreef Momo het volgende:
[..]
1 glas van dit op
[ afbeelding ]
https://www.dekuypercocktails.com/fizzy-watermelon/
(L)(L)(L)quote:
A drying pan!quote:
Kijk nou toch uit, straks wordt Venom boos op je!quote:Op zondag 1 maart 2026 01:28 schreef NailQueen het volgende:
Ineens vind ik Eddie ook een lelijke naam. Wie noemt zijn kind nou Eddie?
Wie noemt zijn kind nou Venom?quote:Op zondag 1 maart 2026 01:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Kijk nou toch uit, straks wordt Venom boos op je!
Nou ja, zo ging Eddie Brock heten nadat The Symbiote hem te pakken had gekregenquote:
quote:A second round of voting starts now, with votes cast by televote (34%), the press (33%) and the radio jury (33%) to determine the winner.
In een onzeker jaar moet je gewoon een keer op Sayf spelenquote:Op zondag 1 maart 2026 01:50 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe em uit en zie morgen wel wie er gewonnen heeft. Op basis van de recap klinkt Sayf me het minst als een winnaar. fijne nacht
Zijn eerste album komt uit 1976quote:Op zondag 1 maart 2026 02:18 schreef NailQueen het volgende:
Oja deze. Wel gezellig maar vooral voor de oudere generatie geloof ik. Volgens mij is dit ook een oude rot in het vak,
Was de regel niet veranderd dat de winnaar sowieso naar het ESF gaat?quote:
De winnaar heeft de eerste keuze. Olly heeft vorig jaar besloten niet te gaan waardoor de keuze naar Lucio ging.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was de regel niet veranderd dat de winnaar sowieso naar het ESF gaat?
Dan laat ik de TT nog even voor wat het is.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De winnaar heeft de eerste keuze. Olly heeft vorig jaar besloten niet te gaan waardoor de keuze naar Lucio ging.
Gelukkig hebben we nu Yves Berendse die het stokje kan overnemenquote:Op zondag 1 maart 2026 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik had het einde niet meer live gekeken, maar deze winnaar was wel lekker wakker worden![]()
Het is misschien een liedje dat 30 jaar terug ook had kunnen winnen, maar het voordeel is nu dat Marco B., Paul de L. of Jeroen van der B. het waarschijnlijk niet meer in het Nederlands gaan verpesten
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan laat ik de TT nog even voor wat het is.
Aangepast.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Nu op officieel persmoment aangekondigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |