Zijn eerste album komt uit 1976quote:Op zondag 1 maart 2026 02:18 schreef NailQueen het volgende:
Oja deze. Wel gezellig maar vooral voor de oudere generatie geloof ik. Volgens mij is dit ook een oude rot in het vak,
Was de regel niet veranderd dat de winnaar sowieso naar het ESF gaat?quote:
De winnaar heeft de eerste keuze. Olly heeft vorig jaar besloten niet te gaan waardoor de keuze naar Lucio ging.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Was de regel niet veranderd dat de winnaar sowieso naar het ESF gaat?
Dan laat ik de TT nog even voor wat het is.quote:Op zondag 1 maart 2026 11:04 schreef Momo het volgende:
[..]
De winnaar heeft de eerste keuze. Olly heeft vorig jaar besloten niet te gaan waardoor de keuze naar Lucio ging.
Gelukkig hebben we nu Yves Berendse die het stokje kan overnemenquote:Op zondag 1 maart 2026 08:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik had het einde niet meer live gekeken, maar deze winnaar was wel lekker wakker worden![]()
Het is misschien een liedje dat 30 jaar terug ook had kunnen winnen, maar het voordeel is nu dat Marco B., Paul de L. of Jeroen van der B. het waarschijnlijk niet meer in het Nederlands gaan verpesten
quote:Op zondag 1 maart 2026 11:05 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dan laat ik de TT nog even voor wat het is.
Aangepast.quote:Op zondag 1 maart 2026 12:22 schreef Momo het volgende:
[..]
[ x ]
Nu op officieel persmoment aangekondigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |