Echte MAGA wereldleiders.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:52 schreef Tjoent het volgende:
De maskers vallen nu in rap tempo af. Hopelijk ook zichtbaar voor de mensen die op partijen hebben gestemd die zo laf zijn om op te roepen tot dialoog met Iran. Met de duivel kun je niet onderhandelen.
En lafaards bereiken nooit iets, dat zijn geen leiders maar lijders.
Iemand die in die Trump propaganda trapt moet toch wel MAGA zijn?quote:Op zondag 1 maart 2026 07:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
weet niet waar je waanidee vandaan komt dat ik een maga fan ben. Je ziet ze weer eens vliegen.
Ik begrijp dat je tegen onderdrukkers in de wereld bent?quote:Op zondag 1 maart 2026 07:52 schreef Tjoent het volgende:
De maskers vallen nu in rap tempo af. Hopelijk ook zichtbaar voor de mensen die op partijen hebben gestemd die zo laf zijn om op te roepen tot dialoog met Iran. Met de duivel kun je niet onderhandelen.
En lafaards bereiken nooit iets, dat zijn geen leiders maar lijders.
Was het zijn verjaardag of zo dat iedereen bij elkaar was?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2026 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Khamenei missen we niet.
Wel hoop ik dat dit geen half werk word, waarbij de VS het regime gewoon laat zitten.
Ben je vroeger gepest ofzo? Wat een minderwaardigheidscomplex zeg.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef bianconeri het volgende:
Je zou toch verwachten dat de MAGA groep op FOK! inmiddels wel eens gekapt is en met zijn eigen leugens is opgerot.....
Maar nee hoor. De MAGA groep is nog altijd troep aan het posten op FOK!.
Alles om maar de grote baas op de wereld te blijven spelen.
Ah daar zijn we weer.quote:Op zondag 1 maart 2026 07:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die in die Trump propaganda trapt moet toch wel MAGA zijn?
Dus kijk maar uit in Nederland. Binnenkort ook bommen op de kerncentrales en onderzoekslaboratoria.
Misschien omdat ze daar nog iets kunnen raken. Richting Israël wordt alles uit de lucht geknald.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Iran ineens buurlanden met raketten bestookt. Ik weet dat ze het niet zo op Arabieren hebben. Maar voor zover ze hadden kunnen profiteren van anti-Amerikaans sentiment daar, is da wel weg.
Het lijkt wel of Iran gewoon Random targets kiest.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar nog iets kunnen raken. Richting Israël wordt alles uit de lucht geknald.
Vooral een wanhoopspoging tot 'horizontale escalatie' denk ik.
Kamikaze-kat in het nauw...quote:Op zondag 1 maart 2026 08:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Iran gewoon Random targets kiest.
De vorige keer verliep de aanval ook niet best dus proberen ze random andere dingen te raken!
Is het gebruikelijk in Estland om op zondagochtend voor 8 uur al strontlazarus te zijn?quote:Op zondag 1 maart 2026 07:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die in die Trump propaganda trapt moet toch wel MAGA zijn?
Dus kijk maar uit in Nederland. Binnenkort ook bommen op de kerncentrales en onderzoekslaboratoria.
Drones misschien maar ballistische raketten schieten Israël gewoon aan bonken als ze willen.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar nog iets kunnen raken. Richting Israël wordt alles uit de lucht geknald.
Vooral een wanhoopspoging tot 'horizontale escalatie' denk ik.
De Shiitische regering vindt zeer waarschijnlijk dat de Soenieten samenspannen.quote:Op zondag 1 maart 2026 08:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Iran ineens buurlanden met raketten bestookt. Ik weet dat ze het niet zo op Arabieren hebben. Maar voor zover ze hadden kunnen profiteren van anti-Amerikaans sentiment daar, is dat wel weg.
Waarom zouden Joden hun eigen Messiah kapotmaken?quote:Op zondag 1 maart 2026 05:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Palantir?
Bekijk deze YouTube-video
Er zijn geen specifieke statistieken die exact aangeven hoeveel alcohol er in de ochtend in Estland wordt gedronken. Wel is duidelijk dat Estland een van de hoogste alcoholconsumpties per inwoner in Europa heeft, met 11,2 liter pure alcohol per volwassene in 2022quote:Op zondag 1 maart 2026 08:17 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Is het gebruikelijk in Estland om op zondagochtend voor 8 uur al strontlazarus te zijn?
Er zal daar vanalles op alles en iedereen gericht staan en dan is het nu, denk ik, net als met oud&nieuw met vuurwerk zo van "ja jongens maak alles maar op joh, het maakt nu toch niet meer uit"quote:Op zondag 1 maart 2026 08:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Iran ineens buurlanden met raketten bestookt. Ik weet dat ze het niet zo op Arabieren hebben. Maar voor zover ze hadden kunnen profiteren van anti-Amerikaans sentiment daar, is dat wel weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |