abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220226132
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:52 schreef Tjoent het volgende:
De maskers vallen nu in rap tempo af. Hopelijk ook zichtbaar voor de mensen die op partijen hebben gestemd die zo laf zijn om op te roepen tot dialoog met Iran. Met de duivel kun je niet onderhandelen.
En lafaards bereiken nooit iets, dat zijn geen leiders maar lijders.
Echte MAGA wereldleiders.
Echte leiders die overal bommen op gooien als ze het ergens niet mee eens zijn.

Poetin, Netanyahu, Trump. Wat een wereldleiders. Vallen andere landen aan omdat ze het gewoon willen hebben.
Wat een wereldleiders.

Laten we idd hopen dat elke wereldleider zo is, dan gaat het vast heel vredig met de wereld 8)7 8)7 8)7
pi_220226135
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:54 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
weet niet waar je waanidee vandaan komt dat ik een maga fan ben. Je ziet ze weer eens vliegen.
Iemand die in die Trump propaganda trapt moet toch wel MAGA zijn?

Dus kijk maar uit in Nederland. Binnenkort ook bommen op de kerncentrales en onderzoekslaboratoria.
pi_220226143
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:52 schreef Tjoent het volgende:
De maskers vallen nu in rap tempo af. Hopelijk ook zichtbaar voor de mensen die op partijen hebben gestemd die zo laf zijn om op te roepen tot dialoog met Iran. Met de duivel kun je niet onderhandelen.
En lafaards bereiken nooit iets, dat zijn geen leiders maar lijders.
Ik begrijp dat je tegen onderdrukkers in de wereld bent?
pi_220226146
Moet je nagaan, er zijn echt mensen die zo simpel zijn dat ze anderen voor MAGA supporters uitmaken en denken een punt te scoren, vanuit pure wanhoop en frustratie.

Zalig zijn de onwetenden.
  zondag 1 maart 2026 @ 08:01:46 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220226157
Khamenei missen we niet.

Wel hoop ik dat dit geen half werk wordt, waarbij de VS het regime gewoon laat zitten.
  zondag 1 maart 2026 @ 08:02:42 #156
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_220226160
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 01:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[ x ]
[..]

Was het zijn verjaardag of zo dat iedereen bij elkaar was?

Je zou toch zeggen dat ze gewaarschuwd zijn. Teheran ligt niet echt aan de grens.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_220226169
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Khamenei missen we niet.

Wel hoop ik dat dit geen half werk word, waarbij de VS het regime gewoon laat zitten.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 1 maart 2026 @ 08:07:52 #158
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220226177
Bekijk deze YouTube-video

filmpje wat volledig uitlegd hoe de aanval zo'n beetje verliep vanuit de VS kant.
welk materiaal is gebruikt en wat Iran terug deed!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220226181
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:27 schreef bianconeri het volgende:
Je zou toch verwachten dat de MAGA groep op FOK! inmiddels wel eens gekapt is en met zijn eigen leugens is opgerot.....

Maar nee hoor. De MAGA groep is nog altijd troep aan het posten op FOK!.
Alles om maar de grote baas op de wereld te blijven spelen.
Ben je vroeger gepest ofzo? Wat een minderwaardigheidscomplex zeg.
  zondag 1 maart 2026 @ 08:11:20 #160
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220226185
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dus kijk maar uit in Nederland. Binnenkort ook bommen op de kerncentrales en onderzoekslaboratoria.
Ah daar zijn we weer.
Je bent het er niet mee eens begrijp ik.
Heb je zwarte rouwband om?
Of ga je straks de Dam op?
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  zondag 1 maart 2026 @ 08:11:38 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220226186
Ik begrijp trouwens niet waarom Iran ineens buurlanden met raketten bestookt. Ik weet dat ze het niet zo op Arabieren hebben. Maar voor zover ze hadden kunnen profiteren van anti-Amerikaans sentiment daar, is dat wel weg.
  zondag 1 maart 2026 @ 08:13:18 #162
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220226195
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom Iran ineens buurlanden met raketten bestookt. Ik weet dat ze het niet zo op Arabieren hebben. Maar voor zover ze hadden kunnen profiteren van anti-Amerikaans sentiment daar, is da wel weg.
Misschien omdat ze daar nog iets kunnen raken. Richting Israël wordt alles uit de lucht geknald.

Vooral een wanhoopspoging tot 'horizontale escalatie' denk ik.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 1 maart 2026 @ 08:13:54 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220226197
twitter

twitter

:D _O-
  zondag 1 maart 2026 @ 08:15:21 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220226202
quote:
9s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Misschien omdat ze daar nog iets kunnen raken. Richting Israël wordt alles uit de lucht geknald.

Het lijkt wel of Iran gewoon Random targets kiest.
De vorige keer verliep de aanval ook niet best dus proberen ze random andere dingen te raken!
pi_220226209
twitter

Piri ligt weer eens, terecht, onder vuur.

Opvallend hoe snel u nu spreekt, mevrouw Piri. Wanneer het gaat om de VS en Israël is de verontwaardiging direct en publiek. Maar toen duizenden Iraniërs werden onderdrukt, mishandeld en vermoord door het eigen regime bleef het akelig stil.

Waar was toen uw beroep op het internationaal recht. Waar was uw stem voor de vrouwen, studenten en demonstranten die hun leven riskeerden voor vrijheid. Waar was uw inzet voor bescherming van onschuldige burgers.

Selectieve verontwaardiging is geen principiële politiek. Het is politieke opportuniteit. Juist van een volksvertegenwoordiger mag je verwachten dat mensenrechten en internationaal recht altijd gelden, niet alleen wanneer het in het eigen narratief past.
pi_220226210
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Het lijkt wel of Iran gewoon Random targets kiest.
De vorige keer verliep de aanval ook niet best dus proberen ze random andere dingen te raken!
Kamikaze-kat in het nauw...
pi_220226211
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 07:55 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Is het gebruikelijk in Estland om op zondagochtend voor 8 uur al strontlazarus te zijn?
pi_220226213
quote:
9s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:13 schreef Perrin het volgende:

[..]

Drones misschien maar ballistische raketten schieten Israël gewoon aan bonken als ze willen.

Toch hadden ze beter alles op de Ford kunnen mikken bijvoorbeeld puur als statement.
pi_220226219
quote:
Ik begrijp trouwens niet waarom Iran ineens buurlanden met raketten bestookt. Ik weet dat ze het niet zo op Arabieren hebben. Maar voor zover ze hadden kunnen profiteren van anti-Amerikaans sentiment daar, is dat wel weg.
De Shiitische regering vindt zeer waarschijnlijk dat de Soenieten samenspannen.
pi_220226220
quote:
Waarom zouden Joden hun eigen Messiah kapotmaken?

Zo :P
pi_220226222
Iran threaten to WITHDRAW from World Cup after US airstrikes... as FIFA issue statement following Ayatollah Ali Khamenei's death
https://www.dailymail.co.(...)-khamenei-death.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 1 maart 2026 @ 08:19:35 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220226225
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:17 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Is het gebruikelijk in Estland om op zondagochtend voor 8 uur al strontlazarus te zijn?
Er zijn geen specifieke statistieken die exact aangeven hoeveel alcohol er in de ochtend in Estland wordt gedronken. Wel is duidelijk dat Estland een van de hoogste alcoholconsumpties per inwoner in Europa heeft, met 11,2 liter pure alcohol per volwassene in 2022

:Y
pi_220226226
Crack-quote
  zondag 1 maart 2026 @ 08:20:09 #174
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220226227
quote:
Er zal daar vanalles op alles en iedereen gericht staan en dan is het nu, denk ik, net als met oud&nieuw met vuurwerk zo van "ja jongens maak alles maar op joh, het maakt nu toch niet meer uit"
  zondag 1 maart 2026 @ 08:20:55 #175
436222 Japepk
Padvinder
pi_220226231
2 dingen;
Amerika doet niets zomaar voor de benefiet. Wat is er voor hen te halen in Iran waardoor we nu weer jaren in de rotzooi zitten?

Zon leider heeft toch allang een opvolger klaarstaan? Je hakt een kop van het monster af en er groeit een kwadere kop voor terug
't Echte en 't ware!
  zondag 1 maart 2026 @ 08:21:36 #176
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220226233
quote:
19s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:19 schreef Aether het volgende:
Iran threaten to WITHDRAW from World Cup after US airstrikes... as FIFA issue statement following Ayatollah Ali Khamenei's death
https://www.dailymail.co.(...)-khamenei-death.html
Gaat volk ook niet cool vinden.
Gooi nog meer hout op het vuur.. wat een sukkels!! :')
  zondag 1 maart 2026 @ 08:22:56 #177
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220226238
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:16 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]

Opvallend hoe snel u nu spreekt, mevrouw Piri. Wanneer het gaat om de VS en Israël is de verontwaardiging direct en publiek. Maar toen duizenden Iraniërs werden onderdrukt, mishandeld en vermoord door het eigen regime bleef het akelig stil.

Waar was toen uw beroep op het internationaal recht. Waar was uw stem voor de vrouwen, studenten en demonstranten die hun leven riskeerden voor vrijheid. Waar was uw inzet voor bescherming van onschuldige burgers.

Selectieve verontwaardiging is geen principiële politiek. Het is politieke opportuniteit. Juist van een volksvertegenwoordiger mag je verwachten dat mensenrechten en internationaal recht altijd gelden, niet alleen wanneer het in het eigen narratief past.

Mevrouw Piri is verdrietig omdat de portemonnee van Hamas cs nu leeg is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220226244
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:16 schreef Tjoent het volgende:
[ x ]

Piri ziet tenminste dat deze aanvallen niet bedoeld zijn om de bevolking te ontdoen van de onderdrukking.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220226250
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:20 schreef Japepk het volgende:
2 dingen;
Amerika doet niets zomaar voor de benefiet. Wat is er voor hen te halen in Iran waardoor we nu weer jaren in de rotzooi zitten?

Zon leider heeft toch allang een opvolger klaarstaan? Je hakt een kop van het monster af en er groeit een kwadere kop voor terug
Voor Amerika als land zit er niets in. En het lijkt me ook niet dat regionale shia-suni Islam conflicten wenselijk zijn voor de wereld die klaagt over vluchtelingen. Daarom is de extreem korte termijn misschien wat optimistischer dan de lange.

Voor de regering Trump is dit een tijdelijke "undo" van de Epsteinfiles. Daar stapte men voor in.
  zondag 1 maart 2026 @ 08:27:24 #180
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220226257
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 08:01 schreef Hexagon het volgende:
Khamenei missen we niet.

Wel hoop ik dat dit geen half werk wordt, waarbij de VS het regime gewoon laat zitten.
Ik denk dat de VS en Israel een voorzetje geven maar de mensen het uiteindelijk wel zelf moeten doen. De VS en Israel doen dit voor hun eigen veiligheid. Dat ze daarmee de rest van de wereld en de Iraniers een dienst bewijzen is meegenomen maar dat is natuurlijk niet de insteek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')